söndag 15 januari 2012

Födelsedagskort

Hejsan!

Jag har haft födelsedag i veckan. Det är väl inte så roligt att fylla år, när man kommit upp i ålder. Men det är jätteroligt att få post.
Jag är så glad för alla vackra kort jag fått. Ni får titta och njuta av dom. Jag tycker dom är så fina allihopa.
Från Andrea


Från Camilla

Från Gertrud


Från Lena BE

Från Lene En ask fylld med godsaker och ett vackert kort.

Från Pernilla

Från Åsa


Tack tjejer för allt fint jag fått och som verkligen förgyllde min dag.

Problemen med bloggarna fortsätter. Jag lyckade ta mig in och skriva några kommentarer med webläsaren Google Chrome igår. Fast det gick inte hos alla det heller. Annacarin, jag har försökt kommentera hos dig, men det funkar inte alls. Det är fler bloggar som det krånglar med. Hoppas att de löser detta snart. För det är så tråkigt att inte ens kunna kommentera.
Ha det så gott.

7 kommentarer:

bili sa...

Så kul att bli uppvaktad med så många fina kort. Ha det bra.
kram bibbi

onkis sa...

Va många fina kort du har fått.
Är glad att du kan kommentera inne hos mig :)
Kram!!

Maud Freij sa...

Grattis i efterskott, och jag tycker man ska vara glad för varje år man får uppleva det är inte alla förunnat.

Jättefina kort du fått.

Kram från Maud

Pillan sa...

Stort grattis i efterskott! Förstår att du blev glad för alla fina kort du fick! :-)
Kram

Carina sa...

Grattis i efterskott. Fina kort har du fått.
jag har samma problem med vissa bloggar. Kram

Sussie B sa...

Grattis i efterskott. Jag har givit dig
Liebster blog award bara för att du
har lämnat så snälla kommentarer
på min blogg.
Å vilka fina kort du gör och även har fått.

Kram
Sussie B.

http://pyssligasussie.blogspot.com/2012/01/liebster-blog-award.html?m=1

Home sweet home sa...

Gratulerer med dagen,(litt på etterskudd)Du har fått veldig mange flotte og herlige kort,heldig du .:):)Klem