tisdag 7 februari 2012

Udfordring 35

hos Vintage Udfordring är
3 D lager på lager.
En passande utmaning till mig som gillar att göra "höga" kort.
På detta kort är det många lager montrade med 3 D kuddar.

Detaljbilder




Den fina bilden har jag hittat på nätet. Papper, tags, swirl och trollslända från Magnolia.
Rosor,ostduk, hjärtpins,spets,pärlor och lite metallpynt.
Önskar er alla en fortsatt bra vecka.
Vinter och kallt är det verkligen. Men det är vackra dagar när solen skiner.
Tack för att du tittar in.

22 kommentarer:

bili sa...

Som alltid ett vackert kort i milda färger och fint motiv. Hur skriver du ut det, på fotopapper? Var hittar du det? Ha det bra krmar bibbi

morkaren sa...

Et rigtig skønt kort, i mange lag og sarte farver, det er bare så smukt. knus morkaren.

Lisa-olsi sa...

Snyggt kort!
Så fint med de milda färgerna
och de fina dekorationerna.
Lycka till!
Kram Lisa

Anneli Mellstrand sa...

Underbart kort ..........
Här inne hos dig hämtar jag mycket inspiration , du är så duktig..........

Kramar från mig
//anneli

onkis sa...

Sååå vackert,
mjuka goa färger och fina dekosar.
Jättefint.
Kram!

Bente Årstad sa...

Et riktig så søtt kort med lag på lag og i nydelige duse farger:)

Nina sa...

Dina kort blir bara finare och finare, helt underbart. Kram Nina

Margareta sa...

Helt underbart - och verkligen 3D!!
Det är ett riktigt "vinnarkort"!
Lycka till med det!
Ha det gott i veckan! Kram!!

Gertrud sa...

En utmaning bara för dig ♥ Ett ljuvligt kort som bara är bäst. Blommorna är såå fina. Kram Gertrud

Riet sa...

What a wonderful card Lena.

Hugs Riet.xx

Mona sa...

Ett romatiskt kort i Alla Hjärtans dag tider, undrar så var du hittar alla fina bilder. Lycka till med utmaningen. Tackar för dina goa komentarer inne hos mig ska fota imorgon vad jag har pysslat med i kväll
Kram Mona

lk46 sa...

hej vännen!
Ja det är ett underbart kort! Synd bara att man inte ser riktigt hur vackert det är med alla sin lager!
Jag har sett det och det är helt fantastiskt vackert!
Ha en underbar dag min vän!
Kram lene

Titti sa...

Hej Lena och du har gjort ett riktigt fint kort, hoppas på vinst för dig...Kram titti

Cattis sa...

Underbart med så mycket fina detaljer, du har verkligen hittat din stil i scrappen :) Haoppas allt är gott med dig / Kram kram

Lena sa...

Ljuvligt kort! Superfina detaljer!!

Kram Lena

snojbi sa...

Åhhh ett sånt ljuvligt kort

Kul att du vill vara med på min bloggcandy
Lycka till

Kramisar

Mona sa...

Tack Lena för länken så fina bilder där var har tittat runt där en bra stund i eftermiddag. Kommer nog att bli någonting sådant kort vad det lider
Kram Mona

Louise sa...

WOW vilket kort. Blev storm förälskad i det. Mycket väl gjort. Å vilken bild du har hittat så vacker.
För låt att jag inte varit inne och lämna någon kommentar på länge med alla min tid at gått och går fortfarande åt mycket att få ihop våra scrapträffar här i Kalmar.

Är jätte glad att jag gick in här nu i dag för du har gjort så många fina alster och du är så duktig.
Många Kramar Louise

tanja sa...

super kort xxtanja

Katarina sa...

Dina lager på lagerkort är så otroligt fina, jag ska fösöka träna på att göra sådana så jag blir lika duktig som du. Kram kram

Heidi sa...

Aldeles nydelig kort!
Masse flotte detaljer:)
Takk for at du deltar på Vintage utfordringen.
Klem, Heidi:)

Linda's Dillerier sa...

Vakkert, sart, detaljert og nydelig kort. Tusen takk for at du deltar på vintage utfordringen.