torsdag 17 november 2011

Två tävlingsbidrag

Hejsan!

Jag har gjort några kort till några tävlingar.
Hos Svensk Scrapbooking nov utmaning är det en vacker skiss man ska göra ett kort efter.
Papper är från Pion Design. Sydda kanter, embossade med hologrampulver och stämplade hörn med en Stempelglede stämpel.
God Jul skylten har fått lite glittersnö i kanten.








Nästa kort har jag gjort till Vintage udfordring 32. Dom vill se ett vintagejulkort denna gång.







Papper från Magnolia. Bilden har jag hittat på nätet. Även här sydda och embossade kanter.

Hur ligger ni till med julkortstillverkningen, börjar ni blir klara eller? Själv har jag gjort dom kort jag behöver nu. Känns bra tycker jag. Fast det kommmer säkert att bli några till gjorda här till tävlingar , utmaningar bara för att det är roligt.
Ha det så gott och ha en trevlig helg.

21 kommentarer:

Cath. sa...

Å, båda är helt fantastiska!
Din tolkning av novemberskissen är underbar, jag tror nog att du vinner!
Kram och tack för din fina hälsning!

Lena B E sa...

Wow vilka underbara julkort, sååå vackra och med fina dekorationer!! :) Snyggt med den embossade kanten. :)
Love them!
Så roligt att du vill vara med i min utlottning! :) Lycka till!
Kramar från Lena

Ann-Charlotte's blogg sa...

Två fantastiska julkort rikt och vackert dekorerade, me like!
Kramar

morkaren sa...

Du har lavet to vidunderlige julekort, jeg ved snart ikke hvilken der er det smukkeste. v.h. morkaren.

Anneli Mellstrand sa...

Åhhhhh älskar bara dina kort dom är så underbara .......
Jag har många kort kvar att göra ...............

Kram på dig
//anneli

onkis sa...

Åh,du har gjort 2st mycket vackra julkort,
gillar båda lika mycket :)
Kram!

snojbi sa...

Underbara julkort
Kramis

Heidi sa...

Nydelige julekort!
Takk for at du deltar på Vintage Utfordringen:)
Klem, Heidi:)

bili sa...

Vackra kort med jättesöta motiv. Själv har jag nog några kort till som behövs. Lycka till i utmaningarna. kram bibbi

Cattis sa...

Åhh jag älskar båda korten :) Jättefina ( som alltid )
Lycka till i utmaningarna.
Nej då inte klar ännu med julkorten får nog göra 1 varannan dag så blir jag nog det ;)
Skönt att du är färdig det måste kännas bra..
Passar på att önska en trevlig helg / Kram kram

Sindra sa...

Åhhh...vilka underbart vackra kort! Fantastiskt fina! Mina blir betydligt enklare, jag gör så många så det blir lite av masstillverkning...så näe...jag är inte färdig med julkorten än...några till blir det allt...
Kram

Petra sa...

2 otroligt vackra kort! Stort lycka till med tävlingarna.
Kram o trevlig helg.
Petra

lk46 sa...

hej Lena vännen!
Så underbara kort så perfekt dekorerat! Lycka till vännen!
Ha en skön helg och var rädd om dig! Jag ska ju på julmarknad i helgen!
Kram lene

Anne Bente sa...

wawwww noget så super smuk som altid

knuss

Riet sa...

So wonderful cards Lena,I love the images and your papers.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.xx

Eva sa...

Så ljuvligt vackra båda korten, ren och skär ögonfröjd!
Lycka till
kram Eva

Katarina sa...

Båda korten är helt enorma, så otroligt fina och välarbetade. Lycka till med utmaningarna, jag håller tummarna. Jag har flera halvklara julkort som jag hoppas ska bli klara. Trevlig helg. Kram Katarina

Carina sa...

Båda korten är underbara. Väldigt välarbetade. Kram

Lisa-olsi sa...

Jättefina varma kort,
så fina bilder.
Kram Lisa

Linda's Dillerier sa...

Utrolig lekre julekort, likte spesielt bildet du har brukt på det første. Tusen takk for at du deltar hos vintage utfordringen.

Hege sa...

Lekkert julekort du har laget til utfordringen vår hos VintageUdfordring!!
- likte godt begge kortene du har laget!!

Takk for at du deltar hos oss i VintageUdfordring!

God helg!