söndag 22 januari 2012

Ännu ett Magnolia kort och Pinterest

Hej på er!

Här hos mig blir det inte så mycket pysslat nu.
Men jag har ett kort jag nyligen gjort, som jag inte visat.


Detaljbilder







Jag har i veckan startat upp med att göra något som kan liknas vid ett bibliotek. Det heter Pinterest. Det är en sida som man får begära inträde till. Man behöver ha ett konto hos FB eller twitter för att kunna ha det här.
Det är ett ställe där man delar med sig av länkar, bilder, tutorials mm. Jätteroligt är det och ett väldigt bra sätt att hitta tillbaks till sina favoritsidor mm. Man kan hitta hur mycket fint som helst där och tiden bara rinner på, när man kikar på allt som finns där. Man samlar på sig länkar med bilder och delar in dom i olika Boards.
Är det någon mer av er som har ett konto där?
Roligt är det och ett tips till er.

Jag har fått awarder av Nelle och Sussie



Jag delar ut den till alla er som besöker min blogg.


Ha det så gott.

31 kommentarer:

Home sweet home sa...

Nyyydelig!!! og veldig lekkert kort du har gjort.Herlige farger og flott stempel som du har fargelagt sååå flott.:)
Ha en riktig flott søndag.:):)
Klem Merethe

Maud Freij sa...

Mycke fint kort i härliga färger.
Ha en trevlig söndag.

Kram från Maud

Mim... sa...

Underbart kort med fina detaljer.
Ha det gott....

Hobbydraken sa...

Jättesött kort!

Jag har en sak till dig i min blogg, kika in här får du se...

http://hobbydraken.blogspot.com/2012/01/en-award-top-3-och-spotlight-designer.html

Gertrud sa...

Hej Lena, vilket fint kort. Snyggt med de lite mörkare rosa rosorna. Jag tyckte det lät spännande med tipset du gav så jag har bett om inträde. Kul med lite mer inspiration. Krm Gertrud

Pillan sa...

Kortet är jättegullig och så fint med ljust målat motiv!!

Lisan sa...

Hejsan, Kortet är så jätte fint gjort. Gillar det verkligen. Men alla detaljer och färgerna är underbara. Fundeerar på en sak. Har inte mitt kort kommit fram alls till dig när dy fyllde år?? Skickade detför länge sedan, men blir lite för bryllad nu! Ha det så bra i snön, kramis Lisan

morkaren sa...

Hej Lena, det er et dejligt kort i lyse farver, det er du jo god til. og Lena velkommen på pinterest, der har jeg været et godt stykke tid, det er et dejligt sted, men meget tidsrøvende, hvis du vil se min side (jeg har set din) er det Karen Marie Stentzer.
knus morkaren.

Nina sa...

Härligt kort med ljuvliga färger. Ha det gott. Kram Nina

bili sa...

Vackert kort i fina färger och fina dekorationer. Snygg Magnolia stansad kant nertill på kortet. kram bibbi

lk46 sa...

Hej Lena vännen!
Så vackert kort! ja det är kul med Pinterest fast jag inte hunnit sitta så mycket... kul att Karen också är där!
Ha en bra dag!
Kram lene

Anne Bente sa...

wawwww hvor er det bare smukt

klemmmm♥

snojbi sa...

Underbart fint kort
Kramis

Titti sa...

Hej Lena och tack för tipset hoppas det fungerar . Kortet är underbart och i härliga färger.
När jag blivit bättre ska jag titta vidare på det andra du tagit upp verkar skojigt men för mig får det bli när det inte är så snurrigt för mig. Kram Titti

onkis sa...

Såå snyggt.
Du får till dina kort såå bra.
Mjuka & goa färger ihop,läckert!
Kram.

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig kära Lena vännen :)

Att komma hit och titta på ditt kort och allt annat som du skapar är en ren njutning:) Har saknat dig och dina alster MYCKET:)
Jag bugar och bockar och säger SUPER SNYGGT KORT och jag ÄLSKAR DET:)

STORT TACK för din Gott Nytt År hälsning på min blogg det uppskattas mycket och önskar dig självklart desamma:)

Ha det bäst och önskar dig en jättetrevlig söndag och vecka som kommer :)

Massor med kramar från din lilla vän Inger ♥:)

P.S Har inte glömt bort att du har fyllt år vännen och det kommer något så småningom !! Blev inte klar i tid men hoppas att det blir bättre sent en inte alls ;)

Lisa-olsi sa...

