måndag 17 oktober 2011

Bidrag till Snojbis skisstävling

Hej på er alla!
Hoppas att er helg har varit bra. Det har min varit. Kalla nätter men soliga och fina dagar.
Jag har gjort ett kort efter Snojbis fina skiss. " Jag är så glad att jag är DT för PY Hobby - tävling." Py hobby sponsrar med en jättefin vinst.



REGLER:
*Gör ett KORT efter skissen
*Det ska finnas 1charms och minst 3 blommor på.
*Ska synas att du utgått från skissen.
*Ditt bidrag ska vara nygjort och bara till denna tävlingen



Papper, utstansad swirl och stämpel från Magnolia. De underbara vita blommorna vann jag hos PY Hobby . Även snöflingan och den silvriga ramen med God Jul text och spetsen är från Py Hobby.
Kolla så söta blommorna är!

Insidan, med stämpel från Magnolia. Jag har gjort kortet "stående" och då dekorerar jag bara en insida.


Ha en bra dag.

19 kommentarer:

Carina sa...

Så fint kort, söt stämpel. De vita blommorna är ljuvliga. Lycka till

Ann-Charlotte's blogg sa...

Hej Lena!
Ett så sött julkort du gjort efter skissen och blommorna var så fiina.
Jag har oxå haft en fin helg med pyssel och plock ;-)
Ha en härlig dag!
Kramar

Lisa-olsi sa...

Ett jättefint och gulligt kort.
Fina blommor och stämpel.
Kram Lisa

Anneli Mellstrand sa...

Du är makalöst duktig , detta är verkligen julkort för mig , vilka fina blommor .......

kramar
//anneli

snojbi sa...

Ett kanonfint julkort.
Kul att du vill vara med och tävla
Lycka till
Kramis

bili sa...

Vackert kort :) Gillar det lilla paketet på insidan, så sött. Lycka till i tävlingen. kram bibbi

onkis sa...

Det va ett härligt julkort,
mycket julkänsla i det.
Lycka till i utmaningen.
Kram!

Mim... sa...

Vilket härligt kort och vilka vackra blommor!!!
Ha det gott....

Gertrud sa...

Skissen är så fin. Och du har gjort ett fantastiskt kort efter denna. Din nya stämpel är bedårande och som du skriver så är blommorna jättefina. Helgen har varit underbar med fika utomhus. Ha en fortsatt bra vecka, kram Gertrud

morkaren sa...

Hvor har du fuldt skitsen flot, og dit kort er bare så dejligt, tak for kommentarer hos mig. v.h. morkaren.

Cattis sa...

Underbart fint kort :)
Lycka till i utmaningen, ska med lägga in ett bidrag nu ikväll ;)
Så bra att du fick lite inspiration i min blogg med kavajkortet hihi...
Ha det så gott / Kram kram

Pyssel och Kort sa...

Ett helt underbart kort,
jätte fint
Lycka till
Kram Elin

Anneli sa...

Wow så söt julkort! Stämpeln är ju underbar! Fin insida också!
Lycka till i utmaningen.

Kraaaaaaaam Anneli

Pernol sa...

så sött julkort! De vita blommorna är underbara. snygg insida också.

Julkortet i inlägget under är jättegulligt det med!

Ha en bra vecka!
kramis Pernilla

Nina sa...

Såå underbart fint du har tolkat skissen. Lycka till i utmaningen, som jag tror att du vinner.Ha en bra dag. Kram Nina

Busans Pysselblogg sa...

Näää, så UNDERBART DU HAR LYCKATS!!! ♥
Det är så vackert alltihopa!!! WOW!!!
Hm... är ju ingen idé jag är med för du kommer nog vinna, men det bryr jag mig inte om... hi hi... är ju bara så kul att pyssla och kunna vara med och göra något tillsammans.. hi hi... :D
Nu måste jag njuta lite mer av dina kort... du är otroligt duktig... ♥
Massor med kramar till dig! ♥
Åsa

Busans Pysselblogg sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Busans Pysselblogg sa...

Bara jag som var för snabb på fingern och lyckades få iväg två likadana kommentarer till dig vännen, bara så du vet varför en är bortttagen! :)
Massor med kramar igen till dig!
Åsa

Katarina sa...

Vilket vackert och fint dekorerat kort. Blommorna är jättesöta. Kram Katarina