måndag 30 april 2012

Ny familjemedlem och bloggpaus



Hej på er!

Igår var vi nere i Skåne. Närmare bestämt i Sjöbo och hämtade hem en go liten kompis.


Han heter Noah och är en 4 månader gammal Golden Retriver.
Min bror var med och han köpte en liten tik, syster till Noah. Hon ska heta Signe.
Just nu bor båda här hemma och jag kan lova er, att det är full fart.


Signe ska stanna här någon dag. Sedan så flyttar hon till min bror i Växjö.
Nu kommer inte jag att hinna pyssla något på ett bra tag. Nu vill jag ta hand om min nya vän.
Så nu tar jag en bloggpaus och återkommer när jag känner mig redo.
Kommer säkert att hälsa på er lite då och då.

Ha det så gott vänner och ha en riktigt härlig vår och sommar.
Kram



42 kommentarer:

Lisa-olsi sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lisa-olsi sa...

Vilka små godingar :)
Så mysigt med en ny familjemedlem.
Ha en härlig vår och sommar du också,
på "återskrivande" så småningom.
Kram Lisa

Sussie B sa...

Vilka sötnosar....förstår att det är fullt upp nu och ett tag framåt. Mycket jobb men ett kärt jobb lär det bli med många roliga stunder och många nya minnen som skapas allt eftersom. Önskar dig nu en trevlig vår och sommar med dina nya familjemedlemmar.

Kram
Sussie B

Anneli Mellstrand sa...

Åhhhhhhhh, vilka sötisar, nu blir jag riktigt avis på dig, älskar valpar av den här sorten ....gud så kul du har det nu, mys med dom mycket............

kramar
//anneli

Nina sa...

Såå tråkigt att du tar en bloggpaus. Men jag förstår dig det är fullt upp med en liten hundvalp. Önskar dig en skön vår och sommar och lycka till med den nya familje medlemmen. Kram Nina

morkaren sa...

Selvføgelig skal du holde pause, en lille varm vovse er da langt bedre end koldt papir, og papiret løber ingen steder, jeg vil meget gerne se flere billeder af det nye familiemedlem. knus morkaren.

Petra sa...

Men oh så roligt Lena, en sån söt liten valp, ja båda två e jättesöta. Lycka till med den lille.
Kram o trevlig valborg.
Petra

onkis sa...

Men såå söta dom är och vilka fina namn dom får.
Hoppas att ni alla får en mysig valborgskväll!

Maja sa...

Vilken söt familje medlem ni får! Förstår det blir fullt opp med lillen :) Blir ju alltid annat med att göra då våren kommer så jag tror de flesta av oss föredrar ute livet om vädret tillåter! :)
Må så gott med sötisen och trevlig Valborgs helg!

Katarina sa...

Vad söta de är. Förstår att du inte kommer ha tid att pyssla på ett tag, vi finns kvar. Trevlig valborg. Kramar Katarina

Annacarin sa...

Åh Lena vilka underbara hundar!!
Grattis!! Så kul att din bror Ska ha den ena!
Då önskar jag dig en jätte skön/rolig vår och sommar tillsammans med din nya familjemedlem!
Kram Annacarin

Iffa ...... sa...

Vilka små sötingar du har =)Hur söta som helst!!
Har inte själv djur men förstår att det kommer ta tid.
Tråkigt att du gör en bloggpaus men förstår dig, jag inväntar på att du kommer tillbaka =)
Glad Valborg på dig och stor Kram!

Marita vs snojbi sa...

Men åhhh sicka sötnosar.

Kram

Pernol sa...

Vilka sötisar!

Ha det så bra på din bloggpaus och ta hand om din fyrfota vän.

kramis Pernilla

Mimmi Maräng! sa...

Vilka sötnosar!!

Njut av valplivet..och våren!!

kram
marie

Majsan sa...

ÅÅH VILKA SÖTNOSAR :)

HA EN RIKIGT HÄRLIG VÅR O SOMMAR MED NYA FAMLJEMEDLEMEN :)

KRAMAR MAJSAN

lk46 sa...

hej kära vän!
du gör helt rätt i att ta en bloggpaus, så kul att ha en hund att ta hand om istället!
Lycka till vännen!
Kram lene

Tuppenshobbyblogg sa...

Ååå...for en skjønn liten venn dere har fått.Ja nå blir det nok hendene fulle fremover,mye fart og kos ;)

Klem Kjersti

Vaktmästarn sa...

Hoppas att du kommer att ha en alldeles underbar bloggpaus med din nya vän och lekkamrat:-)
Kram Outi

PS.Ser redan fram emot när du är tillbaka igen med dina fantastiska kort.

Annelie sa...

Men åh så söta!!
Stort Grattis till den nye lille familjemedlemmen, njut & ta vara på denna första underbara tiden och av att våren äntligen är här!
Ha en riktigt skön bloggpaus, ser fram emot nya fina alster när du är redo sen!
Kram
Annelie

scrapparewa sa...

Förstår till fullo att du tar en paus! Ja, från bloggandet alltså... du kommer nog vara fullt sysselsatt av nya familjemedlemmen! Åhh så gullig, jag bara älskar golden, hade en tidigare som flyttade till hundhimlen för två år sen...
Njut av valptiden och välkommen tillbaka sen!
Kram Ewa

stickochpysseltokig sa...

