onsdag 5 oktober 2011

Vinnare är

Hej på er mina bloggvänner.


Först vill jag tacka er alla för att ni ville vara med i min candy. Roligt att se att det blev så många .
Jag har tagit sambon till hjälp. Han har fått dra lotter nu på morgonen och jobba hårt, hi,hi.
Det var många lotter i min korg. Då ni flesta har tre stycken.



Vinnare är....


















Den som vinner min candy är










Grattis säger jag till Bibbi




Tröstpriset då




Grattis







Pernilla Pernol

Det har varit så roligt att följa era gissningar på antalet julkort.

Jag har fått ett rätt på antal julkort jag gjort. Det var 21 stycken gjorda datumet då jag la ut min candy.
Den som prickade rätt är





Säger Grattis till Margareta.

Nu ska du få en uppgift av mig. Du får jobba lite för din vinst, hi,hi. Leta efter en stämpel du vill ha. Maila vilken och var jag kan hitta den, vilken butik.
Så vill jag ha dina uppgifter med, namn och adress.






Eftersom ni var så många som deltog. Så har jag lottat ut ett tröstpris till.


Tröstpris 2 går till…




















Grattis Onkis

Vinnare

maila mig dina uppgifter till

lenika781@yahoo.se


Ett stort TACK till er alla. Ni förgyller verkligen tillvaron och utan er så vore det inget roligt att Blogga. Ni är guld värda.

14 kommentarer:

Lilla Pyssel Inger sa...

STORT GRATTIS TILL ALLA LYCKLIGA VINNARE SÅ KUL :)

STORT TACK till dig Lena vännen som gjorde denna mycket trevliga blogcandyen åt oss det uppskattas mycket:)

Ha det bäst och massor med kramar från Lilla Inger vännen:)

bili sa...

Å va glad jag blir :-) och den glädjen kommer att följa mej inte bara idag utan flera dagar. Stort TACK Lena för den fina bloggcandyn du har bjudit på.
Massor med kramar till dej /bibbi

Petra sa...

Grattis till de lyckliga vinnarna!

Pillan sa...

Stort GRATTIS till alla vinnare!!

Lisan sa...

Ett super Grattis till alla vinnare. Va skoj att så många var med. Vi är ju så många som gillar dig och din blogg, så det var nog inte så konstigt ändå. Kramis Lisan

Anneli Mellstrand sa...

Grattis till alla vinnare och Tack Lena för din genorösitit kanon roligt .......

krammmm
//anneli

Pernol sa...

Åååååh vann jag ett pris?! Va kul! Tack så mycket! Tack också för att du ordnade en så rolig tävling. :)

Ha det bra!
kramis Pernilla

Lena B E sa...

Jättestort GRATTIS till alla vinnare!! :)
Stort Tack till dig Lena vännen för att du ordnade en så rolig tävling. :)
Kramar till er alla från Lena

onkis sa...

Först vill jag grattulera alla vinnare och sen TACKA för att jag fick ett pris,va spännande :)
Jätteroligt!!
Kramar.

Busans Pysselblogg sa...

GRATTIS GRATTIS GRATTIS TILL ALLA VINNARE!!! ♥♥♥
OCH TUSEN TACK TILL DIG MED VÄNNEN FÖR ATT DU GJORT DETTA ROLIGA FÖR ALLA OSS SOM KUNNAT VARA MED! ♥♥♥

Så flitig du varit redan då och gjort 21 kort... WOW!!! :)

Skickar massor med kramar till dig och tackar så för ditt tips med kameran - det ska jag prova nästa gång för jag tror det blir fler gånger jag gör vita kort, det var riktigt roligt. Det trodde jag inte riktigt det skulle vara men så fel jag hade.. hi hi... ;)

Ha det så bra du bara kan vännen och tusen tack igen för att du gjort detta roliga för alla oss. ♥♥♥
Massor med kramar
Åsa

Ann-Charlotte's blogg sa...

Grattis till de lyckliga vinnarna!

Margareta sa...

Oj, vilken tur jag haft!!! Jag vet ju att du är flitig, så jag tyckte att jag högg i!! ;o)
Ska kolla runt lite, så återkommer jag med ett önskemål.
TACK söta Lena för att du var så gullig och ordnade något så roligt åt oss!!! STOR KRAM!!

Carina sa...

Stort grattis tillvinnarna

Katarina sa...

Grattis till vinnarna!