fredag 16 september 2011

Vintage Udfordring 28

Hos Vintageudfordring 28 är det Anything goes denna gång.

Jag har gjort en tag av en Die cut ram. Färgat in den med Disress Ink Vintage photo, Sprajat på glimmer mist Gold och använt stickles Diamond. Glittrar så fint om den.
Några röda bär, en polkagriskäpp,guldpärlor, rosor och blad, kvistar som dekoration.Knöt en rosett av ett vackert rödrutigt band och fäste en liten bjällra längst ner.

Detaljbild

Sin hälsning kan man skriva på baksidan. Bilden är från ett Pion design ark.

Det har varit ett bedrövligt väder här denna veckan. Men idag visar sig solen. Så vi får hoppas att det blir en vacker dag.
Glöm inte att delta i min candy. Alla är hjärtligt välkomna att vara med.
Ha en riktigt trevlig helg.

21 kommentarer:

Ann-Charlotte's blogg sa...

Underbar Jul tag och så vacker blomsterdekoration med polkagris och vackra bär!
Trevlig helg!
Kram Ann-Charlotte

Anneli Mellstrand sa...

Håller bara med föregående talare underbar tag .......

Trevlig helg
Pysselkramar

//anneli

Petra sa...

En fantastiskt vacker tag och ett otroligt bra användningsområde för ramen. Älskar din fina tag och håller tummarna för att du blir nr 1 den här gången!

onkis sa...

Ååå,
denna va ju bara sååå vacker,
jättefin!
Lycka till!

Carina sa...

Underbar tag. Ser lite gammaldags ut. Lycka till

lk46 sa...

hej Lena vännen!
jag tror du gjort det igen.. den är alldeles vacker! Så kul ide med polkagrisstången!
Ha en trevlig helg!
Kram lene

Lisan sa...

Vilken underbar tag. Fantastiskt julig och fin. Till saken hör att jagälskar den diesen. Vet du vart man får tag i dom nu förtiden? Kramis Lisan

bili sa...

Jättesöt jultags :) Stämningsfullt motiv och fina dekorationer. Gillar den verkligen kramar bibbi

Annelie sa...

En underbar tag, så fint dekorerad, gillar den lilla polkagriskäppen!
Lycka till & trevlig helg!
Kram Annelie

Busans Pysselblogg sa...

WOW.... det är så vackert och kan bara tänka mig hur det glittrar om denna helt underbara jultag... önskar dig all lycka till med den!!! ♥
Här skiner solen idag och man blir allt lite piggare av det. Fick helt underbart notis-block med en brevduva från Lena idag och ja, jag ska visa så fort jag kan på bloggen för det är så läckert... i lila - gissa om jag är glad! :)
Nä, måste titta vidare om du gjort något mer sedan jag var inne hos dig sist.
Massor med kramar till dig så länge igen!
Åsa

Louise sa...

Wow så vackert du har gjort det.
Snygg och effektfull dekoration.
Du har gjort så mycket fint sen jag var här inne sist och kunde titta ordentligt.
Trevlig helg.
Kram Louise

Annacarin sa...

SÅ vackert!
Det var en härlig idé att använda en die till tag! Fina detaljer och bjällran var nog pricken över i!! ;)
Pion papperen är nog bland det första jag ska kolla in på nästa mässa den 1 oktober!
Ha det gott Lena!
Kram Annacarin

MezzaNotte sa...

Bara sååå underbar!! Verkligen en riktig inspirationskälla!!

Har några ramar liggandes som jag inte vet vad jag ska göra med!!

Kram och ha en bra helg!!

Nina sa...

En sådan underbar jultags, vackert dekorerat.Lycka till i utmaningen. Kram Nina

Lena B E sa...

Åååååh vilket underbart kort, fantastiskt fint Lena!! :)
Vad mycket roligt du kommer på, skulle aldrig jag tänkt på att göra ett kort av en die cut ram, men oooh så snyggt det blev!! :)
Ha en trevlig helg.
Kramar från Lena

Katarina sa...

Underbart fin jultag som du fångat en riktig julkänla med. Ha en trevlig helg. Kram Katarina

Minasverden sa...

Lekker og flott juletag:)

Hege sa...

Vakker tag du har laget!! Kom i julestemning jeg nå!

Takk for at du deltar hos VintageUdfordring!

Ha en flott uke!
:-)

Lisa-olsi sa...

Snyggt!
Ett riktigt julkort,
inte konstigt jag längtar
lite grann till jul nu.
Kram

Henrikke sa...

Lekker juletag!

Takk for at du deltar i Vintage Udfordringen.
Klem fra Henrikke

Dorthe/Dob sa...

Meget yndigt juletag.
Elsker alt der har med julen at gøre :)
Tak for din deltagelse ved Vintage Udfordringen