måndag 19 december 2011

God Jul till er alla

Hej på er!

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade bloggen med något. Jag har tappat lite av lusten och inspirationen att pyssla.
Ett nytt kort har jag i alla fall att visa er. Ett vintrigt hjärtan kort med söta Tilda. Även detta ett shakercard, som är så roliga att göra.








I radion spelar dom nu The Pouges and Kirsti MacColl, Fairytale of New York . Min absoluta favoritsång i jultid. Ute ligger ett tunt täcke med snö och det är någon minusgrad. Så lite av julstämning har jag nu.
Nu har jag tänkt att ta en bloggpaus för att försöka hitta inspirationen igen.
Önskar er alla en riktigt God Jul och Ett Gott Nytt År.
Tack för alla goa kommentarer jag fått under året och för all inspiration ni har gett mig.

Merry Christmas Glitter Graphics - Glitterlive.com
Merry Christmas Glitter Graphics - Glitterlive.com/Save and Bookmark

28 kommentarer:

onkis sa...

Vilket underbart sött kort,
så mjuka och goa färger.

Hoppas att du får en härlig jul.
Kramar!1

Annelie sa...

Ett jättefint kort Lena, så fina färger & en söt liten Tilda!
Verkar kul med shakerkort, blir ju väldigt effektfullt, måste nog prova det jag med nån gång :)
Önskar även dig en riktigt God Jul & ett Gott Nytt År!
Kram Annelie

morkaren sa...

Kære Lena, dine kort er så smukke at jeg har svært ved at forstå at du mangler inspiration, men måske du bare trænger til en lille pustepause, det gør vi vist alle, det er dig der inspirerer os til smukt papirarbejde.
Jeg vil ønske dig og din famillie en rigtig dejlig og fredfyldt jul og et godt nytår, og tak for alle de søde kommentarer på min blog.juleknus morkaren.

Nina sa...

Vackert julkort med fina färger och dekorationer. Önskar dig också en God Jul och Gott Nytt År. Kram Nina

Petra sa...

Jättefint kort du gjort Lena. Förstår precis hur det känns med inspirationen. Samma sak här. Jag tar nog också en bloggpaus nu till en bit in i januari.
Tusen tack för ditt fina julkort som kom idag.
Än en gång EN RIKTIGT GOD JUL O ETT GOTT NYTT ÅR.
Kram
Åetra

onkis sa...

TACK för alla dina snälla kommentarer.
Ta du en välförtjänt bloggpaus,
jag ser fram emot när du kommer tillbaka.
Kramar!!

Britt-Marie sa...

GOD JUL ! Till dig fina Lena. Och tack så väldigt mycket för det fina kortet som fanns i min postlåda idag. Jättefint.
Jag hoppas att din jul skall bli underbar.
kram från din vän på avstånd
/Britt-Marie

Lena B E sa...

Vilket underbart kort du gjort vännen!! :) Verkligen snyggt.
Nu tar jag också en liten bloggpaus för att hämta lite lust och inspiration till att pyssla igen.
Önskar er en riktigt GOD JUL & GOTT NYTT ÅR.
Kramar från Lena

Annacarin sa...

Hej Lena!
Hoppas att du hittar massor med inspiration!!
Det kan räcka med en liten paus för att hitta tillbaka till ett rikt pysselliv igen!
Själv har jag gjort ett julkort till mig själv... som jag kan skicka iväg, inte mycket eller hur! Men jag har gjort tio som jag fått på beställning. Så mina nära och kära kommer nog fundera på om deras kort försvunnit på vägen i år... för det blir inga kort.
Jag önskar dig en riktigt god jul och gott nytt år Lena!!
Många kramar Annacarin

Home sweet home sa...

