fredag 14 oktober 2011

Utfordring # 30

hos Anonyme Scrappere


är att man ska göra ett alster med vitt på vitt.
Jag gillar att göra dessa vita kort. Stilrena och eleganta blir dom tycker jag.







Jag har använt min nyaste die. Cottage Cutz "Ornate Poinsettia". Jag gillar den massor.Jag har köpt den hos Pysseltagen. Jag har lagt lite stickles på flingor och runt kanten på den utstansade rutan. Texten är en Peel off. Snöflingor från en MS stans i två storlekar. Kortvikning Tentcard. Det blir så snyggt med lite djup i korten.

Ha det så gott.

24 kommentarer:

Titti sa...

Älskar din fina kort och detta är otoligt vackert.Ha en riktigt go helg, hoppas på mer sol.
Kram Titti

Lilla Pyssel Inger sa...

UNDERBAR UNDERBART UNDERBART JAG ÄLSKAR DITT KORT vem gör inte det:)
Ha det bäst vännen:)

Kramar i stora lass från lilla vännen Inger ♥:)

morkaren sa...

Hvor flot Hvidt i Hvidt, meget smukt og din nye dies er bare toppen, den har jeg ikke set før. v.h. morkaren.

morkaren sa...

Hvor smukt, jeg vil også prøve det der hvidt i hvidt, men jeg har ikke den skønne dies, suk.
v.h. morkaren.

Maud Freij sa...

Ja det här gillar jag mycke, fin sans så jag förstår att du gillar den.
Var har du fått tag i den ?.
Ha en bra helg.

Kram från Maud

Nina sa...

Bara såå vackert. Önskar dig en trevlig helg. kram Nina

bili sa...

Så snyggt :) Du kan verkligen göra vackra kort i vitt. Fint med djupet i kortet. Trevlig helg. kram bibbi

Anneli Mellstrand sa...

Underbart kort , diesen väckte lite vill ha begär ......

kram
Trevlig helg

//anneli

Pyssel och Kort sa...

Mycket stilrena och super snygga.
Trevlig helg Elin

Mona sa...

Du gör så vackra kort Lena Jag har ännu inte börjat på mina julkort men hjärnan har i allafall börjat arbeta på det. Ha en bra dag
Mona

onkis sa...

Snyggt och stirent,
du har lyckats bra igen.
Kram!

Katarina sa...

Snyggt vitt kort som jag gillar. Trevlig helg. Kramar Katarina

Mim... sa...

Men vilket underbart vackert kort.
Ha en bra helg.....

Lisan sa...

Fantastiskt fint. Älskar med tent carden man får ett härligt djup i dom. Ha en bra helg, kramis Lisan

Petra sa...

Supersnyggt, du kan det där med att scrappa i vitt.
Trevlig helg.
Kram
Petra

Gertrud sa...

Jag håller med dig att dina vita kort är så snygga. Fint djup och din nya dies är jättevacker. Ha en skön helg, kram Gertrud

snojbi sa...

Wow vilket vackert kort.
Den diesen måste jag kika lite närmare på
Trevlig helg

Carina sa...

Väldigt vackert kort. Blir så stiligt med det vita. Kram

Margareta sa...

Helt enkelt underbart är detta vackra vita kort!!!
Har inte varit så flitig på att besöka dig då jag varit ute på vift lite för mycket och hittar nu en hel hoper underbara kort när jag kommer hit! Åh så mycket vackert du visar!!!
Ha en skön helg!
Kram!

Pernol sa...

Kanonsnyggt kort! Jag gillar det massor. :)

Så snygga julkort du gjort i inläggen under. Tagen är snygg den med!

Tentcard vikningen är ju jättesnygg! Kanske jag ska ta och prova den.

Ha en trevlig helg!
kramis Pernilla

Riet sa...

What a gorgeous card Lena.

Hugs Riet.xx

marit sa...

Lekkert! Så enkelt og flott! Den diesen gjorde seg veldi sammen med litt perler og glitter.
Tusen takk for at du deltar hos AS.
Marit

Merete/Scrappeguri sa...

Virkelig flott hvitt på hvitt du har laget! Stilig og rent.
Takk for at du deltar inne hos AS.
Merete

Stine sa...

Herlig kort du har laget, så stilrent og lekkert!

Tusen takk for flott bidrag til utfordringen vår hos Anonyme Scrappere!

Klem Stine :-)