onsdag 21 september 2011

Less is more

Veckans utmaning v 38 hos Pysselmyran är "Less is more"
Det är verkligen en utmaning för mig, att få till ett sånt kort.
Men man måste öva för att lära sig, ha,ha Så jag har försökt att få till ett julkort.




Jag har stansat med en MS stans runt kanterna. Monterat bit efter bit med vit cardstock ,3 st,med tre D kuddar mellan lagren. Överst en QK dies snöflinga och några spellbinders. God Jul text är en peel off. Lite stickles runt kanterna och snöstjärnan har fått glimmer mist Pearl på sig och ett pärlbrads i mitten .

Här regnar det och är så mörkt så. Ett riktigt "innekurar" väder. Ha det så gott.

16 kommentarer:

lk46 sa...

OMG Lena, det är ljuvligt vackert! Så snyggt med 3D efekten.
Jag älskar det, super snyggt!
Ha en bra dag vännen!
Kram lene

onkis sa...

Ååå,va stilrent och vackert du har fått till det,
det är en konst att få ihop det
"Less is more"
Kram!

morkaren sa...

Hvor er det smukt, så rent, fint og stemningsfuldt. v.h. morkaren.

Maud Freij sa...

Åh fantastiskt med vitt julkort och vet du , jag har helt missat att dina inlägg kommer under bloggcandyn upptäckte det idag och fick se flera underbara alsret som du gjort.
Så går det när man inte läser ordentligt men nu kan jag bättre, vill ju inte missa allt fint du gör.

Kram från maud

Riet sa...

What a wonderful card Lena.

Hugs Riet.xx

bili sa...

Snyggt med bara vitt och en jättefin stanskant. Vacker mittdekoration. kram bibbi

Anneli Mellstrand sa...

Sagolikt vackert kort ....gillade jättemycket .....

kram
//anneli

Katarina sa...

Så otroligt vackert. Underbart vitt kort som jag gillar jättemycket. Kram kram

Busans Pysselblogg sa...

Oooh vännen, vilket underbart julkort du gjort och du har då inte svårt för något verkar det som. Du har ju lyckats med detta också och ditt "less is more" är så mycket snyggare än jag trodde det kunde bli. Hoppas du vinner - du måste ha stor vinstchans i alla fall! ♥
Såg att du vunnit hos Card & Scrap, jag hoppas verkligen att jag har gratulerat dig innan, annars gör jag det nu! GRATTIS! Mitt minne funkar bara inte att komma ihåg vissa saker och det väljer bort sånt som JAG tycker är viktigt. *rodnar*
Här har solen lyst men den kunde du fått istället för jag har varit ljuskänslig. Skickar den nu så kanske den hinner fram innan kväll! :)
Försöker pyssla här men är en sån dag inget blir gjort riktigt. Har fått fastat i alla fall några dagar så jag blivit lite piggare och det är så välkommet - förkylningen har äntligen gett sig! :)
Ha det så bra du bara kan och hoppas du får en mysig kväll och snart en mysig pysselstund igen!
Massor med kramar
Åsa

Carina sa...

Jättefint med bara det vita. Ser stiligt ut. Övat har jag gjort idag:)) En del har åkt i papperskorgen.Ha det bra. Kram

Gertrud sa...

Du har gjort något vitt kort tidigare och det är så snyggt. Fint att du har byggt upp de i olika nivåer. Jag håller tummen för dig, du är bäst :) kram Gertrud

Lena B E sa...

Åååååh jisses så snyggt det är, helt underbart vackert!! :)
Säger som Lene, jag älskar det, det är jättefint! :)
Ha en trevlig kväll vännen!
Kramar från Lena

Mona sa...

Vilket underbart kort du har gjort, så stilrent och vackert. Va duktig du är
Mona

Eva sa...

Vilket underbart vackert kort!!
Gillar det jättemycket!
Ha det gott
hälsar Eva

Lilla Pyssel Inger sa...

WOW SÅ HIMLA SNYGGT OCH LÄCKERT tänka sig att det kan bli så underbart med bara vit:)
Du kan verkligen skapa min vän mycket mycket snyggt och jag gillar det massor:)

Ha det bäst och massor med kramar från Lilla Inger:)

Margareta sa...

HELT FANTASTISKT LÄCKERT!!!!!
Kram pådig!