söndag 2 oktober 2011

Tävlingsbidrag i vitt

Hejsan!

Jag hittade till en tävling hos Pyssel & Plock. (Kolla in för att läsa reglerna).
Där ska man göra ett vitt julkort med en liten röd detalj.
Jag är inne i en period då jag tycker det är roligt att göra kort i vitt.
Så här kommer mitt bidrag



Modellen på kortet är ett Tent card. Jag satte lite rött bling på fågeln. Med god fantasi kan man få det till att föreställa en Domherre.
Tävlingen pågår till den 15 oktober. Så än finns gott om tid att vara med.

Ha det gott.


18 kommentarer:

Gertrud sa...

Lena, detta är nog det vackraste vita kort som du har gjort. Med dessa 3 röda blingstenar är det outstanding. SÅ VACKERT!!! Kram Gertrud

Sindra sa...

Wow! Vilket otroligt fint kort! Vita kort är sååå snyggt och det här har du lyckats riktigt bra med! :)
Kram

lk46 sa...

Hej vännen!
Du överträffar dig själv varje gång ett nytt vitt kort läggs ut!
Du är fruktansvärd duktig! Jag kan aldrig se mig mätt på dessa vackra alster!
Ha en bra dag!
Kram lene

Maud Freij sa...

Åh ännu ett fint vitt kort.

Kram från maud

Lilla Pyssel Inger sa...

Å JAG BARA ÄLSKAR dessa kort som du gör i helt vit det blir så himla snyggt och vackert:) JAG GILLAR DETTA JÄTTEMYCKET:)

Visst är det kul med återanvändning och jag blev faktiskt nöjd med mitt sista projekt:)

Ha en underbar och skön söndag och vecka som kommer:)
Var rädd om dig vännen!

Massor med kramar från Lilla Inger vännen ♥:)

bili sa...

Så vackert kort :) Du kan verkligen det här med helvita kort, det är helt otroligt snyggt. kram bibbi

morkaren sa...

Hvor er det smukt, elsker det helt hvide. v.h. morkaren.

Katarina sa...

Ännu ett fint vitt kort från dig, gillar dem jättemycket, de är såå fina. Ha en fortsatt bra söndag. Kram kram

Nina sa...

Så underbart fint. Lycka till i utmaningen. Kram Nina

Riet sa...

What a beautiful card Lena.

Hugs Riet.xx

Mim... sa...

Wow Wow du är en otroligt duktig fena på detta med vitt på vitt.
Ha det gott.....

snojbi sa...

Wow såååå snyggt

onkis sa...

Ännu ett jätte snyggt kort av dig,du är duktig!
Kram!

Margareta sa...

Ljuvligt!!! Jag säger bara outsägligt ljuvligt!
(Köpte mycket vit cardstock på mässan igår efter att ha fått inspiration av dig!!!)
Ha en härlig vecka! Kram!

Ann-Charlotte's blogg sa...

Ännu ett ljuvligt vackert vitt kort, enastående! älskar de röda stenarna.
Tack för dina gulliga ord inne hos mig, blev så glad.
Ha det gott!
Kramar Ann-Charlotte

Anneli Mellstrand sa...

Underbart kort

Kram
//anneli

frubards pysselkök sa...

Snyggt, snyggare, jättesnyggt!!!

Kramen // Kikki

Busans Pysselblogg sa...

Men så vackert kort! Detta har jag helt missat innan men inte behövs det någon vidare fantasi för att se att det är en Domherre - det är väll klart till jul! :)
Så vackert i vitt och jag kanske skulle prova.... man vet ju inte om man klarar det förrän man försökt... *rodnar*
Är ju bara så roligt att vara med och utmana sig själv.
Hoppas du vinner för detta har du lagt ner så mycket arbete på och det är så otroligt vackert... du är så duktig vännen! ♥♥♥
Massor med kramar igen till dig!
Åsa