tisdag 7 februari 2012

Titta vad jag fått

Jag har den senaste tiden fått så fin post. Jag måste visa er de fina korten jag fått.
Först ett kort från Bimsan.


Så snyggt med de virkade kanterna och snygg blomsättning med rosorna.

Från Lisan
Ett jättefint stafflikort i form av ett hjärta. En så söt stämpel från bildmålarna på,som är färglagd så vacker.




Igår hade jag en mycket trevlig pysseldag tillsammans med Lene. Jag fick detta underbara kort av henne. Det är "grymt" snyggt. Svartembossad framsida. Glittar och blänker så fint.




Från Lene



Jag vann månadens utmaning i januari. Idag kom min vinst. Jag måste visa er kortet jag fick från dom.



Tänk att få känna sig bäst en dag, ha,ha. Skrattade gott när jag såg det här kortet.
Tack tjejer för det fina jag fått.
Ha det bäst.

4 kommentarer:

lk46 sa...

Hej vännen!
jag håller helt med dem.... du är "fan" bäst!!!!
Tack igen vännen för igår, säger som du att det måste vi göra om snart!
Så fina kort du fått, och grattis till vinsten!!
Ha det bäst och ta hand om dig!
kram lene

bili sa...

Grattis till vinsten och kul att få så fina kort :) kram bibbi

Lisa-olsi sa...

Grattis, kul text :)
Kram

Katarina sa...

Jättefina kort du fått. Grattis till vinsten i utmaningen. Kram Katarina!