tisdag 3 januari 2012

Julkort jag fått

Hej på er och god fortsättning på 2012!
Här kommer årets första inlägg från mig. Jag har inte pysslat något själv. Har varit deckad av förkylning ett tag nu. Nu är det i alla fall på bättringsvägen.
Jag avslutar julen för denna gång, med alla de vackra julkort jag fått. Titta och njut.


Från Lene


Från Gertrud



Från Cattis


Från Camilla H



Från Lilla Pyssel Inger


Från Lisan

Från Bimsan



Från Bibbi


Från LenA

Från Åsa


Från Petra

Från Lena BE

Från Pernol

Från Andrea

Tack till er tjejer för de fina kort jag fått.

17 kommentarer:

Lisan sa...

oj så många fina kort du fick. Hoppas att din förkylning försvinner snart. KRamis från Lisan

Home sweet home sa...

Wow guri sååå mange flotte julekort du har fått:)
Bra at formen er bedre nå:):)
Ha en flott dag.:)

Lisan sa...

Jösses, glömde helt boort att tacka för ditt jätte fina julkort. Tusen tack, kramis igen

onkis sa...

Det va många fina kort du har fått.
Här blir det heller inte mycket pysslat fast jag är julledig från jobbet :)
Kram!

Titti sa...

Fina julkort som kommit till julen. Förkylningen ger sig nog snart, får vi hoppas. Kram Titti

Anne Bente sa...

Åhhhhhh så smukke kort du der har fået♥♥
klemmm

bili sa...

God fortsättning. Många fina kort du har fått. Förkylningarna verkar bita sig fast i år. Har själv dragits, mest med hosta, sedan 4 veckor tillbaka. Du får krya på dej och hoppas det släpper helt snart. kramar bibbi

Maud Freij sa...

Så många fina välgjorda kort du fått.

Kram från Maud

Katarina sa...

God fortsättning. Vilka fina kort du fått. Kram Katarina

Pernol sa...

så många snygga julkort du fått! Jag hoppas din förkylning är över snart.
Krya på dig!
kramis Pernilla

morkaren sa...

Hvor er de smukke, flotte og sjove, så forskellige og skønne, tak for kikket. v.h. morkaren.

Pillan sa...

Oh så många fina kort du har fått!! Hoppas din förkylning snart är puts väck!!
Kram

Britt-Marie sa...

Oj, så många fina kort du fått. Ni verkar vara många där ute som pysslar med dessa kort. Jag har fått ihop mitt första. Det gick till Erika som fyllde år dagen före Julafton, så det var ett grattis kort. Men oj, vilken skillnad mot dessa fina. Och så dina Lena som också är super fina. Tack för det kortet du sände till oss.
Hoppas din förkylning snart flyger sin kos och att du får känna dig bättre snart igen.
Kram/Brittis

Carina sa...

Många fina kort har du fått. Kram och god fortsättning

Busans Pysselblogg sa...

Vilka helt underbara julkort du fått i år vännen och så fint du har haft hemma i jul med dem alla. ♥♥♥
Hur går det med din förkylning? Här går det sådär. Verkar som vi åkt på tredje omgången nu innan vi hunnit bli bra i mellan. Hoppas du snart är bra och får slippa dem sedan.♥♥♥
Har handlat lite enfärgat papper och lim och det blev lite extra som följde med då på rean för födelsedagspengar. Så jag avslutar mitt försök att göra 100 alster innan jag skulle handla och får försöka en annan gång i stället.
Ska njuta mer av ditt ögongodis nu. Längtar efter att pyssla men krafterna finns inte än, men det kommer! :)
Krya på dig så gott du bara kan! ♥♥♥
Massor med krya på dig-kramar! ♥♥♥
Åsa

Lena B E sa...

Åh wow så många underbara julkort du fått vännen, sååå kul!! :)
Krya på dig och må så gott.
Kramar från Lena

lk46 sa...

Hej Lena vännen!
kul att se alla kort så här!
Hoppas du fått mitt Tack mail, det har krånglat här idag!
Massor av kramar från Lene