onsdag 22 februari 2012

En liten fågel viskade

Hej på er!

En liten fågel viskade, är en stämpel från Vilda Stamps, som jag använt på detta kort.

Detaljbilder



Den söta fågeln är en Resin figur gjord av Invild Bolme. Gillar dom här små figurerna massor. Dom passar så bra om man vill göra ett Shabby Chic alster.

Så vill jag tacka er alla som har stängt av ordkontrollen i era bloggar. Det gör "blogglivet" så mycket enklare.

Det är det nya gränssnittet som gör att orden är helt omöjliga att tyda.
Om ni inte hittar till där ni kan ställa om ordkontrollen. Så använder ni det nya gränssnittet.
Man ställer om till gamla gränssnittet i Inställningar först och då finns alternativet att ta bort ordverifieringen under kommentarer. Eller så kan man välja att godkänna alla kommentarer innan de visas.

Ha det så gott. Kram



36 kommentarer:

Titti sa...

Du har gjort ett underbart kort, har dessa ramar men inte gjort något.....
Texten passar verkligen ...
Bra att många ändrar i sina blogar för jag har oxå haft väldigt svårt att se. Kram Titti

lk46 sa...

hej Lena vännen!
Ett underbart kort och så fin stämpel! Den lilla fågeln är jätte söt!
Tack vännen att du förklarar för alla vi som inte kan det där.... du är bara bäst!
Massor av kramar från Lene

Pillan sa...

Ett jättevackert kort, så milda härliga färger!!
Kram Pillan

inger synnøve sa...

dette kortet var nydelig, og den lille fuglen da, så søt den var:)

Lisan sa...

Superfint som vanligt. Hoppas att min kontroll är borta nu. Är man inloggad verkar den vara borta, som oinloggad finns den..Det får jag vara nöjd med. Kramis Lisan

Maja sa...

Åh vad härligt fint romantiskt kort!! Dina kort är så ljuvliga!

Susy sa...

Underbart vackert, kort, Lena!

KRAM SUSY

Lisa-olsi sa...

Ett vackert kort i härliga färger,
fågeln är jättesöt.
Ha det gott!
Kram Lisa

Bente Årstad sa...

Et utrolig vakkert kort idag fra deg:)
klem bente:)

Anneli Mellstrand sa...

Underbart kort som alltid..........

Kram på dig

//anneli

bili sa...

Vackert kort med fin text:) Vackert papper och den lilla fågeln fantastiskt söt kram bibbi

morkaren sa...

Hvor smukt et kort, og den lille pipfugl er så sød. knus morkaren.

Maud Freij sa...

Lika fint kort som alltid hos dig så även detta.

Tack för tipset om ordkontrollen jag tycker också det är urjobbigt ska se om jag kan få bort det.

Kram från Maud

Eva sa...

Åhh vilket fint kort du har gjort igen i vackra, milda, våriga färger!
Tack för hjälpen med ordferieringen...med hjälp av dig och AnneliM har jag idag fått bort den (hoppas jag)och dessutom fått tillbaka det gamla hederliga gränssnittet!!!
Tack och kram Eva

Anne Bente sa...

åh,,,,, så smukt ♥♥

knuzzzz

Iffa ...... sa...

Härligt kort! Fågeln är superfin.

onkis sa...

Vilket vackert kort och så söt fågel.
Kram!

Angelica sa...

Vansinnigt snyggt!
Fågeln är verkligen underbar!

Mim... sa...

Wow så läckert!
Ha det gott...

Gertrud sa...

Såå snyggt!!! Fin textstämpel och söt fågel. Kram Gertrud

Linda's Dillerier sa...

Wow for et lekkert kort du har tryllet frem her. Nydelig stempel og lekre detaljer.

Ha en fin uke.
Klem Linda

Busans Pysselblogg sa...

Vilket helt underbart romantiskt kort du gjort! Vilka mjuka vackra färger igen och ja, hoppas du är supernöjd själv också. ♥
Här gick jag i gympadojor första gången ute idag efter vintern, all is var borta, och solen lyser. Och äntligen blir jag färdig att skriva en kommentar till dig igen! :)
Önskar dig en trevlig helg redan idag och hoppas du har det så bra du bara kan!
Massor med kramar till dig!
Åsa

Sindra sa...

Den stämpeln är helt underbar!
Jättefint kort! :)
Kramis

Nina sa...

Ett jättevackert kort med helt underbart papper. Den lilla fågeln är så fin. Ha det så bra. Kram Nina

Mona sa...

Vilket fint kort du har gjort igen Lena så fina papper och så fina dekorationer. Jag har någonting som jag skulle vilja ge till dig så kika in på min blogg
Kram Mona

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig kära Lena vännen:)

Vad ska man säga jo man tappar andan över allt det underbara du skapar och bjuder på:)

Detta är så makalöst vackert och underbar och jag älskar ditt kort:)

Vad trevligt att du gillade mina påsk ägg:) Gillade att göra dom det var super kul att testa på så det blir flera sen:)

Önskar dig en jättetrevlig fredag och helg:)

Kramar från Lilla vännen Inger ♥

Nina sa...

Tack snälla du för att du talade om att ordkontrollen var på. Jag trodde att min man hade tagit bort det åt mig eftersom jag är så dålig på datorer. Nu har han hjälpt mig och nu så hoppas jag att den är borta. Ha en bra dag. Kram Nina

Petra sa...

Otroligt fint som allt du gör!
Kram o ha en bra helg!
Petra

Annacarin sa...

Hej Lena!
Så vackert! Härliga färger och underbara detaljer!
Den lilla fågeln passar toppen och den text stämpeln tror jag inte att jag sett förut...
Tur att vi har dig som håller reda på oss andra som kan noll om våra egna bloggar :D
TACK!
Trevlig helg, Annacarin

Eva sa...

Hej Lena!
En lite fågel viskar till dig att måtten på mitt kort är i inches 10x6,75...jag bigade på 5.
Ha det gott
hälsar Eva

Home sweet home sa...

Nyyydelig kort i herlige og varme farger og fuglen var jo veldig søt da.
Ønsker deg en riktig fin helg.:)Klem Merethe

Katarina sa...

Ett otroligt fint kort. Kram Katarina!

Carina sa...

Vackert kort. Kram

Britt-Marie sa...

Hejsan!

Jättefina fågelkvitter kort. Härligt nu när våren är i antågande.

Ha en jättetrevlig helg!
Kram från din vän på avstånd
/Brittis

Annacarin sa...

Hej igen Lena!
Nu har jag varit inne och försökt ändra på ordkontrollen, kan du vara gullig och gå in och kolla om det är riktigt jag märker inte det...
Ha det gott!
Annacarin

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig kära Lena vännen:)

STORT TACK för ditt trevliga besök och rader hos mig så himla snällt och gulligt av dig:)
Trevligt att du gillade min vita flätade korg, blev nöjd med den själv och håller på med flera i andra färger:)

Önskar dig en jättetrevlig måndag och vecka som kommer:)

Kramar från Lilla vännen Inger ♥