torsdag 16 februari 2012

Tårta på burk!

Jag var för ett tag sedan i Växjö på Lagerhaus. Det är en lite rolig affär tycker jag. Dom har så mycket och man kan hitta en del som man kan ha till sitt pyssel. Nu hittade jag en "tårta på burk". Den har jag använt till denna lilla kortask.

När man öppnar asken ser den ut så här.

Jag gjorde en liten fördjupning i själva asken. Där jag satte tårtan. När man tar av locket från burken, ser det ut så här.
Papper från Pion design. Till vänster en ficka med ett tag. Där man kan skriva sin hälsning.



Kanske inte världens läckraste tårta precis, ha,ha.

Detaljbilder




I veckan fick jag hem min vinst från Pysseldags. Jag gillar textstämplar och det finns det gott om där. Till riktigt bra priser. Snabb och bra service var det med hos dom. Så ta ni en kik in där. Här är de stämplar jag valde för min vinst hos dom.

Ha det så gott och tack för alla kommentarer jag får.

27 kommentarer:

Pillan sa...

Vilken underbar kortask du har gjort! Färgerna är så fina och du har fått med många vackra detaljer!!
Kram

Britt-Inger sa...

Helt otroligt vilket skapande!!!
Detaljerna talar för sig själv ;O)
Ha en skön kväll och Trevlig Helg.
Kramen, Britt-Inger

morkaren sa...

Hvor er det en smuk kortæske du har lavet, det der Pion papir er vidunderligt skønt, og den store blomst på låget er bare så fin. knus morkaren.

Bente Årstad sa...

Wow så nydelig og forseggjort denne esken var:) Utrolig flott:)

Iffa ...... sa...

Supersnygg ask!!! Jag älskar Lagerhaus, ska själv dit på måndag så det ser jag fram emot =)
Kram

onkis sa...

Vilken fin ask till den fräsiga tårtan.
Så många fina detaljer,jättefin!!

Home sweet home sa...

Nydelig og herlige farger og flott og lekker ide med lys,likte det veldig godt.:)
Ha en flott kveld.:):)

Frida sa...

Verkligen en superfin ask/kort! =) Kul med en "tårta" i.

Kram Frida

Petra sa...

Så snyggt. Ett fantastiskt arbete du lagt ner. Ha en bra helg.
Kram

Anneli Mellstrand sa...

Super läckert ................

Kram
//anneli

Sindra sa...

Vilket fiffigt kort! Vad skoj med ljustårtan! Grattis till vinsten! Vilka fina stämplar du valt...ska genast klicka mig in där och kika vad de har :)

Kramis

Linda's Dillerier sa...

Gosh dette var nydelig, jeg har funnet en ny favorittblogger i allefall. Har tittet mange innlegg bakover og det er så utrolig gjennomførte kort og esker her. Takk for inspirasjonen, gleder meg til å komme på besøk igjen hit.

Klem fra Linda

Merete sa...

Fantastisk vakre prosjekter du har laget :))))Her var det mye inspirasjon å hente! Tusen takk for titten :)

Mim... sa...

Vilken läcker kortask, jättebra idé.
Ha en bra dag....

snojbi sa...

WOOW vilket fantastiskt fint kort.
Mysigt med tårtan

Ha en underbar helg
Kramis

lk46 sa...

Hej Lena vännen!
Det blev ju hur bra som helst! Efter lite tänkande fick du till något alldeles underbart! Jag gillar verkligen detta! och så fina textstämplar du fått!!!!
Ha en underbar helg vännen!
Kramizar från lene

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig kära Lena vännen:)

Du har verkligen magiska fingrar är så imponerad över allt som du skapar:) Denna kort ask är helt bedårande så himla läcker och snygg:)
Å din idé med ljustårtan blev jo bara så himla läckert:)
Vad du kan du är helt otrolig på att få det till:)
Man blir verkligen inspirerad:)

TUSEN TACK för dina mycket snälla ord och din värme det uppskattas mycket ♥

Mamman blev super glad så det känns så himla underbart:) Underbart att kunna ge en sådan människa lite uppmuntran och lite hopp och omtanke om inte annat för en liten stund!!!

Önskar dig en jättetrevlig fredag och helg :)

Kramar från Lilla vännen Inger ♥

Lisa-olsi sa...

Väldigt snyggt gjort!
Jättefina papper och dekorationer,
blir en trevlig tårta att få :)
Grattis till alla fina texter.
Ha en trevlig helg.
Kram Lisa

Anne Bente sa...

hvor er den bare NYDELIG ♥
knussss

Annacarin sa...

Hej Lena!
Det var en jätte fin kort/ask du gjort med tårta och ljus...!
En underbar idé!
Önskar dig en trevlig helg!
Annacarin

bili sa...

Himmel vilket smart kort, hälsning o tårta i ett :) Vackert dekorerat och jättefin stor blomma kram bibbi

Pernol sa...

Åååh vilket fantastiskt vackert kort! Så snyggt! Uppfinningsrikt det där med tårtan.
Ha en trevlig helg!
kramis Pernilla

Lisan sa...

Men oj så tufft kort och vilken hörfit tårta på burk. Kul att du kom på ett sådant fint kort till det. Måste bra beundra och berömma ditt helt fantastiska Romantiska kort i inlägget här under. Bland det bästa du helt klart gjort. Love it! Kramis Lisan

Carina sa...

Snyggt och tufft kort. Kram

Britt-Marie sa...

Oj, vilket otroligt häftigt, vacker och så underbart tårtkort.
Jättefint.

Ha det gott vännen på avstånd!
Kram/Brittis

Katarina sa...

Du gör malalöst vackra saker som det här tårtkortet. Kul att kunna skicka tårta och kort i ett. Vad glad mottagaren ska bli. Kram Katarina

Katarina sa...

Glömde skriva att jag tyckte mycket om stämplarna du vunnit. Flera skulle jag kunna tänka mig köpa. Kram katarina