torsdag 15 september 2011

Julkortsutmaning v 37

Denna vecka är det "valfritt" tema hos Altheas Mix julkortsutmaning.

Jag har gjort ett enkelt kort med en digistämpel från Mo Manning. Han är så söt denne lille kille tycker jag. Man blir glad av att titta på honom.
Till Carina som jag inte hittar till och er andra som undrar. Är denna digistämpel köpt HÄR
Klicka på här så hittar du butiken.



Idag fick jag hem min nya personliga stämpel.

Jag är så nöjd med den. Eller vad tycker ni?

Ni ska få ett tips var man kan köpa dessa. Jag som inte är någon fena på att shoppa utomlands. Har varit i Malaysia och shoppat. Hos denne man som har stämplar till fast pris att köpa på Ebay.

Här
Billigt blev det. Stämpeln kostar ungefär 45 kr och med frakt ca 55 kr. Jag ska garanterat köpa fler. Roligt att ha några olika.
Må väl!


12 kommentarer:

Lena B E sa...

Åååh så snygg din stämpel är!! :)
Ja visst är det kul att ha några såna.
Julkortet är helt underbart, motivet är sååå himla sött, jag älskar motivet med den lilla söta killen!! :)
Kramar från Lena

lk46 sa...

hej Lena vännen!
ÅH va söt Kaj är på detta fina kort! Och din nya stämpel.. den är väldigt snygg tycker jag!
Här har det också regnat, men idag bryr jag mig inte. Jag tar det lugnt på soffan! Man blir trött av att sitta och pyssla i flera dagar!
Ha en skön kväll vännen!
Kram lene

Anneli Mellstrand sa...

Hej svejs

Underbart kort var får man tag i så söta stämplar ?????

Din personliga stämpel kanon ska gå in och kika

pysselkramar
//anneli

Carina sa...

Underbart kort och stämpeln är ljuvlig.
Var hittar man den söta stämpeln?

Nina sa...

Ett underbart kort och digisen är bara såå söt. Kram Nina

MezzaNotte sa...

Superläcker både ditt kort och din personliga stämpel. Kram Katja

Annacarin sa...

Oj vad den var snygg!
Liknar inte någon jag sett förut, måste kolla in den!
Kortet är underbart, den lille killen älskar snö!! Det finns ingen tvekan. Snyggt färglagt och detaljer som passar så bra.
Ha det gott!
Annacarin

Katarina sa...

Jättefint kort och gullig stämpel. Kram Katarina

snojbi sa...

Snyggt kort
Men vilken snygg stämpel

Annelie sa...

Jättefint kort, så härligt motiv!
Och din stämpel är ju kanonsnygg, kul med en personlig.
KRAM!

Busans Pysselblogg sa...

Såå snygg din stämpel är!!! Och så duktig du är på att handla så utomlands... blir riktigt imponerad och inte dyrt heller för så vackra stämplar ju.
Ditt julkort är så snyggt och jag håller med dig, man blir glad av den digistämplen. :)
Tittar vidare!
Massor med kramar igen!
Åsa

Lisa-olsi sa...

Så gulligt kort :)
Jättefin personlig stämpel.
Ha det gott!