onsdag 5 oktober 2011

En traktor tag

Här är det pust och stön, jag lovar, ha,ha. När Lena ska försöka få till något manligt alster. Jag fick för ett tag sedan ett traktormotiv av en go vän. Tack för det. Meningen var att jag skulle använda detta motiv till en kille som bor på landet och kör traktor. Jag har gruvat mig för detta ett tag nu. Men tiden går och nu var jag tvungen att ta tag i saken.
Så det blev ett tag med denna traktorbild på.




Papper från G 45 som jag embossat med en Embossingfolder med klockor på. Jag har embossat med kopparembossing pulver runt kanterna. Lite metallsaker, Tim Holtz bingobricka och månadsbild. Blomman även den från G45. Jag har satt ett brads och en metallbricka i mitten av blomman.

Jag lämnar in denna till följande utmaningar

Card and Scrap Utfordring # 17 Distressing eller embossing

Scrapperiket Utfordring 36 Sirkler


Ha en bra fortsättning på dagen.

26 kommentarer:

Anneli sa...

Vilket häftigt tag! Jättefina färger å dekorationer.

Kraaaaaam Anneli

morkaren sa...

En svær opgave, men du løste den til kryds og slange, flot flot. v.h. morkaren.

Busans Pysselblogg sa...

Sååå manligt och snyggt...WOW! Önskar dig massor med lycka till i utmaningarna!
Ha det så bra du bara kan och hoppas du får en mysig pysselstund snart igen!
Massor med kramar igen!
Åsa

bili sa...

Wow säger jag bara! Du har lyckats jättebra, gillar den :) Den skall du vara supernöjd med. kram bibbi

Gertrud sa...

Bara lugn och fin! Detta är såå bra. Det är manligt och tufft. Mottagaren kommer att bli nöjd, och lycka till utmaningarna. Kram Gertrud

Annacarin sa...

Men, SÅÅ snyggt!
Du är expert på söta och fina kort med underbara detaljer... nu är du expert i ''manliga'' tuffa detaljrika och SNYGGA kort också!!
Jag har riktigt svårt för manliga kort så det är något jag behöver öva på!!!
Detta ska du absolut vara nöjd med!
Här har vi plockat äpplen i vår trädgård (bland det tråkigaste jag vet) 14 kassar till kontainern... pust!!
Ha det gott, Annacarin

lk46 sa...

hej lena!
Du, den blev jättesnygg, och visst är den manlig med den fina traktor!
Ha en skön kväll!
kram lene

Lisan sa...

Oj vad många som håller på med killkort andra killsaker. Jag hade kammat hel noll där. Din tag är superfin. Härliga färger och snyggt ihopa med traktor o allt. Ha det bra, kramis Lisan

onkis sa...

Åh,vilken fin tags,
helt underbar!
Kram.

snojbi sa...

Wow vilken häftig tag

Nina sa...

En sådan fin tags, underbart dekorerad. Lycka till i alla utmaningar. Ha det så bra. Kram Nina

Ann-Charlotte's blogg sa...

Woow så snygg tag, hoppas du är riktigt nöjd, för den kunde inte blivit mycket finare...
Ha det fint!
Kramar Ann-Charlotte

Riet sa...

What a gorgeous tag Lena.

Hugs Riet.xx

Carina sa...

Superfin. Kram

Busans Pysselblogg sa...

Heeej! :)
Nu har jag fotat igen för tredje gången och nu med ditt tips och voila! Det blev ännu bättre! :)
Lät de andra fotona ligga kvar så kan du väll säga vilket du tycker är bäst - jag tycker liksom gubben att det som jag tog sist som ligger högst upp med tips från dig är bäst - så tusen tack goa vännen för hjälpen! ♥♥♥
Massor med kramar till dig!
Åsa

Anne Bente sa...

åhhh wawww denne var bare rålækker,

1000000 tak for at du deltager på card and scraps udfordring
knusss

Angelica sa...

Jätteläcker, måste nog leta reda på en traktorstämpel, den var ju supertuff och passade såå bra på en tag!

Ha det bra!

Eva sa...

Jag tycker också det är svårt att skapa manligt, men tycker du har lyckats strålande!!
Ha det gott
kram Eva

Margareta sa...

Suuuperfin tag! Kommer att bli såå uppskattad!!!
Tack för alla goa kommentarer hos mig - värmer och gläder!
Ha ett trevligt slut på veckan!
Stor kram!

MezzaNotte sa...

En jättefin tag!! Vrkligen manlig!

Kram

Lisa-olsi sa...

Jättesnygg tag, heltuff.
Ha det gott!
Kram Lisa

Lilla Pyssel Inger sa...

Vad ska man säga jo man kan inte annat en säga att din Tag är hel grym så SNYGG och vad du är inspirerade och super duktig på att få det till:) JAG GILLAR MASSOR:)

Ha en underbar dag min vän:)

Kramar från Lilla Inger vännen ♥:)

Katarina sa...

Du har verkligen lyckats. Tagen är jättetuff. Lycka till i utmaningarna. Kram

Titti sa...

Häftig tag du gjort.Du gör så fina alster.
Kram Titti

Meretekj sa...

Kjempeflott tag med mange lekre detaljer.
Takk for at du deltar på Card and scrap sin utfordring, lykke til!

unni's scrappeboble sa...

WOW, denne var skikkelig stiiiilig :)
Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår, hilsen Unni på Scrapperiket :)