lördag 12 november 2011

Utfordring # 15 - Let's go shabby.....or vintage!

Hos Papirdokkene är Utfordring # 15
Shabby eller vintage.

Vad gott det känns när man känner att pyssellusten börjar att återvända lite.
Trött och förbi är jag fortfarande. Men kände idag att det var dags för lite pyssel.
Så jag har gjort detta kort till utmaningen.






Pappren jag använt är från Pion Design. Jag har färglagt all metall med gesso. magnolia dies snöstjärnor och tag. Vita blommor och vita pärlor.

Jag längtar efter att göra en riktig bloggrunda och kolla allt fint ni har gjort. Jag får ta det lite pö om pö och hälsa på er under helgen.
Ha det gott och tack för alla snälla kommentarer.


34 kommentarer:

Vaktmästarn sa...

Så otroligt vackert! Du har nog vinnarchans med ditt kort:) Lycka till!

Kram Outi

Ann-Charlotte's blogg sa...

Wow vilket vackert kort riktigt ögongodis, Lycka till i utmaningen!
Kramar

Gertrud sa...

Så snyggt med den färglagda bilden till allt det andra vita. Jättefint. Vad är det för stans du har till de stora snöflingorna? Kram Gertrud

onkis sa...

Jättefint,du är verklig duktig på dessa kort!
Ha en bra kväll och va rädd om dig.
Kram!

morkaren sa...

Hej Lena, det er et meget smukt kort du har lavet (jeg vil også prøve det der med hvidt i hvidt, det er bare så smukt) v.h. morkaren.

Nina sa...

Ett underbart vackert kort. Fint dekorerat och bilden är så fin. Ha det så gott. Kram Nina

bili sa...

Vackert kort :) fint motiv. Lycka till i utmaningen. kram bibbi

Katarina sa...

Vackert och så fint dekorerat!

Riet sa...

What a wonderful card Lena.

Hugs Riet.xx

Carina sa...

Alldeles otroligt fint. Lycka till. Kram

Mim... sa...

Men så underbart!!
Ha det gott och lycka till..

Pernol sa...

Åååååh, ett sånt vackert kort! Du har nog vinnarchans med detta kortet. Lycka till i tävlingen!

Ha en trevlig söndag!
kramis Pernilla

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig goda underbara Lena vännen:)

Du fortsätter alltid i samma stil och imponerar med nya alster sedan sist jag hälsade på:)

Du är så himla GRYM på att skapa och jag älskar dina kort som du har gjort sedan sist jag hälsade på:)

Tusen tack snälla du för orden om min skatt kista:)
Skatt kistan blev mycket uppskattad så jag är jätteglad och jättenöjd :)

Hoppas att din söndag och veckan som kommer blir mycket bra för dig:) Ha det bäst :)

Kramar från lilla vännen Inger ♥:)

Anne sa...

Åhhhh, så vakkert kort! Den nydelige jenta da <3

Takk for at du scrapper med oss Papirdokker

Smil fra Anne:)

Cattis sa...

Helt underbart vännen :) Ja du gör så mycket vackert..
Ha en bra söndag / Kram kram

Lisa-olsi sa...

Vackert kort.
Kul med scrapplust igen.
Hoppas du piggar på dig fort.
Kram Lisa

Titti sa...

Fint kort och den ena av dina runda, vet inte namn på den.Köptes igår.Så det blir att testa. Men iväg och gratta alla på Fars dag.
Ha en bra dag.Kram Titti

Distressed Desserts sa...

Hej.
Jag gillar dina vita kort. Det lyser så om dem. Du kan verkligen dekorera så fint. Så söt bild du hittat. Vintrigt och snyggt.

Gro sa...

Et nydelig kort. Og så hyggelig at vi kunne hjelpe litt på scrappelysten.
Takk for at du deler med oss hos Papirdokkene.

Klem :o)

Anne Bente sa...

Smuk som altid.
Rigtig god søndag
knussss

Anneli sa...

Det var det finaste julkort jag har sett på länge ..SUPER SNYGGT!!!! Så härliga detaljer och ursöt bild! =)

Kraaaaaaaaaaaaam Anneli

Home sweet home sa...

Nydelig og lekkert.
Mange flote og herlige detaljer.:)

Cattis sa...

Hej hej, roligt att du ville vara med i min candy :)
Lycka till..
Ha en bra måndag / Kram kram

Pyssel och Kort sa...

Helt makalöst fint.
Kram Elin

Annacarin sa...

Ett underbart kort Lena!
Vilken härlig bild, den tycker jag om. Gillar att du inte har färg på så mycket mer än just bilden på den lilla tjejen, då kommer den fram på ett helt underbart sätt!! Jätte snyggt!
Tråkigt att höra att du inte mår så bra, jag har varit så dålig på att blogga får så dåligt samvete... vill ju så gärna kolla vad ni har för er här ute!
Hoppas att du frisknar till Lena!
Ha en bra vecka!
Kram Annacarin

Cath. sa...

Underbart! Kramar!

Katarina sa...

Jättevackert kort!

pojjo sa...

oj så vackert kort :D

Margareta sa...

Makalöst vackert!
Ha en bra vecka! Kram!

lk46 sa...

hej Lena vännen!
Så underbart vackert, gillar att bilden bryter det vita!
Hoppas allt är bra med dig vännen!?
Kram lene

Busans Pysselblogg sa...

Men vännen, vad glad jag blir att du börjar hämta dig och så har du redan pysslat så vackert! Du är helt enorm! ♥
Hoppas du snart kan titta runt som du önskar, håller på just nu själv och det är så roligt! Har inte orkat pyssla heller, var borta igår och blev så länge för var så roligt så jag tog ut mig. Ja, det är bara att erkänna. Men hoppas vila och ta det lugnt för nu är det bara en vecka kvar på trettio-talet. ;)
Ha det så bra du bara kan och
hopps du får en mysig pysselstund snart igen!
Massor med kramar
Åsa

Coquina sa...

Jättefint kort =) Nu kan du tävla om en matkasse från mathem.se på min matblogg så kika gärna in där och tävla =)

Lilla Pyssel Inger sa...

DU ÄR JO BARA SÅ HIMLA GOD Lena vännen GILLAR DIG MYCKET:)

Tusen tack för ditt lycka till med Månadens utmaning så gulligt av dig:)

Ha en underbar dag och ha det bäst kramar från lilla Inger vännen ♥:)

snojbi sa...

Underbart helt ljuvligt
Kramis