måndag 24 oktober 2011

Vitt, vitt,vitt

Hej på er!

Hoppas att ni inte tröttnat på tags och det vita hos mig. Jag har pysslat till ett par tags till. Det enda jag har haft inspiration till i helgen.



Fågeln är en Marianne Design dies. Cirkel från Kort & Godt. Blommor från en Magnolia dies, kvistar MS stans. Vita pärlor, silverstjärnor stickers och ett snöflingecharms.








Stämplar,lyckta, staket, blommor från Magnolia. Jag har lagt lite Glitter Snow på staketet. Embossat bakgrunden med en embossingfolder med små stjärnor, embossat kanterna med vitt embossingpulver.

Tack för alla goa kommentarer jag får. Dom är guld värda och betyder så mycket.
Ha en fortsatt bra dag.

28 kommentarer:

lk46 sa...

Nä Lena, vi tröttnar inte på dina fina tag! Jag älskar den helvita, så underbar. Det andra är också jättefin!
Tack kära vän för det fina kort med innehål, blev jätteglad för det! Ja det känns så bra nu, har några pass kvar, men det känns helt ok.
Ha en härlig dag vännen!
massor av kramar från Lene

Petra sa...

Oh så vackert Lena! Måste lifta dina vitt på vitt kort nån gång.

Tack för din söta kommentar på mitt kort, ska försöka leta upp "ramen", jag återkommer. Den är i alla fall i ett gummiliknande material och man kan på de flesta underlag flytta den o testa sej fram, dock ej på fotopapper. Man kan färga in den o leka med den på olika sätt.

Titti sa...

Nehe Lena här tröttnas inte på dina fina vita nu tags eller kort.
Tycker om att se vad som tillverkats och de är alltid lika fina varje gång.
Ha det bra , kram Titti

Gertrud sa...

Näää,, hur kan du tro det? De är helt underbara. Jag är glad att jag får se dem :) Kram Gertrud

morkaren sa...

Hvor smukt og rent, hvidt på hvidt, det er så dejligt og roligt for øjet at se på. v.h. morkaren.

Anneli Mellstrand sa...

Underbart ljuvligt , du är ett proffs , jag bara älskar dessa vita kort som du gör ......har försökt apa efter men lyckas inte ......

//kram
//anneli

bili sa...

Mmmm, ljuvligt vackra :) Du gör fantastiskt vackra kort och tags vitt i vitt, dom tröttnar man inte på. kramar bibbi

Busans Pysselblogg sa...

Oooh hur skulle vi kunna tröttna på dessa underbara tags och julkort som du gör i vitt... det går ju inte Lena! ♥
Det är så vackert och jag blir bara sugen på att prova själv igen. Gubben min tycker också det är så snyggt och jag kan ju bara instämma.
Och vännen, jag blev så snopen när jag läste din kommentar. Det tog en liten stund och sen satt jag här som ett fån och tog fram din kommentar igen - grattis till vinsten... JAG HAR VUNNIT! :D
Så än om det tog en liten stund så trillade poletten ner till slut och jag började fundera på var det kunde vara... hi hi... fattar inte vilken tur jag haft! :) Så ja, här är det bra idag! :D
Är så glad det är bra hos dig med när du kommer med så glädjande nyheter! ♥
Håller på med ett kort till Snojbis. Eller rättare sagt, jag försökte göra ett kort till Snojbis utmaning, men jag fick inte ihop skissen så jag ska nu göra klart detta kort och sedan börja om. *rodnar* Ja, har ju några dagar på sig och är valfritt hos Mita också denna vecka så är ju inte sysslolös... hi hi... ;)
Ha det bäst och var rädd om dig!
Massor med kramar till och åter - helt underbara tags vännen! ♥
Åsa

Home sweet home sa...

Wow disse tagene var veldig lekkre.
Mange flotte detaljer på dem også.
Ønsker deg en flott dag.:)

Riet sa...

What a wonderful tags Lena.

Hugs Riet.xx

Carina sa...

Underbara tags. Snyggt med bara vitt. Kram

Margareta sa...

Inte tröttnar jag då på sånt hät godis!! Ljuvligt och inspirerande!

Ledsen Lena, har glömt om nån stämpel - mitt minne är ju ganska fullt av hål - som en schweizerost ungefär. Förlåt! Du måste friska upp mitt minne.... scrapsaker säljes???...eller vad?...
Har inga meddelanden på fb och inget i mailen....????
Skriv en rad så vi får reda ut det! Mitt minne är tyvärr blankt :(

Ha det gott! Kram!

Margareta sa...

Usch så jag skäms!!!!
Jag vann ju en så FIN vinst hos dig - där jag t o m fick välja själv!!!!!
Det var nog det som trasslade till det, för jag har vasrit såå mycket på resande fot i flera veckor så det mesta har legat för fäfot här i huset!!!
Ska genast kolla!! Återkommer!!!
Återigen förlåt!! Jag blev ju såå glad!!
Stor kram!!

onkis sa...

Klart vi inte tröttnar på dina fina alster.
Dessa tags är ju så vackra.
Kram!

Maud Freij sa...

Såklart att man inte tröttnar på dina vita fina alster för de är bara så fina.

Maud

Pyssel och Kort sa...

vit vit vit,
bara älskar vitt
Kram Elin

snojbi sa...

Inte tröttnar vi på dina fina alster.
Superfina
Kramis

Lisa-olsi sa...

Så snygga och stilrena.
Kram Lisa

Nettan sa...

Helt ljuvliga! Finns väl ingen som tröttnar på det här =). Jag blir jätteinspirerad!

Lisan sa...

Ååhhh herre jösses. Dy tar andan ifårn mig. Älskar dina tag. Helst detta sista. Ååh så vackert det är. Ha en fortsatt bra vecka. Kramis lisan.

Camillaskreativa sa...

Hej, de är ju jättefina, stilrent och snyggt.
Så fortsätt du i samma stil :o)

Kramar
Camilla

Nina sa...

Du bjuder på såå fina tags, dom är underbara. Kram Nina

lk46 sa...

lena vännen där överraskade du mig verkligen! Först ett underbart kort och så detta!
Tack vännen, jag blev jätteglad, ska köpa något jag verkligen vill ha!
Det blir nog sjukgymnast för axeln, ska bara röntga den för att se att inget är trasigt!
Ha det bäst så ses vi snart!
massor av kramar från Lene

Lena B E sa...

Dina tags är helt underbara båda två, hur ska man nånsin kunna ledsna på nåt så vackert?!! :)
Jag älskar den med Tilda på! Hoppas det går bra om jag liftar den?!
Ha en mysig kväll.
Kramar från Lena

Mim... sa...

Men det finns väl ingen som kan tröttna på dina underbara alster i vitt på vitt. superläcker!!
HA det gott...

Cattis sa...

Bara såå underbara, de är ju så snygga :)
Ja inte tröttnar då jag på att se dina alster i vitt, gillar det verkligen..
Såå stilrent och faktiskt väldigt juligt det är min åsikt :)
vitt som snö och snön hör julen till ;)
Ha det så gott / kram kram

Katarina sa...

Jag har verkligen inte tröttnat på dina vita underbara tags, de är ju så otroligt fina. Man ska göra vad man själv vill inte vad andra kan tänkas vilja. Ha en bra dag. Kram kram

Anonym sa...

Great! thanks for the share!
Arron