tisdag 3 april 2012

Ett tag

Så var jag klar med mitt utmaningsbidrag. Lene, Gertrud och jag har roat oss med att utmana varandra ett tag nu. Meningen var att vi skulle komma igång med att scrappa lite, hitta inspirationen. Det tycker jag att vi har lyckats med. Detta får vi göra om fler gånger, tjejer.
Reglerna mina var att man ska göra ett tag i valfri storlek. Med på taget ska det finnas
Något av metall, charms ,hörn eller liknande.
En eller flera bilder. ( ej stämpelmotiv)
En knapp
Band och spets.
Minst två pärlor.
I övrigt var det fritt skapande.

Mitt tag

Detaljbild

För lite sedan vann jag en tävling hos Nettans. Jag valde blandannat denna söta Edwin stämpel för min vinst.

Jag gjorde ett mini staffli kort.

Ha det så gott och var rädda om er.

19 kommentarer:

Anneli Mellstrand sa...

Underbara båda alstren ........

Kram

//anneli

Iffa ...... sa...

Så elegant och välarbetad tag!! Ljuvliga färger och underbara detaljer.
Då får man säga grattis till vinsten! Vilken fin stämpel du valde =) Urgulligt kort!!
Vilken rolig idé ni kommit på att utmana varandra!!
Kram iffa

Gertrud sa...

En helt underbar tag, så vacker. Jag tror att det får vara ett projekt framöver, att du lär mig göra alster i din fina stil. På en Skypeträff :) Ja nu har vi material för två träffar :))) Det runda stafflikortet är så gulligt. Bra val av stämpel. Vi hörs på Skype i morgon, kram Gertrud

Lisa-olsi sa...

En vacker tag, mjuka fina färger.
Lilla stafflikortet är urgulligt.
Ha det gott!
Kram Lisa

Pillan sa...

Kanonvacker tag!! Javisst är lille Edwin söt... urgulligt kort du har gjort med honom!
Kram

Angelica sa...

Vacker tag!!!
Så snyggt med alla lager och så fint arrangerade blommor.
Ha det gott!

Bente Årstad sa...

Så nydelig tag i sarte fine farger:)
og babykortet var også flott:9
klem bente

onkis sa...

Både tagsen & stafflikortet är jättefina.
Kram!

Tuppenshobbyblogg sa...

Nydelig tag du har laget og blomsterpynten er bare lekker.
Disse nye Magnoliastemplene er så skjønne.Har ikke fått brukt mine enda,men det kommer ;)

Klem Kjersti

bili sa...

Jättesöt tag och även stafflikortet. Härliga färger :) kram bibbi

Nina sa...

Otroligt vacker tags gillar alla små dekorationer. Mini staffli kortet är bara så sött. Ha det gott. Kram Nina

Home sweet home sa...

Nydelig og lekkert i herlige farger.
Du er så dyktig på slike kort/tag.
Ha en strålende kveld,klem Merethe

Marita vs snojbi sa...

Underbara alstet
Kramis

Laila sa...

Både alstren är så himla fina. Stafflikortet vart så gulligt i miniformat.

Linda's Dillerier sa...

Nyyydelig tag og utrolig søtt baby kort. Riktig god påske ønskes deg og dine.

Majsan sa...

ÅÅH HELT UNDERBART VACKERT TAG, sååå snyggt dekorerat, gillar mycket :). Och så söta lilla Edwin kortet supergulligt :)

KRAM MAJSAN

Lisan sa...

Superfina saker. Kul med era utmaningar. Gillar både tagen och staflikortet. Vill tacka så super mycket för mitt fina påskkort som kom i förra veckan. Super super fint påskkort. Tusen tack. Jag skäms så förfärligt, har ite skickat ett enda kort till påsk.Får hitta på någon annan typ av kort sen istället. Ha en underbar påsk, kramis från Lisan

Riet sa...

This is so wonderful Lena.

Hugs Riet.xx

Katarina sa...

Ja både tagen och kortet är superfina gillar dem bägge jättemycket. Kram kram