torsdag 12 januari 2012

Kort med fågeltema

Hej på er!
Här har vi ett riktigt "skitväder" idag. Det både blåser och regnar. Nu är det inte bara vädret som är tokigt. Har även problem med bloggarna. Tänkte jag skulle gå en bloggrunda idag. Men jag lyckas inte komma in mer i ett fåtal av era bloggar. En del kommer jag in till, men då funkar det inte att kommentera. Lustigt att det funkar i vissa bloggar och i andra, händer det ingenting.
Jag har gjort ett kort med fågeltema. Min tanke när jag började med kortet, var att det skulle bli till en man. Men 17 vet, om detta passar till en man, ha,ha. Vad tycker ni?



Fågeln och buren är en Spellbinders. Överdelen på kortet är en dies från tim Holtz.

Jag vill tacka för alla kort, mail och kommentarer jag fick på min födelsedag. Jag ska visa er korten jag fått vid ett annat tillfälle.

Jag ska visa er något både praktiskt och fint som jag fick av min käre sambo.


En skrivbordskarusell från Cili in Papers.
Ha det så gott.

22 kommentarer:

bili sa...

Så vackert kort :) mer behöver inte sägas. Ja det verkar vara strul med bloggarna idag, beror deet kanske på vädret? Regnar o blåser här oxå.En sån där karusell/ordningsreda skulle jag oxå vilja ha. Ska önska mej det i födelsedagspresent.kram bibbi

lk46 sa...

Hej kära vän!
ÅH en sån underbar present, den måste jag komma och titta på snart1
Jättevackert kort och visst kan du ge det till en man!!
Jag har också promlem, har bara kunnat lämna kommen tar i några få blogger idag!
Ja inte är det precis väder att gå ut i... vad sa jag här om dagen...
Ha en fin dag vännen, hoppas posten kommer fram till dig idag!
Kramizar från Lene

morkaren sa...

Et meget skønt kort Lena, men måske lidt for lysserødt til en mand, jeg ved min søn ville kalde det "fimset" men han er nu også så fræk, og har ikke spor begreb om scrap. din bordkarusel er dejlig (har den selv) den bliver du rigtig glad for, jeg er bare slem til at overfylde den.
jeg har "mødt" en Lena mere via dig, det er så dejligt at vi kan dele vores hobby over landegrænser. knus morkaren.

Maja sa...

Fint kort och toppen present! :)
Krånglat även härifrån Finland i dag gick inte att kommentera på fm! :( Det snöar som bara den här!

Maud Freij sa...

Jättefint kort, jag har samma problem som du .
Det fixar sig säkert snart.

Kram från maud

Anneli Mellstrand sa...

Ett jättefint kort ......Presenten är toppen , har en sådan.......

Igår strulade min blogg ........

Kram

//anneli

Lena sa...

Så fint kort!! och vilken fin present =) vill ha!!!

Kram Lena

Pernol sa...

hej Lena!
vilken jättefin present du fått! En sån skulle jag också vilja ha.

Ett sånt vackert kort! Nog kan du ge det till en man.

Här har det varit skönt väder. Vi har ju snö och det har varit bara några minusgrader idag.

Ha en trevlig helg!
kramis Pernilla

Home sweet home sa...

Nyyydelig kort i herlige farger.
Denne gaven du fikk var jo bare helt super, kos deg med den.:)
Ha en trivelig kveld og takk for din koselig hilsen i min blogg:):):)

Gertrud sa...

Så klart att du kan ge detta kort till en man. Det är jättefint. Så bra att du fick en sådan karusell, jag gillar min jättemycke. De rymmer mycket och de är snygga. Ha det gott, kram Gertrud

onkis sa...

Klart kortet passar till en man,
det är jättefint!
Och vilken bra karusell,vart har han köpt den?
Kram!

Mim... sa...

Skitväder här också idag, men på eftermiddagen ser jag att det klarnar utöver havet.
Snyggt kort men kanske till en karl.
Ha det gott...

Strömstad Scrapbooking sa...

Toppenpresent från din kära! Han verkar veta vad en kvinna vill ha :)
FINT kort!

Tiina sa...

Härligt kort med många fina detaljer!

snojbi sa...

Underbart kort.
Den carusellen har jag kikat på
Kramis

Annelie sa...

Underbart kort Lena men förstår din tvekan, manligare har du absolut helt klart gjort om jag ska vara ärlig ;) MEN, allt beror på mottagaren tycker jag :)
Vilken toppenpresent du fick, hoppas att du hade en riktigt bra födelsedag!
Trevlig helg!
Kram Annelie

Catharina sa...

Jätte snyggt kort du gjort.Jag undrar vad den där Tim Holtz diesen heter som du använt på överdelen och som är underbart vacker.Ha det så gott och hoppas att väödret blir bättre.
Kram Catharina

Petra sa...

Jättesnyggt kort Lena, passar till man o kvinna!
Trevlig helg.
Kram
Petra

Ann-Charlotte's blogg sa...

Hej Lena!
Snyggt kort och jätte fin present!
Har strul med att lämna kommentarer till vissa bloggar sidan blir helt vit huu inte bra.
Har varit borta ett tag men är tillbaka nu med friska tag...
Får önska dig en god fortsättning på det nya året och en
Trevlig helg!
Kramar Ann-Charlotte

Busans Pysselblogg sa...

Vilket stilrent och snyggt kort du har gjort! Jo, jag tycker att det passar jättebra till en man! ♥
Både spellbinders och allt matchar så snyggt tillsammans!
Vilken helt underbar present du fick av din sambo... den kommer du få så många timmar av goa pysselstunder med när du hittar allt du behöver snabbt och enkelt och sedan är den ju ursnygg också! :)
Trist med bloggarna, jag har inte märt det än idag så hoppas det är över men förstår inte heller hur det kan skilja så mycket mellan olika bloggar.
Har nog glömt kommentera din nya header men den är så personlig, stilren och riktigt snygg.
Tittar in för att önska dig en trevlig helg också och hoppas att du får en mysig pysselstund snart igen!
Massor med kramar
Åsa

Carina sa...

vackert kort. Snygg Karusellförvaring, var finns den? Vill bara ha henne. Blev förälskad omedelbart, hi hi Kram

Katarina sa...

Vilken fin födelsedagspresent du fått. Kortet du gjort är superfint. Trevlig helg. kram Katarina