tisdag 6 mars 2012

En Påskask och albumvinnare

God morgon!
Här har man vaknat till en kall men solig morgon. Ser ut som om det blir en vacker dag. Härligt när solen visar sig och man hör lite fågelkvitter.
Jag har gjort en liten Påskask med lite godis. Modellen är en teljuskort.







Insidor

Papper från Pion Design. Även bild och fjäril är från Pion.

Jag tog hjälp av sambon tidigt idag. Han fick dra en lott bland er som ville vinna mitt album.
vinnare är.....



...............


..............



Jag säger Grattis till dig Lene. Hoppas att du får någon nytta av albumet. Det kommer med posten så småningom.
Tack till er alla som ville vara med.

Så önskar jag er alla en bra dag.
Kram

23 kommentarer:

Bente Årstad sa...

For et vakkert kort,lag på lag og så srte farger:)

klem bente:)

Susy sa...

Underbart vackert!

KRAM SUSY

Cattis sa...

Så underbart fin den är :)
Usch ja här var det -8 grader i morse men nu tittar solen fram lite. Å jag sitter inne på kontoret och jobbar så jag behöver inte ge mig ut i kylan förän det är dags för hemgång ..
Stort Grattis till Lene, tror jag missat den utlottningen :(..
Ha en bra tisdag / Kram kram

lk46 sa...

ÅH så glad jag blev när jag tittade in hos dig idag! Tack Krister att du drog just mitt namn!
Ja vännen jag får använning för det!!!!
Så vackert kort du gjort, kul när man hittar en annan använning för ett kort!
Ha en underbar dag.
Kram lene

Pillan sa...

Vilken underbar ask! Gillar alla olika lager och dekorationer!!
Kram

Anne Bente sa...

åh.... sukk sååå smukt♥

klemmm

Lena B E sa...

Grattis Lene, vilken lyckost du är som vann det fina albumet!! :)
Mmmm och wooow vilket jättefint och jättegott påskkort du gjort Lena, i detta har du ju lagt mitt favoritgodis till påsk, dessa mandelägg är underbart goda!! :)
Ha en fin dag, här skiner solen i dag men det är fortfarande kallt.
Kramar från Lena

Britt-Marie sa...

Vi får säga Grattis till vinnaren av den fina asken.

Maud Freij sa...

Tänk så glad hon ska bli när hon får det fina paketet.

Kram från Maud

morkaren sa...

Stort TILLYKKE til dig Lene, det er et helt vidunderligt album du vandt, og Lena, du har igen lavet et superskønt kort i de lyse farver du er ekspert i. knus morkaren.

Petra sa...

Otroligt vackert påskgodiskort.
Grattis till Lene!

onkis sa...

Grattis Lene till vinsten!!

Åh,vilket underbart vackert godiskort,
både snyggt & gott :)
Kram!

Titti sa...

Grattis till din fina vinst till Lene. Och dagens kort är jättefint, dina kort och askar blir så fina......Kram Titti

Iffa ...... sa...

Åh, vilken underbar påskask, ser fluffig och helt underbar ut =)......äggen ser inte helt fel ut heller, hihi!
Stort grattis Lene till det underbara albumet du vann!!!

Gertrud sa...

Vilka snygga papper du har använt på den fina asken. Jag säger som Lena BE, det är ju min favoritgodis
dessa mandelägg. Hur kunde du veta ? :)) Grattis Lene till den fantastiska vinst. Kram till er båda, Gertrud

Mim... sa...

Som vanligt helt underbart!
Ha det gott.....

bili sa...

Otroligt vackert "godiskort" du gjort. Jättesött motiv och mjuka fina färger på papper och dekorationer. En fin påskpresent till någon :)
kram bibbi

Louise sa...

Helt underbart vackert.
Kul idè med påskäggen där i i stället för godiset.
Kram Louise

Pyssel och Kort sa...

Grattis Lene.
ett super fint kort.
Kram Elin

Laila sa...

Vad underbart vacker du gjort den ♥

Lisa-olsi sa...

Snyggt kort med godisask,
vackra färger och fina detaljer.
Ha det gott!
Grattis Lene.
Kram Lisa

Lisan sa...

Ojoj så fint, jag har inte bloggat på ett tag så jag ser att jag missat något underbart...Fantastiskt fint.
Kramis Lisan

Katarina sa...

Wow, vilken underbar påsk ask. Så otroligt vacker. Kram Katarina