onsdag 28 september 2011

Week 33 – Make it Sparkle with Stars

Jag har gjort ännu ett julkort. Ett kort med ett fönster . Där en tomte tittar fram.



Jag har blivit inspirerad av duktiga Marianne till detta kort.
Papper från Pion design och rosorna från WOC.
När man drar ut tagset ur kortet ser det ut så här. Stämpeln som syns i fönstret är från Rox Stamps. Glittrar gör det massor om detta kort. Men det är svårt att fånga på bild. Det får ni ana er till.
Några glittrande stjärnor av pärlor finns med, gröna kvistar, röda bär och ett par pärlswirls.


I'd like to enter this into
The Wild Orchid Challenge is to Make it Sparkle with Stars.

Thanks for visiting



14 kommentarer:

Busans Pysselblogg sa...

Näää, vad läckert julkort! Förstår så väl du ville prova det och du har gjort så snyggt... riktigt juligt och fint är det. ♥ Alltihop! ♥
Blir enkla julkort för mig i år men har några påbörjade som jag kan fortsätta på sedan i förrfjol tror jag...hm... återstår att se hur det blir när de legat halvklara så länge. Kanske blir lite "Intressant"... hi hi...
Ha en mysig kväll i höstmörkret!
Massor med kramar
Åsa

bili sa...

Fint julkort :) Läckert med fönstret. kram bibbi

Pyssel och Kort sa...

Ännu ett underbart kort,
så mycket fint.
Kram Elin

Carina sa...

Jättefint julkort

Margareta sa...

Åh vilket läckert kort!
Och oj så mycket vackert du hunnit blogga medan jag varit ut på vift och inte hunnit hälsa på hos dig!
Det är ju så mysigt att tassa runt på alla inspirerande bloggar. men att umgås med vänner irl är ju faktiskt ett strå vassare ibland!
Ha det gott! Kram!

onkis sa...

Detta va ett riktigt vackert julkort.
Du får till dina kort så bra.
Ha en toppen bra dag!
Kram.

lk46 sa...

Hej Lena vännen!
Så snyggt kort, häftigt med ramen. Annorlunda kort som ser kul ut att göra!
Varför är du inte nöjd med det vita härunder? jag tycker det är snyggt!
Ha en bra dag!
Kram lene

Titti sa...

Härligt kort och älskar deras papper, själv träffade jag henne
och det var himla roligt, det har man länge med sig i minnet.
Kram Titti

snojbi sa...

Wow sååå vackert detta var

Pop's Cards sa...

HI sweetie this is stunning, love your choice of image too, thanks so much for joining us at WOC this week hugs pops x

Gertrud sa...

Ett fint fönsterkort. Snyggt med det rutiga bandet. Jag kan föreställa mig allt glitter, fick du på kinderna också :) Kram Gertrud

NHL sa...

Jättevackert! Så stämningsfullt!
Lycka till :-)

Katarina sa...

Vilket underbart kort. Kram kram

Lisa-olsi sa...

Läckert kort,
jag gillar det mycket.
Ha det gott!
Kram Lisa