Vackert!
Fint med dessa ljusa kort.
Ha en bra vecka.
Kram Lisa

Riet sa...

Ohhh wowwww Lena,What a wonderful card.

Hugs Riet.xx

Pernol sa...

Jättegulligt kort!

Den där Pinterest sidan verkar ju kul. Tyvärr har jag den inte.

Här har vi fått massor av snö. Det är så vackert på träden. Det har frusit fast snö på grenarna.

Ha en bra vecka!
kramis Pernilla

Busans Pysselblogg sa...

Vilket underbart och romantiskt kort du har gjort! Allt är så ljuvligt och så många fina detaljer... duktig du är vännen! ♥
Här är grått men lite snö på marken som lyser upp idag. Tänk att det redan är tisdag idag igen!
Ha det så bra du bara kan idag och hoppas du får en mysig pysselstund snart igen!
Massor med kramar
Åsa

Annelie sa...

Ett underbart kort Lena!
Fina färger & många trevliga detaljer!
Det där med Pinterest lät intressant, ska kolla upp det, tack för tipset!
Kram Annelie

Lena B E sa...

Åh vilket vackert kort, snyggt dekorerat, ljuvliga färger och en helt underbart söt stämpel!! :)
Hoppas du gör många fina fynd idag vännen. :)
Hoppas du får en skön och skön kväll.
Kramar från Lena

Lilla Pyssel Inger sa...

STORT TACK kära Lena vännen för dina rader och din omtanke hos mig det värmer mycket ♥
Du är en mycket god vän ♥

Förra pyssel året var nog ett av mina bästa pyssel år. Kände att jag lyckades med en hel del som jag gillade mycket själv om man får säga så:)

Det är mycket roligt att vara tillbaka i blogg värden igen känner när jag har bloggat runt att jag har saknat DIG och alla andra mycket:)

Blogg pausen var behövlig och nu känns det mycket roligt att börja om igen:)
Å jag håller helt med dig lite pauser då och då behöver vi alla!!!

Ha det gott och var rädd om dig du med, massor med kramar från din lilla vän Inger ♥:)

Sussie B sa...

Vilket underbart kort du har gjort. Det är både gulligt och otroligt romantiskt. Tack för ditt tips hos mig, jag hoppas att det går bättre att kommentera nu.

Kram & Tack
Sussie B.

Eva sa...

Ditt kort är så vackert...och jag blir så nyfiken på Pinterest, men jag misstänker att jag då ökar min datortid än mer....
Ha det gott
hälsar Eva

Margareta sa...

Helt ljuvligt är det ditt kort! Den skira färgskalan och alla vackra detaljer!!
Ha det gott!! Kram!

Lisan sa...

Hejsan, Usch så arg jag blir att posten har slarvat bort mitt kort till dig. Ska bort och skälla på dom sen. För jag tycker helt klart att det är för jä_ligt av dom. Tycket det var konstigt att jag inte var med bland dom andre grattiskorten du visade, sedan har jag haft lite koll på vad du du skrivit i din blogg med, detta ihop problemet vi haft i bloggarna, så jag tänkte att ja det är nog min dator som inte visar allt osv... Lovar att det kommer ett nytt snart. Om posten inte kladdar igen. Ha det så jätte bra så länge. Kramis Lisan

Britt-Inger sa...

Snyggt kort som vanligt med otroliga detaljer....som vanligt :O)
Tack snälla för tipset om hur man kunde fixa till kommentars rutan...
Vi fick sitta ett tag men vi (gubben)lyckades till slut..
Ha nu en lugn och skön helg!
Kramen, Britt-Inger

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej och god morgon på dig kära vännen♥

Ville titta in och önska dig en jättetrevlig fredag och helg:)
Hoppas att du har haft en jättebra vecka och att du mår bra:)

Kramar från lilla vännen Inger ♥:)

Katarina sa...

Hejsan. Blev nyfiken på Pinterest så nu väntar jag på en inbjudan. Tack för tipset. Underbart kort, såå otroligt vackert, du gör så otroligt fina kort. Trevlig helg. Kramar Katarina

lk46 sa...

hej vännen!

Nästan rätt, en liten detalj tog jag därifrån, men detta är det jag tittat på!
Kramizar lene