måndag 13 februari 2012

Romantiken blommar

Ja, det är väl passande ord i dessa Alla Hjärtans Dag tider.
Jag har gjort detta kort till Februaris tävling hos Nettans där man ska tolka ordet kärlek.



Detaljbilder





Jag blev inspirerad av Onkis och hennes ängelkort. Jag hade ett paket med änglar här, som inte blivit använda. Papper som vanligt från Pion Design,ostduk, pärlor, spets,pärlhjärta och många rosor och knoppar.En vit fjäril. Stämpeln är från rox Stamps.
Den vackra ramen är Framed Fonts Glimmer Chips från Tattered Angels. Jag har letat efter dom länge. Nu fick jag tag i ett paket på Ebay.
Med detta kort vill jag önska er alla en bra Alla Hjärtans Dag och en trevlig vecka.
Orden på kortet tillägnar jag dig som tittar in här. Kram

26 kommentarer:

Pillan sa...

Du har gjort ett jättevackert kort!! Önskar dig oxå en trevlig alla-hjärtans-dag... och vecka oxå förstås!! :-)
Kram

Sindra sa...

Så otroligt fint kort! Var kommer den fina stämpeln ifrån?
Jag önskar dig också en riktigt fin Alla Hjärtans Dag!
Kramis

Anneli Mellstrand sa...

Underbart vackert .........du är bäst ............

Kram på dig

//anneli

morkaren sa...

Hvor dejligt et kort du har lavet Lena (og du betyder også så meget for mig)du sætter altid dine kort så smukt sammen, jeg mener pynt og farver, den ramme og englen er skønne. knus morkaren.

Louise sa...

Wow vilken underbart kort. Med härliga dekorationer. Gillar verkligen hur du har satt ihop allt.
Kram Louise

Titti sa...

Du har gjort ett helt ortoligt fint kort och satt på fint pynt.
Du ska ha en bra Alla hjärtans dag .
Kram Titti

Iffa ...... sa...

Jättefint kort!! Jag älskar hur du låtit rosknopparna hänga ner.

Bente Årstad sa...

Så utroligt flott kort:O)

Nina sa...

Vilket fint kort du har gjort igen. Ha det så bra. Kram Nina

Gertrud sa...

Lika fint som vanligt. Ögongodis. Kram från Gertrud

Carina sa...

Jättefint. Kram

Pyssel och Kort sa...

Så underbart,
jätte vakert.
Kram Elin

Lisa-olsi sa...

Ett vackert kort i fina färger.
Så fint med alla blommor
och den söta ängeln.
Kram Lisa

bili sa...

Vackert kort med fint inramad text. Mjuka fina färger :) Ha en bra Alla Hjärtans Dag kramar bibbi

Britt-Marie sa...

Åhh, så många fina kort du har gjort. Och tusen tack för ditt Alla Hjärtan kort.

Vill önska dig en fin Alla Hjärtans Dag med!

Vad fina de andra korten var som du skickat med. Jag sänder dig ett brev sedan.

Sköt om dig min vän!
Kram/Brittis

Lena sa...

Oj oj oj vilket underbart vackert kort!! Fantastiskt!
Önskar dig en härlig Alla ♥-dag!

Kram Lena

Margareta sa...

Åååh vilket underbart kort! Man blir stum och vill inte slita sig.....
Hoppas du fick en härlig alla <3 dag och att resten och veckan blir fin! Kram!!

Lilla Pyssel Inger sa...

GOSSES OMG man blir helt mållös av beundran när man tittar in här:) Du är makalös duktig och jag älskar det du gör och detta kort är självklart inget undantag så ljuvligt vackert:)

TUSEN TACK för allt ditt beröm om mina Album så kul att du gillar det jag gör:)

Videon till påsalbumen är verkligen segladdad det har du helt rätt i!!! Den är jobbig men jag snabb spolade lite här och där!!! Det är den jag har jobbat efter och vet tyvärr inte om det finns någon tutorial på påsalbumet någon annan stans!!!
Hittar jag det så lovar jag att meddela dig !!!

Ha en underbar onsdag och massor med kramar till dig från Lilla Vännen Inger ♥

lk46 sa...

Hej Lena vännen!
Här har det hänt mycket ser jag, underbara vackra kort har kommit ur dina händer igen!
*L* ser att du också har "hängt" rosenknopparna, det är urtjusigt!
Här har det söat i två dagar nu, Danny och Helena fick sova över i Huskvarna när de hämtade barnen igår, det gick helt enkelt inte att köra!
Hoppas allt är bra med dig vännen!?
kramizar från Lene

Pernilla ~Pillan~ sa...

Helt underbart romantiskt kort! Kul att du hälsade på hos mig! Kram

Pernol sa...

Hej Lena!

Vad vackert du har skapat! Jättesnyggt kort. Lycka till i tävlingen!

Hoppas att du hade en bra Alla Hjärtans Dag!
Ha en trevlig helg!
kramis Pernilla

Britt-Inger sa...

Otroligt vackert, stilrent och nostalgi framför du med detta kort!!! Lycka till Hos Nettan!
Hoppas du hade en skön Hjärtans dag.
Ha en bra Torsdag.
Kramar, Britt-Inger

Maud Freij sa...

Så underbart vackert, det finaste jag sett på länge.

Kram från Maud

Maja sa...

Jag har flera gånger gått i genom mina inställningar/kommentarer och det enda som finns där är kommentargranskning: Välj alltid, ibland eller aldrig. Har på aldrig.
Inget om ordkontroll!!!! Jag avskyr ju själv att fylla i de där orden man inte ser vad det står!! Blir så frustrerad då jag inte får bort mitt fast det inte står nånstans om jag har eller inte har... :(

Katarina sa...

Det är så roligt att titta in och se allt underbart du skapar, du är mästarnas mästare!

Ulrika sa...

Åh, jag måste bara lämna en kommentar och säga vilka underbart vackra alster du har gjort, hur fina som helst.