fredag 9 mars 2012

En liten ask

Hejsan!

Jag har gjort en liten ask. Vet inte riktigt vad jag ska använda den till. Kan bli till en liten gåva eller några minnessaker kanske. Jag har inte satt någon text på det lilla tagset. Får jag göra när jag vet vad den ska användas till.







Jag vek asken av vit cardstock. Sedan valde jag att inte sätta något mönsterpapper på lockets sidor och själva asken. Satte några gångjärn med cremefärgade pärlor i hörnen på asken.
Locket är dekorerat med ett papper från Glitz " French Kiss". Blommor i olika storlekar och färger. En vacker fjäril från Prima, spets, nyckel och hjärtcharms. Metallhörn, spets och rosetter av linneband, floss och ett pärlband.

Jag lämnar in asken till Card and Scrap Udfordring #27 BRUG SLØJFER

Önskar er en trevlig helg. Kram


30 kommentarer:

bili sa...

Superfin ask :) Gillar den söta fjärilen. kram bibbi

lk46 sa...

Åh lena den är ju så snygg! Blev fint med det tjusiga bandet och fjärilen!

Tack vännen, har hämtat paket och maik är skickat till dig!
Sitter och bara njutar av allt det fina!
Du är bäst!
Kram lene

Lisan sa...

Härlig ask i ljust o fint papper. Toppen snygg. Ditt staflikort i inlägget här under är med jätte fint. Kul du fick lite användning av bandet. Blev snyggt på kortet. Ha en bra helg, kramis Lisan

morkaren sa...

Sikken en smuk lille æske, du ved jo jeg elsker dine lyse farver, det virker så rent og lækkert. knus morkaren.

onkis sa...

Vilken fin ask,riktigt romantisk.
Jättefin!
Kram & ha en trevlig helg.

Busans Pysselblogg sa...

Lycka till vännen och grattis till din favoritplats hos KOrt o Mania! ♥ Har inte sett det förrän idag men bättre sent än aldrig att gratulera ju! :)
Asken är så ljuvligt snygg, så fina olika detaljer som matchar perfekt! Bandet och fjärilen ihop med blommorna och allt... riktigt ögongodis! ♥
Börjar bli lite bättre här och skönt vara uppe igen. Ska bli kul med melodifestivalen imorgon! :)
Hoppas du har det så bra du bara kan och tusen tack för allt underbart ögongodis du bjuder på! ♥
Massor med trevlig-helg kramar till dig!
Åsa

Jorill sa...

Fantastisk vakker! Nydelig pyntet.
Like a lot :)

Ha en fin dag videre.
Klem Jorill

Anne Bente sa...

åh.... så nydelig, elsker dine altid smukke pastelfarver.♥

10000 tak for at du deltager på card and scraps udfordring.
klemm♥

Maja sa...

En sån underbar ask!

smuulan sa...

Jättefin ask, inte illa att ha den att plocka fram när det behövs! Så vackert med vitt, gillar den massor.
Önskar dig en trevlig helg!
Kram!

Bente Årstad sa...

Aldeles nydelig!!!!!!!!!!!
klem bente:)

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig kära Lena vännen:)

Gosses WOW så snygg din ask är helt outstanding och så valarbetad:)
Jag beundrar verkligen dina alster och något har jag haft turen att se live nu när jag var och hälsade på hos underbara Lene vännen:)

Ser också att det fanns annat underbart att njuta av sedan sist jag hälsade på:)

TACK SNÄLLA för ditt avtryck hos mig om mina korgar.
Man blir så GLAD och tacksam när någon gillar det jag gör och det värmer mycket att bli så uppskattad för det:)

Besöket hos Lene var super mysigt och super trevligt så hoppas att vi snart kan göra om det:) Skulle vara mycket trevligt att få möjligheten att hälsa på dig också då:)

Önskar dig en jättemysig och jättetrevlig fredag och helg:)

Kramar från Lilla vännen Inger ♥

Anneli sa...

Gillar verkligen asken så snygg, så fina olika detaljer som matchar perfek med varandra

Önskar dig en jättetrevlig fredag och helg!

Kramar från Anneli

Iffa ...... sa...

Som vanligt supersnygg mild färgsättning! Fina detaljer, tycker gångjärnen i hörnen var jättefina.
Trevlig fredag!

Mim... sa...

Vilken snygg ask, den gillar jag.
Ha en bra helg..

Ann-Charlotte's blogg sa...

Woow vilken supersnygg ask, gillar linnebandet och dina blommor och dekosarna är helt perfekta till!
Ha en fantastisk helg!
Kramar

Lilla Pyssel Inger sa...

Hejsan själv Lena vännen:)

Vad trevligt att du gillade mina ljus och tändsticksaskar :)
Blir så GLAD när du har hälsat på och lämnat spår efter dig :)

Gulligt av dig att titta in i Nettans blogg också och kolla in min korg du är god du:)

Ja du det var verkligen super trevligt hos Lene vännen och jag hoppas verkligen att vi SNART kan ses igen :)

Tack snälla och hoppas att din helg också blir jättebra:)

STORA Kramar från Lilla vännen Inger ♥

Curlingmor sa...

Hej

Men sådan söt & fin ask, älskar när det är vitt,band,blommor och en liten extra detalj så som berlockerna.
Kram Nina

Gertrud sa...

God lördag Lena. Så snyggt med det lite grövre bandet till den nätta lite krispiga asken. Fjärilen är så vacker. Det är faktiskt +6 grader idag, härlig. Ha en skön lördag, kram Gertrud

Jytte sa...

Wauw ... den er simpelthen SÅ lækker!! 1000 tak fordi du deltager i udfordringen på Card and Scrap :)

Maud Freij sa...

Så ljuvligt fina ask jag förstår inte hur du får till det allt blir så fint som du gör.

Kram från maud

Sindra sa...

Sån otroligt fin ljuvlig ask! Helt underbar!
Kramis

Carina sa...

Underbar liten ask, Romantisk och snyggt dekorerad. Kram

Margareta sa...

Ofattbart ljuvlig! Blir stum!

snojbi sa...

Åhhhh den är ju halt fantastiskt ljuvlig

Kramis

Pysselfröken sa...

WOW! Verkligen en superfin ask. Gillar din placering av blommorna, så vackert.
Kram

Katarina sa...

Otroligt fin ask som är så fint dekorerad!

Agneta Lundbäck Sjölin sa...

så ljuvlig ask, gillar att den går i vitt, fräscht o fint...gulligt med alla spetsar....

Home sweet home sa...

Nydelig og lekker eske,virkelig flott arbeid du har gjort her.Lekkert.:)Klem Merethe

Jasmine sa...

Väldigt fint gjort. :)
Kram