söndag 25 september 2011

Less is More

Jag blev utmanad av Lena BE att göra ett nytt försök med Less Is More. Svårt är det och inte vet jag om jag har på för mycket saker för att det ska kunna kallas " Less is More" heller? Men jag gillar att utmana mig själv och åtminstone försöka få till något.
Så här kommer ytterligare ett julkort från mig.

Detaljbild


Jag lämnar in detta kort till följande utmaningar.
I submitted my card to the following challenges

Challenges:
Allsorts -Keep it Simple
Lily Pad cards Simon Says Stamps Presents a Bling Challenge

Tack för besöket!/Thanks for the visit!


32 kommentarer:

bili sa...

Å vilket fint julkort :) Glittrar så fint och det är läckert med snökristallerna i rundeln. Din blomdekoration är fin. kram bibbi

Susan sa...

How gorgeous!! I love all the sparkle!

Anneli Mellstrand sa...

Ett helt fantastiskt underbart kort ......
vad får du alla dina ideer ifrån .........

kram
//anneli

Riet sa...

What a beautiful card Lena.

Hugs Riet.xx

Gertrud sa...

Ja du är bra på att utmana dig själv. Det är på just det man lär sig, och det har du verkligen gjort. Superfint, vitt som gnistarande snö. Lycka till, kram Gertrud

onkis sa...

Ditt julkort är jättevackert,
härligt vintervitt!
Kram.

Jan sa...

What a stunning card xx Jan

Anne Bente sa...

super smuk som altid.
knussss

morkaren sa...

Se, det er julekort, smukker kan det ikke gøres. v.h. morkaren.
p.s. tak for din søde kommentar på min blog.

Lynne sa...

Beautiful!
Lynne xxx

Mim... sa...

Wow wow vilket underbart julkort!
Ha det gott...

Suze Bain sa...

A beautiful card, fabulous embellishment. xx

Lena B E sa...

Jisses Amalia så fint!! :)
Du är ju helt makalös vännen, jisses så vackert det är ditt kort!!! :)
Nu är mitt också klart ska bara fota det innan jag plockar undan här, sen får det vara nog för idag, det är ju en dag imorgon med. ;)
Vi hörs då.
Kramar från Lena

Katarina sa...

Jag gillar kortet jättemycket!

Margareta sa...

Sååå LJUVLIGT!!!! Blir helt mållös!
Kram!

Linda sa...

Simply stunning!

Lilla Pyssel Inger sa...

Vad ska man säga nu då!!!! Jag tappade hakan över ditt underbara ljuvliga kort helt OUTSTANDING Lena vännen:)Har inte ord för att beskriva hur snyggt jag tycker att det är:) Du är helt enkelt makalös på att få det till:)Mycket STOR liftvarning på detta ha ha ha:)
Lycka till med utmaningen:)

Önskar dig en jättetrevlig måndag och vecka som kommer:)

Ha det bäst och kramar från Lilla Inger vännen:)

Maja sa...

SÅ snyggt!

Carina sa...

Väldigt fint med det vita och lite silver

lk46 sa...

Ja jag tycker det är kanon snyggt! Så snyggt det är med vitt! Jättefin julstjärna!
ha en underbar dag!
Kram lene

Britt-Inger sa...

Åhhhh, så snyggt!!!!!
Nu blir det liftvarning ;) ;)......
Det stilrena är så SNYGGT!!!!
Ha en bra dag!!!
Kramen, Britt-Inger

Busans Pysselblogg sa...

Så vackert! Lycka till!
Hoppas du har det så bra du bara kan och fått en bra början på veckan! ♥
Massor med kramar
Åsa

Pyssel och Kort sa...

Underbart
helt fantastisk!!
Kram Elin

Frida sa...

Ett väldigt vackert julkort!!!!
Kram Frida

Fleur sa...

Oh this really is very beautiful.
Thank you so much for entering our challenge at ALLSORTS this week, good luck & hope you’ll join us again!
Hugz Fleur xXx

Mona sa...

Du är fantastiskt duktig och jag är så glad att jag har hittat till din sida så jag kan kika på allt vackert du gör
Mona

Petra sa...

Oh, så vackert!

Lena, har du problem med blogger? Min sida ser helt annorlunda ut när jag ska göra ett inlägg. Längst upp i "inläggssidan" finns bara typ 5 alternativ att använda sej av, fattar ingenting!

Petra sa...

Hej igen! Kom på vad det var för fel!
Kram

Nicola sa...

Stunning Christmas card Lena, I love the white on white!
Thanks for Keeping it Simple with Allsorts this week and good luck!
Love Nicola xxx

scotspanda sa...

wow this is gorgeous! the white on white look is fabulous

thanks for joining in with my clean and simple theme this week at Allsorts

hugs

Amanda xx

Lin sa...

What a beautiful and elegant card - I'm so glad you joined us at Lily Pad Cards!

Marisa sa...

I LOVE white on white cards and this card is simply STUNNING! Great work :)