Vilka sötnosar, förstår att du tar en paus.Ha det bra och njut av vovvarna. Kram

Louise sa...

Men gud så söta. Det var det bästa du har scrappat vännen;o)
Bara skojar men med dessa kort kan du göra många fina LO. Njut nu av din nya kompis. Kul att Syrran hamnade hos din bror så dom kan träffas.

Kram Louise

Eva sa...

Vilken underbart söt liten kompis du har fått. Njut av nya vännen och av den vackra våren.
Du får inte ha bloggpaus alltför länge...för jag kommer att sakna dina fina alster.
Ha det gott
och välkommen tillbaks när du känner dig redo.
Vårvänliga hälsningar Eva

Merete sa...

Gratulerer med din nye firbente venn! Det er så koselig å få et nytt familiemedlem :))) Tenker du har mer enn nok å fordrive tiden med.
Ønsker deg en fin vår og masse flotte øyeblikk med denne krabaten!
Klem, Merete

Mona sa...

Vilka underbara fyrbenta vänner du hittade nere i skåneland förstår till fullo att nu har du inte tid med någonting annat än dessa sötisar. Ha en underbara sommer du också Lena och sköt om dig. Du är alltid välkommen att titta in och hälsa på
Kram Mona

Anneli sa...

Gratulera till din nya kompis så söt
Ska bli kul se alla bilder på din nya vän

Kraaaaaaam Anneli

Lisan sa...

Men ojojoj så underbar så valpar. Dom är bra så söta. Önskar jag själv hade kunnat ha en. Då hade jag helt klart valt en retriver jag med. Du och Noah kommer få många goa stunder hop. Lycka till och välkommen tillbaka här när du har en stund över. Kramis från Lisan

Mona sa...

Hoppas att det går bra med den fina vovven
Kram Mona

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig kära Lena vännen :)

Vilken underbar kompis du har fått och jag förstår att du vill prioritera detta det hade jag också gjort om jag var dig:)

Jag väntar så jättegärna på att du ska komma tillbaka med nya härliga alster:)

Ha en underbar blogg paus och ta hand om dig själv och var rädd om dig !!!

Blir SUPER GLAD att du gillade mitt Gitarr Grattis kort det var mycket kul att göra fast det gick åt mycket card stock:)

Önskar dig en jättetrevlig tisdag och vecka som kommer:)

Ha det bäst och massor med kramar från Lilla vännen Inger ♥

P.S Lycka till med gulliga hunden :)

Cath. sa...

Å vilka fina små bebisar! Förstår att du har fullt upp med din valp och inte kommer hinna pyssla så mycket, men vi finns här och väntar på dig vet du!
Önskar dig en fin fortsatt helg!
Kram!

Lisan sa...

Hoppas att allt går bra med nya familjemedlemmen. Ville bara kika in och skriva att jag hoppas du har en bra bloggpaus, kramis Lisan

Lisan sa...

Hej igen, Måste tacka 1000 gånger för det underbart fina kortet som kom i posten. Öppnade det imorse när jag vaknade och satt och njöt. Vilken superfin dies/punsch du har använt.samma med motiv och allt. Tack för gåvorna med, dom kommer till användning. Hoppas att du njuter och har det jätte bra, kramis LIsan

Annacarin sa...

Hej på dig!
Hoppas att du har det bra med din lilla vän som förövrigt måste blivit ganska stor nu?!
Önskar dig en trevlig helg och hoppas att vi/jag (*ler*) snart får se något från dig igen. Saknar dig! Kanske blir lite tid över när hösten kommer...
Ha det gott, Kram Annacarin

Lisan sa...

Hej, Hoppas att din sommar varit underbar med nya goa familjemedlemmen. Har nu njutit och myst i massor. Hoppas snart få se dig här igen. Kramis från Lisan

Gurkiss sa...

Åååh vilka sötisar :)

Ha de gott.
Kram Gurkiss

Annacarin sa...

Tack!
Det värmde, så roligt att höra ifrån dig!
Kram

Titti sa...

Härligt kort på din sötnos. De är otroligt mysigt att få ha dem, de lyssnar på allt och ändå lika glada efteråt. Njut för fullt.Kram Titti

Britt-Inger sa...

Vilka godingar!!!! Hoppas det går bra med Er alla och jag antar att du har fullt upp ;o)
Ta hand om varann och kram till dig. Britt-Inger

Erica sa...

Hej Lena!

Var länge sedan jag var här men vad mycket vackert du gjort. Suttit här länge och beundrat nu :)

Hoppas allt är bra med dig och att det går bra med eran nya familjemedlem. Bedårande söt var han.

Kram Erica

Britt-Inger sa...

Hoppas Ni har det gott, alla medlemmar. Ville bara kika in och önska TREVLIG HELG!
Kram, Britt-Inger

Anneli sa...

Saknar dig och dina vackra kort . Hoppas du sätter igång igen 2013.

Önskar dig en God Jul o Gott Nytt scrapår!!!!
Ha en skön julhelg!!!!
Kram Anneli