torsdag 6 oktober 2011

World-cardmaking-day



För att fira detta har Lili of the Valley en utlottning av stämplar. Jag känner att jag gärna vill vara med på detta. Gillar deras stämplar massor.


I have made a new card for this challenge








Inside




Material
Paper Riddersholm Good Old Santa
Stamps LOTV " Little Star" Stempelglede, Rox Stamps
Blommor, brads,pårlswirls, utstansade gångjärn,liten klocka,kakservett, rödrutigt band,bruna blingstenar och några utstansade grenar.

Tack för besöket /Thanks for visiting




10 kommentarer:

Maud Freij sa...

Så gulligt kort.
Ha det gott.

Kram från maud

Pernol sa...

Åååh vilket jättegulligt kort! Lycka till i tävlingen.

Traktortagen är ju jättesnygg! Passar perfekt till en kille som bor på landet.

Tack, ja tusen tusen tack för mitt tröstpris! Det kom idag och jag blev så glad. :) Jättefina stämplar och band. Kortet är hur snyggt som helst!

Ha det bra!
kramis Pernilla

Annacarin sa...

Vilket gulligt kort, älskar den där nallen! Jätte snyggt!
Du har alltid så snygga detljer, den här gången också :)
Insidan är också fin, jag har ju sett att du gjort så med stämpeln på insidan och det är väldigt snyggt! Det gör så mycket!
God julstämpeln är riktigt snygg, vart kommer den ifrån?

bili sa...

Så söt nalle och ett jättefint kort :) Fina färger och dekorationer, du är så duktig på att dekorera fint. Lycka till i utmaningen, hoppas du vinner en stämpel. kram bibbi

onkis sa...

Åh,vilket jättefint kort,jätte söt nalle.
Tusen,tusen TACK för "tröstpriset" jag fick på posten idag,kunde tro att jag vunnit första priset med allt fint jag fick,tack,tack!
Och sen det underbara kortet som jag gillade sååå mycket, ja inte bara jag föresten utan hela familjen tyckte det va jättefint.
Än en gång: tusen tack!
Kramar!!

Katarina sa...

Superfint kort, både på ut- och insida. Trevlig helg. Kram

Carina sa...

Ett jättefint kort och söt nalle stämpel

Lilla Pyssel Inger sa...

Vilket stämpel motiv så himla underbart gulligt:) Å kortet vad kan man säga annat en att det är SUPER SNYGGT Lena du är en mästare att få det till:)

Önskar dig en helt underbar fredag och helg och dom bästa önskningar till dig:)

Må så gott och var rädd om dig!

Kramar från Lilla Inger vännen ♥:)

Petra sa...

Jättesnyggt kort, härlig insida. Lycka till!
Kram

Margareta sa...

Vilket jättemysigt kort!
Lycka till i utmaningen!
Ha det gott! Kram!