fredag 21 oktober 2011

Fler tags

Hallå, Hallå!

Här har man vaknat till en morgon, då marken är täckt av frost. De första snöflingorna föll i veckan. Som tur var så försvann snön lika kvickt. Vinter är inget jag ser fram mot.
Jag övar på att göra tags här. Tycker det är roligt att göra. Så här kommer några som jag gjort i veckan.



Detaljbild


Bild från Pion Design. Metalldelarna har jag målat med vit gesso. Ville ha en vit look på detta tag.





Hoppas det är bra med er och så önskar jag alla en Trevlig Helg!


25 kommentarer:

Titti sa...

Hej Lena!
Trevlig helg på dig med, ha en riktigt härlig en. Och dina tags är gudomligt ursnygga...WOW.
Vaknade till frost idag och vill heller inte ha vinter.Men jag ser sol så hoppas det blir en fin dag. Kram Titti

lk46 sa...

Godmorgon Lena vännen!
Så underbara tag du gjort! Och så fina kort, jag har tittat in här ibland medan jag var sjuk, men inte haft ork att skriva!
Flera vinster har du också fått. Grattis vännen!!!!
Ha en riktig trevlig helg och var rädd om dig!
Kram lene

Anneli Mellstrand sa...

Ett ord Underbara

Trevlig helg
Kram
//anneli

Frida sa...

Vilka superfina tags du gjort! =)
Kram Frida

onkis sa...

Du behöver verkligen inte öva mer på att göra tags,dom är jättefina.

Idag när vi gick upp hade vi -8grader (burr)
Ha en mysig dag.
Kram!

Titti sa...

Hej igen glömde skriva att askarna med brasstickorna hittade jag nära kassan på ÖB kostar inte skjortan heller, det va det. Kram Titti

Lisan sa...

Här har vi mästaren i Tag´s. Underbart helt enkelt. önskar dig med en toppen helg, kramis Lisan

morkaren sa...

Hvor smukke tags du har lavet, rigtig julestemning. v.h. morkaren.

Jorill sa...

Nydelige tags du har laget!!
Ønsker deg en fin dag, klem :)

Nina sa...

Jag tycker inte att du behöver öva för dina tags är helt underbara. Du får ha en trevlig helg. Kram Nina

Annacarin sa...

Hej Lena!
Underbara tags du gjort :D
Så fina detaljer. Ska du sätta dem på paket eller skicka dem som julkort... eller i en blomstergrupp? Kom på att användningsområdet är stort! *ler*
Jag ser faktiskt inte heller fram emot snö på vägarna eller is att skrapa på rutorna... tycker faktiskt att det känns som om det precis har försvunnit... sommaren tog snabbt slut och förra vintern var så lååång!
Jag hoppas din helg blir skön!
Kram Annacarin

Lisa-olsi sa...

Dina tags är verkligen snygga,
det är väldigt snyggt med allt vitt.
Kram Lisa

Carina sa...

Jättefina tags. Kram

bili sa...

Jättesnygga tags. Så behagliga färger, även den vita och snygga dekorationer. Trevlig helg kramar bibbi

snojbi sa...

Kanonsnygga tags
Trevlig helg

pojjo sa...

super snygga tags :D
Trevlig helg

Gertrud sa...

Så fina tags, den vita är så vacker. Den brun-vita är chabby chic. Det är lite ditt signum att göra tags, och de blir så snygga. Ha det gott, jag har en veckas semester. Mycket pyssel hoppas jag. Kram Gertrud

Pyssel och Kort sa...

Så fantastikst fina,
Kram Elin

Angelica sa...

Så underbara tags du gör!!
Gillar dom verkligen, du hamnar på inspirationslistan, måste utmana mej själv att göra en vit tag, det blev ju så himla snyggt!
Ha det bra!

Katarina sa...

Sååå vackra tags. Jag gillar dem bägge två jättemycket. Trevlig helg. Kram Katarina

Eva sa...

Vinter...nej tack...inte än!
Tags...ja tack...om man får dem så ljuvliga som dina, helt makalöst vackra, tycker jag.
Hoppas du får en skön ofrostig vecka.
kram Eva

Veronica sa...

underbara tags, det vita är helt ljuvligt, man känner nästan frosten.
Ha en skön helg

Busans Pysselblogg sa...

Oj, vännen, om du övar här, hur ska det då bli när du inte övar längre!?! Det är ju helt UNDERBART redan nu! ♥ Helt otroligt vackert är det ju!
Hm... du skulle se mitt julkort jag gjort till Altheas utmaning, men jag försöker ju har roligt först och främst och inte vara duktig, men det är svårt. Vill ju så gärna göra FINT och vara DUKTIG men försöker ta tag i det först ha roligt och sedan försöka bli bättre som jag ska göra. Men när jag ser dina tag så känner jag mest att, näää, jag vill också bli så där duktig! :D
Önskar dig en trevlig helg igen och hoppas du har det så bra du bara kan och snart får en mysig pysselstund igen!
Massor med kramar till dig!
Åsa

Maud Freij sa...

Ljuvliga tags du visar.

Maud

Pernol sa...

Åååh WOW så snygga tags! Jättesnyggt med vita tags.

Här är det frost nästan varje natt men ingen snö har fallit än.

Jag var på pysselträff igår. Två st julkort blev gjorda. Under veckan kommer jag att lägga ut mina alster.

Ha en härlig vecka!
kramis Pernilla