tisdag 31 januari 2012

Vitt, vitt, vitt

Hej på er!
Idag har man vaknat till en kylig morgon. Det är runt 10 minusgrader just nu. Så här kallt har det inte varit här, tidigare denna vinter.
Det är lite si och så med pyssellusten här. Men igår fick jag hem några nya dies och dom ville jag så klart testa.


Alla diesen utom löven är från Marianne design. Även den embossing plattan jag använt som grund till kortet.

Några detaljbilder



Fjärilen är väldigt vacker. Jag har monterat ihop två stycken och satt några vita pärlor på.

Några vita rosor och knoppar.

Jag lämnar in detta kort till ScrapperiketUtfordring 44: ANYTHING GOES


Önskar er alla en bra vecka och tack för titten.

27 kommentarer:

onkis sa...

Så vinterfint och vackert kort!
Härliga dies.
Kram!

Pernol sa...

Jättesnyggt! Kul med nya dies. :)

Ha det bra!
kramis Pernilla

Anneli Mellstrand sa...

Supersnyggt , fjärilen framkallade vill ha ...........

Kramar

//anneli

bili sa...

Väldans vackert kort :) Du gör så fina vita kort och vackert dekorerat. Missade att kommentera ditt pysselrum. Fint städat ;) och bra organiserat. Ha det bra i kylan, sköt om dej kramar bibbi

Pillan sa...

Så vackert kort i vitt! Gillade diesen :-)

Titti sa...

Fint kort du gjort Lena med de nya diesen och de blir hur fina som helst. Kram Titti

Strömstad Scrapbooking sa...

Ljuvligt!
Kram
Anna

morkaren sa...

Smukt, smukt Lena, du er ekspert i de skønne hvide kort. knus morkaren.

Lena B E sa...

Mmmmm så vackert kort, underbart fint!! :) Så jättefina dies du köpt!! :) Fy så sugen jag blir på några nya.
Än får jag inte handla men snart så... då ska jag beställa några jag med tror jag.
Tack för dina goa ord om min layout, det gjorde mig jätteglad att du gillade den! :)
Ha det så bra vännen.
Massor med kramar från Lena

Carina sa...

Vilket vackert vitt kort. Underbart. Lycka till. Kram

Louise sa...

WOW så vackert. Gillar kort som är hel vita man kan ha dom till så mycket. När dom är så här flotta är det extra vackert att titta på det. Du är så duktig.

Kram Louise

lk46 sa...

ÅH Lena det är alldeles underbart vacker! Jag älskar dina vita kort!!!!
Det är ju den hörndies jag vill ha! + lite/många andra!

Mim... sa...

Ohh så vackert!! Jag har sagt det förut och jag säger det igen du är så helt otroligt duktig att jobba bara med vitt.
Ha det bra....

Gertrud sa...

En av många saker som du är bra på är vita kort. De blir så vackra och krispiga. Fina dies. Fy bubblan vad det har varit kallt idag. Ha det gott i ditt fina pysselrum, glöm inte kaffemuggen.Kram Gertrud

Lisa-olsi sa...

Ett vackert kort.
Väldigt snygg fjäril.
Ha en bra dag.
Kram Lisa

Ann-Charlotte's blogg sa...

Wow såå snyggt, du är otroligt duktig att göra vita kort!
Passar på att Gratulera dig till vinsten hos Månadens utmaning, helt rätt kort som vann....tycker jag!
Må så gott!
Kramar

Agneta Lundbäck Sjölin sa...

så tjusigt...

Annelie sa...

Ett kanonfint kort, så snyggt med bara vitt & de läckra diesen gjorde det ju inte sämre!
Kul att få se ditt pysselrum - nån dag ska jag också ha det så! ;)
Passar på att önska dig en trevlig helg!
Kram Annelie

Margareta sa...

Oh så vackert det blev och så många vackra stansar du har!!!
Det var ett tag sen jag hade tid för en bloggrunda och det var mycket ljuvligt och inspirerande som hänt hät inne hos dig sen sist!
En alldeles underbar ask har du visat och din fina pysselvrå!! Roligt att se och få idéer! Tack för att du delar med dig!!!
Ha en härlig helg! Kram!!

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig kära Lena vännen:)

Så läckert så läckert helt underbart jag älskar verkligen dina alster som du gör med bara vit:) Det blir så himla snyggt och jag bara njuter av att titta på ditt kort:)

Vad glad jag är att du gillade mina ljus, tändsticksask och nobless ask :)

Snällt av dig och titta in hos Nettan och mitt första DT alster där:) Det kommer nog visas någon gång efter lunch tror jag !

Ha det gott du också och tack snälla för din omtanke ♥
Önskar dig en jättetrevlig fredag och helg:)

Kramar från Lilla vännen Inger ♥

Berit sa...

Så lekkert!!

Katarina sa...

Underbart vitt kort du gjort med alla nya diesen. Så fint. Trevlig helg. Kram Katarina

Busans Pysselblogg sa...

Önskar dig lycka till med detta helt underbara och ljuvliga kort med suveränt snygga dies som du har gjort otroligt vackert av här... ♥♥♥ Vilket ögongodis!
Tittar vidare nu hos dig!
Massor med kramar igen!
Åsa

Bente Årstad sa...

Å for et aldeles vakkert kort i hvitt. Dette var spesielt. Legger meg som følger for her var det mye flott:)

Linda sa...

lekkert!

Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår:)

Linda, Scrapperiket

Anette sa...

Så stilrent och elegant

Kristine sa...

For ett lekkert kort :)

Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår!
Ha en riktig fin dag :)

Kristine
Scrapperiket