Nydelig kort du har gjort,herlige farger.
Håper du snart er tilbake ibloggland,men det er alltid godt med en pause innimellom.
Ønsker deg en riktig flott jul og et super nytt år.:):):)

lk46 sa...

hej Kära vän!
Tack så jättemycket för det underbara Julkort som kom idag, det är så vackert!
hoppas Ni får en helt underbar Jul och ett Gott Nytt år!
vackert kort du gjort!
Massor av kramar från Lene

Gertrud sa...

Tack för kort, super. Ha nu en skön paus i flanellpyamasen och morgontofflorna. Vi ses och hörs efter helgerna. Puss o kram Gertrud

Mim... sa...

Underbart kort med många härliga detaljer!!
önskar dig en Riktig GOD JUL...

Titti sa...

Vilken fint shakerkort du gjort. Härligt med lite Julkänsla för det vi har är ca 1-2 cm snö och lite känsla har börjat få.
Så en riktig God JUl och ett riktigt Gott Nytt År på dig och hoppas du får en härlig paus.
Kram Titti

Pillan sa...

Ditt kort är så underbart vackert!! Så härligt med lite snö, man får ju den rätta julkänslan då! Här saknas snön tyvärr... Hoppas du hittar din inspiration igen och att du snart är tillbaka med nya härliga saker att visa!!
God Jul och Gott Nytt År
Kram kram

Louise sa...

Helt underbar kort du har gjort. Verkligen i vinterna färger. Gillar det jätte mycket.
Vill passa på att önskar dig en riktigt god jul och ett riktigt gott nytt år.
Många jul kramar Louise

Britt-Inger sa...

Måste först TACKA för den Underbart vackra Tagen som jag fick av Dig vid min FödelseDag, TACK SNÄLLA!!
Och mycke vackra ting gör du som vanligt, så otroligt detaljerat...
Sköt nu om Dig och de Dina över dom Stora Helgerna, så "hörs" vi nästa År...oj, vad det låter långt bort ;O)
JulKramar till Dig.
Britt-Inger

Susy sa...

Helt underbart vackert kort!

KRAM OCH GOD JUL!
SUSY

bili sa...

Mycket vackert kort i fina färger.
Söt Tilda, så fin med hjärtat i handen :) Önskar dej också en RIKTIGT GOD JUL och ETT GOTT NYTT ÅR. kramar bibbi

snojbi sa...

Ett sånt underbart fint kort.
God Jul & Gott Nytt År
Kramis

Lisa-olsi sa...

Ett vackert och harmoniskt kort,
jag gillar de softa färgerna.
Ta hand om dig och njut av julens
alla mysigheter, hitta inspirationen
igen och återkom sen med dina vackra alster.
Kram Lisa

Riet sa...

So beautiful card Lena,I love the image and the colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.xx

Frida sa...

Ett jättefint kort! =)
Inte kul att tappa lusten... Du får ta en liten paus, så hittar du nog skaparglädjen igen.
God jul o gott nytt år!
Kram

Pernol sa...

Jätte snyggt kort! Tack så jätte mycket för jultagen jag fick av dig! Den är supersnygg!!!

Jag vill önska dig en God Jul och ett Gott Nytt År!
kramis Pernilla

Maud Freij sa...

Önskar dig en riktigt GOD JUL.

MVH Maud

Busans Pysselblogg sa...

Kortet är helt fantastiskt - duktig du är som klarar göra dessa avancerade kort! ♥
Allt matchar så snyggt och är jättebra! Vilket ögongodis... ! ♥♥♥
Och ja, den låten ger julstämning, den har börjat komma här nu med.
Önskar dig igen en
GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR,vännen min!
Åsa

Anneli sa...

Ojoj oj vilket underbart julkort, så sagolikt. Kul att du vill vara med och fira i min candy, vill önska dig lycka till och en riktigt härlig jul!
Kram Anneli

Katarina sa...

Vilket vackert kort. Tack för allt fint du delat med dig av i gloggen under det gångna året. Vill också önska en riktigt God Jul och Gott Nytt Pysselår. Kramar Katarina