fredag 28 oktober 2011

Ännu ett julkort...

Detta julkort ska jag lämna in till Papirdokkene

Utfordring # 14 - 1-2-3 oppgave
Èn stk blonde/bånd
To stk mønsterark
Tre stk charms/metallpynt
Mitas jukortsutmaning som har valfritt tema denna vecka.






Jag har använt 2 mönsterpapper från Magnolia. Mitt rutiga favoritband och metallpynt, hörn, snöflingecharms, och en metalldel under en ros.
Stämpel Magnolia och blommor från WOC.

Jag vill önska er alla en trevlig helg. Glöm inte att ställa om klockan!
Tack för att ni tittar in.



25 kommentarer:

Pillan sa...

Åh vilket vackert julkort! Det här gillade jag mycket!! :-)
Kram

snojbi sa...

Åhh ett sånt underbart fint julkort.
Trevlig helg

Trollkatta sa...

Hei Lena, har tatt en titt i bloggen din og du lager mye vakkert :-) Nydelig julekort og herlig pyntet, klem fra Karin

bili sa...

Vackert julkort, så sött motiv :) Gillar dina dekorations prickar runt motivet och som alltid, dina vackra dekorationer. Nu får jag nog ta tag i julkorten så jag hinner med ;) Tack för påminnelsen om tidsomställningen, 1 tim mer till pyssel.
Trevlig helg kramar bibbi

Titti sa...

Härligt julkort och fint blev det.
Ha nu en härlig helg och hoppas på kanonväder Kram Titti

Anneli Mellstrand sa...

Ljuvligt igeeeennnnnnn.........

Trevlig helg på dig, jag ska på scrappträff 2 dagar så kul kul kul

krammmmmm

//anneli

morkaren sa...

Meget smukt, dejlig "magnolia engel" rigtig god weekend til dig fra morkaren.

lk46 sa...

Hej Lena vännen!
Så underbara kort du gjort sen jag tittade in!
Detta kort är verkligen vackert! Så söt stämpel!
Vill önska dig en skön helg!
Massor av kramar från Lene

Frida sa...

Du gör ju så otroligt fina julkort! Vilket arbete du lägger ner!

Vad kul att du vill vara med i min candy. =)

Kram Frida

Nina sa...

Ett sådant stämningsfullt julkort,jag tycker om det jag ser. Dina julkort blir bara finare och finare. Kram Nina

Gertrud sa...

Åh, jag älskar denna stämpel. Jag ser att symaskinen går varm i Smålands djupa skogar:) Detta band är så snyggt och de brun-beiga blommorna är perfekta. Bra jobbat kompis, lycka till i utmaningarna. Kram Gertrud

Mim... sa...

Ja mennnnn, vilket härligt kort!!
Ha en bra helg.....

Pernol sa...

Åh vilket underbart julkort!

Jag ville titta in för att önska dig trevlig helg också!

Ha det bra!
kramis Pernilla

Gro sa...

Et nydelig julekort du har laget.
Takk for at du deltar hos Papirdokkene.

Klem :o)

onkis sa...

Åh ett sånt underbart vackert julkort.
Trevlig helg.
Kramiz!

Riet sa...

What a beautiful card Lena.

Hugs Riet.xx

Busans Pysselblogg sa...

Hej vännen min!
Jättefint kort du gjort - så mycket arbete du lagt och så vackert det blev! Du lyfter fram stämplarna så fint och vilka blomsterarrangemang - WOW!

Längtar efter bloggrunda men har mer migrän igen och funkar inte så mycket med mig och datorn då. Men ville titta in till dig i alla fall och berätta att det gick att göra ploppar med pennan! :)
Lyckades få ihop två Halloween-kort igår som jag ska försöka ta foto på imorgon och lägga ut. Vill ju vara med i Scraplagrets utmaning med ett av dem. :)

Önskar dig lycka till med dina utmaningar här! ♥

Har en fråga, för ovanlighetens skull... *rodnar*. Du är ju med i Christmas challenge sketches #12 här nere och jag undrar om man måste skänka kortet om man är med? Kostar ju lite med porto för det ligger väll i USA tror jag... !? Vet du kan du väll höra av dig när och om du har tid och lust- det är 9 dagar kvar idag tills den går ut så är gott om tid att vara med.

Ha en trevlig helg och hoppas du får lite sol hos dig och en mysig pysselstund snart igen!!
Massor med kramar
Åsa

Annika sa...

Jättefint julkort! Stämpelmotivet är superfint målat! :)

Du får ha en bra helg!

Kram Annika

Cattis sa...

Underbart fint kort :) gillade även pappret ser ut som snöprickar :)
Jättefint.
Kikade in för att önska en trevlig helg/ Kram kram

Carina sa...

Underbart kort . Kram

Home sweet home sa...

Nydelig julekort med et flott stempel.
Lekkert pyntet,likte den flotte sløyfa du har brukt.:)
Ha en riktig fin weekend.:)

Distressed Desserts sa...

Underbart kort. Gillar alla fina detaljer.
Lycka till i utmaningen .
Tack för värmande kommentar hos mig.

Lisa-olsi sa...

Vackert!
Ett mysigt kort :)
Ha en skön söndag.
Kram Lisa

Katarina sa...

Så otroligt vackert kort. Kram Katarina

Anne sa...

Så vakkert julekort! Nydelige farger og herlig motiv:) Fint med det koselige rødrutete sløyfebåndet:))

Takk for at du scrapper med oss Papirdokker

Smil fra Anne:)