onsdag 9 november 2011

Bidrag till Scrappekammeret

Hej på er!

Jag har gjort ett bidrag till Scrappekammeret
Utfordring #41 använd minst två knappar.







Pappren är från Magnolia och den söta bilden har jag hittat på nätet.

Det har hänt en del jobbiga saker runt omkring mig de senaste dagarna. Dödsfall i släkten och ett jobbigt läkarbesök ( FK läkare, behöver jag säga mer!) som gjort att jag är vansinnigt trött. Jag har inte glömt bort er alla bloggvänner. Lovar att återkomma när jag känner mig starkare.
Som tur är så händer det lite roliga saker med. Såg idag att jag hamnat på topplistan hos Christmas Challenges och igår berättade Lena BE att jag vunnit en utmaning här
Det som var allra roligast är att jag har besökt Lene. Hon har gjort så fina saker och det var en ren njutning att titta på allt fint hon gjort och fått.

Ha det så gott. Tack för alla goa kommentarer.

26 kommentarer:

Linda sa...

Så nydelig!! Et herlig motiv og kjempelekkert pyntet :)

Takk for at du scrapper med oss på Scrappekammeret, hilsen Linda :)

onkis sa...

Ett helt underbart kort,så söt bild.

Beklagar dödsfallet..

Kramar!!

Pillan sa...

Vilket sött kort!! Gillas mycket! Styrkekramar till dig!!

Maria M sa...

Grattis & Lycka till!
Vilket underbart kort!!
Beklagar dödsfallet.
Kram Maria

morkaren sa...

Hvor er det smukt, du er dygtig til vintage, og det hvide lok er bare så skønt. v.h. morkaren.

Anneli Mellstrand sa...

Ett ljuvligt kort som alltid .......

Efter regn kommer alltid solsken

Många kramar till dig

//anneli

bili sa...

Vackert kort och motivet är jättesött :) grattis till vinsten. kram bibbi

Gertrud sa...

En fin bild du har hitta på nätet. Magnoliapappret är snyggt och det passar till dina andra detaljer. Grattis till din vinst, du är bäst ♥ Kram Gertrud

snojbi sa...

Underbart kort.
GRATTIS till vinsten det kortet var ju oxå helt underbart
Beklagar dödsfallet
Kramis

Nina sa...

Det här kortet är helt underbart. Ha det så gott. Kram Nina

Riet sa...

What a wonderful card Lena.

Hugs Riet.xx

Ulle sa...

Vilket otroligt vackert kort!

Lisa-olsi sa...

Ett vackert kort och söt bild.
Beklagar dödsfallet.
Grattis till vinsten :)
Kram Lisa

lk46 sa...

hej Lena vännen!
Ett underbart kort, så söt bild du hittat!
Så roligt att du får dessa bevis för hur duktig du är!
Ja det var jättekul att du hälsade på, hoppas vi kan träffas snart igen!
Var rädd om dig vännen!
Kram lene

Cattis sa...

Börjar med att Krama om, och beklaga er förlust :(
Sen vill jag säga att kortet är jättefint, allt med det.
Måste med prova att göra lite vita kort, det värsta är att man inte har så många stansar eller punchar så att man kan få till det riktigt.
Grttis till din vinst måste jag säga med...
Passar på att önska dig en bra helg trots allt det jobbiga nu..
Kram kram

Distressed Desserts sa...

Hej.
Kortet är superfint.
Gillar allasmå söta detaljer. Knappar och ram runt det söta fotot du hittat.
Hoppas att det redeu ut sig med FK och att du har många fina och ljusa minnen du bevarar efter din släkting.
Roligt att det går bra i utmaningarna du deltar i. Stor Kram.

Pernol sa...

Hej Lena!

Jättesnyggt kort! Du har använt så fina decos. Jag gillar det massor.

Grattis till vinsterna! Så kul för dig. Själv är jag dålig på att vara med i tävlingar.

Hoppas det reder ut sig med FK. De kan vara besvärliga har jag hört. Men jag har då inte varit med om det.

Skickar en stor bamsekram till dig mitt i all sorg. Tänk på de fina stunderna med din släkting och minns dem.

Ha en trevlig helg!
kramis Pernilla

Lisan sa...

Gillar så alla dina saker som är i vitt. dom får du till på ett sätt som ingen annan. Jätte tjusiga. Ha det så bra kramis från Lisan

Maud Freij sa...

Beklagar sorgen.
Och FK läkare har jag också erfarenhet av och man kan undra hur dom tänker.

Kortet är helt underbart och bilden är ju så fin så jag vet inte vad.

Maud

Petra sa...

Ett sååå vackert kort Lena. Grattis till vinsten!
Beklagar sorgen och hoppas du mår lite bättre nu.
Kraaaam

Pyssel och Kort sa...

Så fantastiskt gulligt.
Hoppas du känner dig bättre snart.
Kram Elin

Margareta sa...

Underbart ljuvligt - liksom det i inlägget här nedan!
Hoppas du mår bättre snart! Förstår att man kan ta slut för mindre!!!
Jag har varit dåligt aktiv både med bloggande och kommenterande på siståne. Om du tittar in hos mig förstår du varför!!
Ha det så gott du kan! Tänker på dig! Styrkekramar!!!

Busans Pysselblogg sa...

Grattis grattis goa vännen! ♥ Blir så glad när jag läste att du vunnit till och med två tävlingar och med just de korten som jag tycker du bara MÅSTE vinna. Och vännen, du måste bara ha stor vinstchans med detta kort också.. det är så ljuvligt! ♥ Bilden och den runda stansen och snöstjärnorna, ja, allt är så fantastiskt! ♥
Blir inte så mycket gjort här just nu så får se om jag får ihop något till Altheas mix utmaning. Har du gått ihop något till den denna gång? Får kika här under om du kanske redan lagt ut något till Mita som jag glömt.
Ha det så bra du bara kan och ha en trevlig helg. Hoppas du får en mysig pysselstund snart igen! ♥
Massor med kramar
Åsa

Cattis sa...

Kikar in för att önska en trevlig helg / Kram kram

Carina sa...

Ett underbart kort med en ljuvlig bild. Snyggt med det vita.
Beklagar dödsfallet. Tänker på dig och skickar en stor styrkekram

Katarina sa...

Vill först beklaga dödsfallet. Jag förstår att du blir trött av allt som händer runt omkring dig, att ha med försäkringskassan är inte roligt, jag har själv med försäkringskassan att göra så jag vet vad du talar om. Pysslet är bra att ta till för att skingra det jobbiga.

Grattis till vinsten i utmaningen.
Hoppas det löser sig.

Många kramar Katarina