söndag 4 mars 2012

Stationary box

Hejsan!
Reprints papper "Roses & Friends" är papper för en ängel älskare som mig. Så fina i mjuka dova färger.
En gång i tiden testade jag att göra en Stationary Box. Men resultatet blev inte så jättebra. Nu har jag testat att göra en ny.Är mer nöjd denna gång med resultatet! Har en kompis som fyller år snart. Hon scrappar inte själv. Så jag tänkte att detta kan vara en bra liten present.



När man tar av locket på boxen faller detta ut.


Detaljbilder



Ett post it block och så några biljetter med lite olika texter. Biljettstämplarna är så fina. Har köpt dom med en passande dies till hos Rox Stamps. Jag har inte satt några texter på en del av korten, tagsen. Tänkte att biljetterna kan man använda och sätta den text man vill ha på korten, tagsen.


Här är innehållet i boxen. Lite olika storlekar på tags och kort. Gjorde även ett bokmärke. Vet att hon läser en del böcker.

Ha det gott och var rädda om er.

23 kommentarer:

Mim... sa...

Men så underbart och de nya pappren från Reprint är så fina.
Ha det gott...

Iffa ...... sa...

Wow, vilket arbete du har lagt ner! Så milda fina färger och underbara papper, mycket fina detaljer och verkligen välgjort. Jag tror hon kommer bli fantastiskt glad över denna! Kul att du gjort ett bokmärke till oxå som hon kan ha när hon läser.
Ha en härlig söndag!

Titti sa...

Du har gjort en fantastiskt jobb och det ser så härligt ut med änglar, de ser är så fridfulla ut och pappret är jättefint , men nu tillbaka till verkligheten och fixa lite, sen ut i solen...Kram Titti

Maud Freij sa...

Men kära du så fint , hon kommer at bli hur nöjd som helst.
Tänk att ha dig som vännina och få så fina presenter.

Har försökt ta på det krångliga texten som måste fyllas i enligt din beskrivning hoppas det funkar, du får gärna ge mig en vink om det gick annars få jag försöka igen.

Kram från Maud

lk46 sa...

Men, men men, ja förlåt att jag stammar... men den är ju så vacker! Så underbara saker du lagt i! Jag kommer helt säkert att lifta dig, jag vill ha en sån jag också nämligen!!!!
Hoppas allt är bra med dig vännen?!
Ha en skön dag!
Kram lene

Gertrud sa...

Men vilket fantastiskt arbete du har lagt ner på denna box. Men så blev den också fin. Det måste ha tagit många timmar att göra. Finns det svensk beskrivning? Fast jag blir väl aldrig färdig, du vet hur jag är. Men när jag är ledig framöver så kanske...den är så finnnnn. Ha en fortsatt skön söndag, kram Gertrud

morkaren sa...

Meget, meget smukt Lena, jeg elsker også engle (både dem med og uden vinger)knus morkaren.

Maud Freij sa...

Hej igen, jag hade glömt att spara den nya inställningen har du lust att kolla nu.

Om du orkar testa så får du en varm kram av mig.

Maud

Lisa-olsi sa...

Så snyggt!
Vilken fantastisk present du har gjort,
den kommer hon att bli själaglad för.
Ha en trevlig söndagskväll.
Kram Lisa

Maud Freij sa...

Tack snälla goa du för du tog dig tid att hjäpa mig.

Ha en bra kväll.

Kram

bili sa...

Vilken fin present. Vilket arbete du har lagt ner på detta, men det blev ett riktigt bra resultat. Gillar oxå Reprints nya papper kram bibbi

Eva sa...

Wow vilket arbete du har gjort!! Boxen är makalöst fin och jag älskar dessa papper. Vad häftigt att få en sån present med så mycket värme nedlagt på skapandet.
Fantastiskt!
kram Eva

Bente Årstad sa...

WOW for en nydelige boks du hadde laget her, utrolig mye arbeid, men et så lekkert resultat:O)

klem bente:9

smuulan sa...

Men HJÄLP!!! Helt klart bland det finaste jag sett! Underbart! Vilket jobb!
Kram!

Riet sa...

This is so wonderful Lena.

Hugs Riet.xx

Merete sa...

Den var så lekker :)))
Venninnen din blir sikkert superglad!

Nina sa...

Du har lyckas igen, helt underbart. Ha en bra dag. Kram Nina

Home sweet home sa...

Nyyydelig og så mye flotte detaljer,veldig flott arbeid du har gjort her.
Ha en trivelig kveld.:)Klem Merethe

Margareta sa...

En fullkomligt fantastisk present till din vän! Sååå ljuvligt vacker och användbar och så mycket omtanke du lagt in i denna gåva!
Kram!!

Laila sa...

Alltså, alltså... Jag sitter här och bara häpnar! Så vacker och vilken underbar gåva att få!
Det är ju extra kul att ge bort till någon som man vet verkligen värdesätter det.

Finns det någon mall på en sån här?

Angelica sa...

Helt underbart!!
Vilket jobb, men slutresultatet är helt fantastiskt!!

Katarina sa...

Wow, vilken makalöst vacker present och vilket jobb du lagt ner, tänk vad glad hon ska bli. Det ser ut som du inte gjort annat en dessa boxar, så otroligt fin gjort. Kram Katarina

Jasmine sa...

Otroligt vackert! Många av detaljerna tycker jag väldigt mycket om.
Kram