onsdag 4 april 2012

Får jag lov att presentera

Amy. En söttuff tjej, digistamps från Wee Stamps.



Detaljbilder





Det har börjat en CC inne hos Emma på Scraplagret. Det finns blandannat en Bingobricka som man ska göra ett kort efter.
Jag har jobbat efter denna rad
Blommor, band, något grönt och stickles.
Jag har använt flera olika sorters blommor. Ett grönt papper från Prima, ett rosa band i taget och stickles på blommor och fjärilar.

Jag har även använt ett mönsterpapper från Bildmålarna, ett hjärtan charms,en doilie, ostduk, pärlor, glossy på ballongen, spets, en utstansad bård Tim Holtz,fjärilar, utstansade blad, pärlor. Text utskriven på datorn.

Så vill jag passa på att önska er alla en riktigt GLAD PÅSK.

23 kommentarer:

Emmy sa...

Åååh!! Vilket helt underbart kort!! Ljuvliga färger och fina detaljer!! Och så älskar jag Wee stamps

Maud Freij sa...

Så gullig stämpel får nog ta mig en titt på den stämpelsidan.

Kram från Maud

morkaren sa...

Meget skønt og lækkert kort. god påske til dig Lena, knus morkaren.

Lisa-olsi sa...

Vackert!
Gillar de fina färgerna,
alla dina detaljer och
den söta stämpeln.
Ha det gott!
Kram Lisa

Anneli Mellstrand sa...

Skriver som föregående talare
VACKERT kort ........gillar.....

Kram på dig
//anneli

Nina sa...

Det här kortet gillar jag, fast jag tycker om alla kort du gör. Du har använt så fina dekorationer i helt underbara färger. Önskar dig också en Glad Påsk. Kram Nina

Home sweet home sa...

Nydelig kort og et herlig stempel.De rosa rosene var kjempe flotte.
Ha en fin dag,klem Merethe

bili sa...

Snyggt kort, söt tjej och fina färger o dekorationer. Lycka till i CC. kram bibbi

lk46 sa...

Åh Lena det är ju så vackert! Den stämpel är så fin! Underbart dekorerat med många fina detaljer!
Önskar dig en riktig Glad Påsk, hoppas det blir fint väder1
Kram Lene

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig kära Lena vännen :)

Vilken fröjd för ögat och vilken lycka det är att få njuta av detta underbara vackra kort :)
Du imponerar STORT på mig med ditt skapande du är verkligen en konstnär :)

Blir jätteglad att du gillade mina Påsk Ägg :) Tack snälla :)

Hoppas att du och din familj får en riktig trevlig och Glad Påsk :)

Kramar från Lilla vännen Inger ♥

Bente Årstad sa...

Å så vakkert og vårlig kort:)
en fryd å titte innom hos deg:)
klem bente:9

Stephi sa...

vilket jättefint kort

Majsan sa...

ÅÅH helt underbart kort, vilket sött motiv :), jisses vad snyggt du har dekorerat kortet, gillar massor :)

GLAD PÅSK!!

KRAM MAJSAN

Iffa ...... sa...

Åh, vilket underbart kort du gjort!! Så milda fina färger som samstämmer underbart. Supersnyggt hur du satt ihop blommorna i hörnet....och den lilla fjärilen var perfekt placerad!! Stämpeln var jättefin.
Kram Iffaf

Riet sa...

So wonderful card Lena,I love the image and the colours.
So gorgeous papers and the details.

Hugs Riet.xx

onkis sa...

Det va en söt stämpel & ett snyggt kort.
Lycka till.
Kram & glad påsk!

Eva sa...

Jag har redan lärt känna henne och tycker hon är för himla go. Än har hon dock inte hamnat i bloggen.
Ditt kort är ljuvligt sockersött!
Ha en skön påskhelg!!!
kram Eva

Camillas Kreativa sa...

Tack snälla för det fina påskkortet jag fått :o)
kramar i massor och GLAD PÅSK
Camilla

Carina sa...

Som alltid ett vackert kort, med många fina dekorationer. Kram

Mim... sa...

Men så underbart!! helt ljuvligt kort.
vill önska dig en Glad Påsk..

Britt-Inger sa...

Underbart vackert, som vanligt!
Du är otrolig på att skapa Ljuvliga Stilrena kort!!!
GLAD PÅSK!!
Kram, Britt-Inger

Connie sa...

Nydelig vårkort du har laget :)

Påske klem Connie

Katarina sa...

Mycket vacker kort!