onsdag 18 januari 2012

Söt som socker

Hej på er!

Ja, söt som socker är hon väl Tilda där hon sitter och funderar.Jag har gjort ännu ett rosa "stående" kort.


Det är mycket Magnolia produkter på detta kort. Papper och några olika dies. Blommor, fjäril , ostduk och ett tags där jag fäst ett charms,brads, pärlband och en bit spets.
Sydda och glittrande kanter med hjälp av stickles. Jag skrev ut texten på staketet med hjälp av datorn.

Detaljbilder





Jag lämnar in detta kort till följande utmaningar

Scrapperiket Utfordring 43 : Søm


Kort o ManiaUtfordring nr 55!


''Søtt Som Sukker''
Jag har fortfarande problem med att komma in och kommentera i en del bloggar. Så ni vet orsaken till frånvaron av kommentarer från mig.

Jag har läst lite info på Forumet fixa din blogg. Den här infon ger dom om strulande bloggar.

Senaste dagarna har många haft svårt att kommentera och komma in i många blogspot.com-bloggar.
Det verkar som att problemet på något sätt är kopplat till webbläsaren Internet Explorer.
Om du har problem, prova med att byta till Google Chrome istället. Den kan du hämta hem
HÄR.
Chrome är en mycket snabbare och mycket bättre webbläsare på alla sätt och vis.

På Bloggers hjälpforum rekommenderar de att man byter till popup-ruta för kommentarerna alternativt helsida, man ska alltså tillfälligt inte använda inbäddad kommentarsruta om man vill underlätta för besökare som använder IE.


18 kommentarer:

morkaren sa...

Ja, sød som sukker, det er dit kort, men du laver altid søde kort, jeg har også svært ved at komme ind og kommenterer for tiden, håber det snart er slut. knus morkaren.

Nina sa...

WOW, såå vackert härligt med alla små detaljer. Du är superduktig. Kram Nina

Lisa-olsi sa...

Vackert, gulligt och mysigt!
Gillar alla fina detaljer
och dina färger, söt stämpel.
Ha det gott!
Kram Lisa

Gertrud sa...

Så, så gulligt! Jag älskar de rosarutiga pappret, dina dies och alla detaljer. Jag blev helt "betuttad" i kortet :) Kram Gertrud

Anneli Mellstrand sa...

Ditt kort är makalöst vackert , tokgillar mycket mycket...........

Kram

//anneli

onkis sa...

Hela ditt kort är sött som socker,
gillar det mycket.
Kram!!

Pillan sa...

Ditt kort är verkligen sött som socker!!
Kram

Gertrud sa...

Lena, är det en Magnoliadies som Tilda sitter på? Den runda med mönster runt om. Kram Gertrud

Busans Pysselblogg sa...

Helt underbart kort du gjort i rooosa! Helt underbar stämpel och stansar och allt... ♥

Ska gå in och se om jag kan ändra till kommentarsruta i eget fönster så det blir lättare för de som besöker mig.
Massor med kramar igen!
Åsa

bili sa...

Vackert kort, fint dekorerat. Ha det bra, kram bibbi

Margareta sa...

Såå sött, ja sött som socker verkligen, och så många ljuvliga detaljer! Sockersött färgval dessutom.
Ha det gott! Kram!!

Home sweet home sa...

Nyyyyydelig kort,herlige farger,pynt og et nydelig stempel som er fargelagt såå flott.
Ønsker deg en riktig flott dag.Klem

Pysselfröken sa...

Verkligen sött som socker!

Pernol sa...

Väldigt gulligt kort! Hon är söt den där Tilda.

Ha en trevlig helg!
kramis Pernilla

unni's scrappeboble sa...

Å herlighet, dette var berre lekkkkkkkert :)
Tusen takk for at du deltar, hilsen Unni på Scrapperiket :)
Ønsker deg ei fiiiin helg .)

Åsa/asamia sa...

Ja, visst är hon söt som socker! Ditt kort är också sött som socker ;0
Kram

Carina sa...

Vackert kort. Tilda är verkligen söt. Kram

Kort O Mania sa...

denne var virkelig søt! og for noen flotte detaljer! herlig bruk av diverse dies her da! dette likte jeg kjempe godt! :D
takk for at du deltok på vår utfordring!
klem fra linda s l