måndag 10 oktober 2011

Jultag

Hej på er!
Så var det måndag igen. Tiden går så fort, så fort. Det är regn och rusk här idag. Pysselväder verkligen. Jag har gjort en jultag.



Detaljbilder



Jag älskar dessa papper och den gammaldags bilden från Pion Design. Jag har stämplat kanterna på taget med stämplar från Stempelglede. Sytt kanter runt bild och papper. Poinsettia from WOC.


I'd like to enter this into
The Wild Orchid Challenge Week 34 Christmas Fun




Tack för besöket. Thanks for visiting


21 kommentarer:

Nina sa...

WOW,så vackert du har fått till tagsen. Underbara dekorationer och en ljuvlig bild. Ha det så gott. Kram Nina

Busans Pysselblogg sa...

Näää... vad fint du gjort igen! Du är helt otrolig och jag förstår du älskar dessa papper - de är ljuvliga! :)
Vännen, jag bara ändrar och velar inne på bloggen nu. Jag provade större bilder men så kom jag på att jag hade ställt in skärmen på mindre procent, så nu har jag gjort mindre på alla kort igen. Såg sen du och Inger tyckte det var bra... och jag instämmer själv att de är för små annars. Men jag ska kolla om jag inte kan hitta ett mellanting när jag sparar om fotona i paint så det blir större men inte så stort som Extra stor i själva blogger.
Hänger du med?! Ja, annars får du fråga om du vill veta. :)
Litar på dig och hoppas du säger till sen när jag provat ändra till mer lagom stora bilder vad du tycker igen! Om jag inte hinner ändra mig igen...
Hoppas det snart regnat klart hos dig och att du snart får lite sol.
Ha det så bra du bara kan och var rädd om dig... ♥♥♥
Massor med kramar
Åsa

Anneli Mellstrand sa...

Jag håller med bilderna är ljuvliga .....
En underbar tags du gjort ......

kram kram
//anneli

Maud Freij sa...

Så fin tag jag gillar de gamla tomte motiven då får man riktig julstämmning.

Kram från Maud

lk46 sa...

hej Lena vännen!
En helt underbar tag! Så härlig bild och så snygga dekorationer!
Me loke!
ha en skön kväll!
Kram Lene

Busans Pysselblogg sa...

TUSEN TACK VÄNNEN FÖR HJÄLPEN!
Hoppas du får en god kväll också! ♥♥♥
Massor med kramar!
Åsa

onkis sa...

Vilken underbart vacker tags,jättefin bild.
Kram!

Gertrud sa...

En fin jultag. Jag bara älskar detta tårtpapper ♥ Snyggt med klämman överst på tagen. Idag har det varit mörkt hela dagen och regn, regn. Kram Gertrud

Gertrud sa...

Du är ju för kul! Det är klart att hon har flyttgröt i korgen. ♥♥♥
Gertrud

bili sa...

Otroligt snygg jultags :) Mysig tomte och så fint dekorerat, så många fina detaljer, avundas dej som gör så mycket fint.
kramar bibbi

Titti sa...

Godkväll Lena!
Du har gjortjättefina tags och älskar själv Pion papper de är bara för ljuvliga, kramar från ett regnit Motala / Titti

Britt-Marie sa...

Lena!
Vilka otroligt fina julkort du gör. Dina händer är som gjorda för detta ändamål. Allt du gör blir så fint.
Kram vännen/Brittis

Eva sa...

Håller med dig om dessa papper, de är så fina. Din tag är underbar, riktigt julig!
Ha en fin vecka
hälsar Eva

Petra sa...

Så fin o så mycket fina detaljer. Måste försöka mej på det där med tags, förstår att det är väldigt poppis bland scrappare.

Katarina sa...

Jag tycker så mycket om dina fina tags, så otroligt arbetade och fint dekorerade. Ha en bra dag. Kram Katarina

Lisan sa...

Hallå, oj så fin tag du har gjort. Älskar ditt tag album med som du har här innan. Jag glömmer ofta bort allt fint mankangöra med tags.Får ta mig i kragen och försöka lite jag med. Ha det bra, kramis Lisan

Ann-Charlotte's blogg sa...

Här har du verkligen fått till en tio poängare, jätte snygg tag, älskar oxå dessa fina bilder.
Ha det bäst!
Kramar Ann-charlotte

Riet sa...

What a wonderful tag Lena.

Hugs Riet.xx

Carina sa...

Underbar tag med vacker bild

elsi sa...

Kjempelekker tag du har laget :) Takk for at du er med på WOC sin utfordring ♥

Jacque sa...

What a lovely project you have made for the WOC Challenge! Thank you so much for particpating and please come back often! All of the details you have added are just exquisite!! Hugs..Jacque