fredag 4 november 2011

Ljuskort

Hejsan!
Veckans tema hos Altheas Mix är ljus, fri tolkning.
Jag har gjort ett värmeljus kort.




Pappren är mina favoritpapper från Pion Design.

Här är det full rulle i julkortstillverkningen. Många av korten jag gör blir lika varandra och därför inte så mycket att blogga om tycker jag. Så ni vet om inte det blir så täta inlägg här i bloggen.

När jag ändå höll på,så blev det en ljusask till.



Denna är gjort med papper av Bo Bunny.

Jag vill tacka er för alla goa kommentarer jag får.
Så önskar jag er alla en trevlig helg.

17 kommentarer:

bili sa...

Jättefina ljusaskar båda två :) Önskar dej en trevlig helg.
kram bibbi

Frida sa...

Oj, vilka fina o välgjorda askar! =)
Kram Frida

Lisa-olsi sa...

Jättesnygga askar, fina detaljer.
Ha en trevlig helg.
Kram Lisa

Maud Freij sa...

Underbara ljusaskar, är de svåra att göra?
Så jättebra gåbort presenter.

Maud

snojbi sa...

Sådana underbara ljusaskar
Trevlig helg

morkaren sa...

Hvor er det smukt og gennem ført. v.h. morkaren.

Anne Bente sa...

rålækkert som altid

klemmm

onkis sa...

Va fina askar,
mysiga julfärger och fina dekorationer.
Ha en trevlig helg!
Kram.

Titti sa...

Vilka fina askar du gjort, pion är ursnygga och själv ska du ha en underbar helg.
Kram Titti

Nina sa...

Såå fina ljuskort och pappren är underbara. Ha det så bra. Kram Nina

Riet sa...

This is so wonderful Lena.

Hugs Riet.xx

Riet sa...

This is so wonderful Lena.

Hugs Riet.xx

Katarina sa...

Åh vilka otroligt vackra ljusaskar. så otroligt fina, gillar dem jättemycket. Ha en bra helg. Kram Katarina

Margareta sa...

Underbart vackra ljusaskar! Det blir fina presenter!
Hoppas du haft en härlih helg!
Kram!

Lena B E sa...

Underbara askar vännen, dom är verkligen vackra!! :)
Ha en bra dag och lycka till i morgon!! :)
Massor med styrkekramar från Lena

Busans Pysselblogg sa...

Oooh, den är helt underbart! Så ljuvligt juligt och vackert! ♥
Massor med kramar till dig! ♥
Åsa

Cath. sa...

Fantastiskt vackra ljusaskar!
Jag får skärpa mig och se till att det blir några tillverkade här hemma också...
Kramar!