fredag 30 september 2011

StampArtic

Hej på er!
Jag har gjort ett Tent card till StampArtic julkortsutmaning. Man får inte anväda färgerna rött, grönt eller blått.
Så mitt bidrag blir i vitt och lite silver.






Jag har stansat ut ett hål med en spellbinders. Blommor av en Marianne design dies,swirlar, kvistar från en MS stans, pärlor och massor med stickles Star Dust.

I'd also like to enter this into http://ssdschallenge.blogspot.com/Där man ska visa sin favoritfärg. My favorite color is white.
The Ribbon Girl Jingle all the way to christmas challenge.


Tack för besöket!/Thanks for the visit

Önskar er alla en trevlig fredag.


20 kommentarer:

Lilla Pyssel Inger sa...

Å Lena vännen detta kortet är vad jag kallar en dröm i vit WOW vilket kort detta är:) SÅ SNYGGT JAG BARA ÄLSKAR DET:)


Önskar dig en super trevlig fredag och helg och ha det bäst:)

Kramar från Lilla Inger vännen ♥ :)

Lilla Pyssel Inger sa...

Du är jo för gullig Lena vännen:)
Tack snälla för alla trevliga snälla rader du vet jag blir jo så GLAD:)

Ett lite tips:) Alla servetterna som jag har använt hittills på mina ljus har jag köpt på ÖB:)

KRAMIS KRAMIS FRÅN Lilla Inger vännen ♥ :)

onkis sa...

Vilket elegant kort,
tycker det är såå snyggt med vita kort,men jag tycker dom är svåra att göra.
Ha en trevlig helg!
Kram!

Busans Pysselblogg sa...

Sååå vackert!!! WOW!!! Det är så snyggt med vitt!!!
Önskar dig en trevlig helg och hoppas den blir riktigt mysig och att du har det så bra du bara kan och snart får en mysig pysselstund igen!
Massor med kramar
Åsa

bili sa...

Vackert i vitt, snyggt med silver till :) Trevlig helg, ska på mässa imorgon. kram bibbi

Katarina sa...

Underbart vitt krispigt kort. Jag gillar dessa kort sååå mycket. Trevlig helg. Kram kram

Anneli Mellstrand sa...

Ett helt fantastiskt underbart ljuvligt kort .....bara älskar när det är vitt vitt vitt ........

Stämplarna kom idag med posten kanon tack än en gång

Trevlig helg
Pysselkramar
//anneli

Petra sa...

Jag hinner ju inte kommentera i den takt du skapar, du milde skapare så flitig du är. Underbart vitt kort och kortet nedan är också helt ljuvligt.
Kram o trevlig helg.
Petra

Gertrud sa...

Elegant! Det är nog den rätta beskrivningen för detta vackra kort. Mycket fint. Ha en go helg, kram Gertrud

Lisa-olsi sa...

Ett riktigt tjusigt kort,
väldigt snyggt med vitt.
Ha en trevlig helg.
Kram Lisa

Maud Freij sa...

Dina vita julkort är bara sååå fina.
Ha en bra helg.

Kram från Maud

Lisan sa...

Ååhhh nu är alla andra helt klart utslagna känns det som. Ett undrbart kort. Lycka till, behövs det? Kramis Lisan

morkaren sa...

Smukt, smukt julekort, hvidt og rent. v.h. morkaren.

Riet sa...

What a gorgeous card.

Hugs Riet.xx

Pyssel och Kort sa...

Bara älskar dom här vita fina julkorten.
Trevlig helg
Kram Elin

Ann-Charlotte's blogg sa...

Helt underbart ljuvligt vitt julkort, här har satt en tiopoängare!!!
Trevlig helg!
Kram Ann-Charlotte

Mim... sa...

Men så underbart!!!
Ha en bra helg.............

lk46 sa...

Hej lena vännen! Det är ett mycket vackert julkort, den som får det kommer inte att kunde ställa undan det!!!!Lycka till i tävlingen min vän!
Tack snälla för din kommentar, visst var det en söt bild mmmm, jag älskar de små bilder jag fick av en mycket god vän!!!
Ha en underbar helg vännen och var rädd om dig!
kram lene

Berit sa...

WOW! Så rent og elegant!
Klem Berit:)

Margareta sa...

Underbart!
Kram!