fredag 2 september 2011

I Love Pion Design

och " I väntan på tomten 2" är inget undantag. Så fina! Jag gillar deras dova naturfärger på pappren.



Kunde inte låta bli dom. Så det fick bli ett par julkort med dessa papper.





Det här kortet har fått lite 3d effekt. Monterade bilden med hjälp av 3 d kuddar.
Detaljbild


Jag har stansat ut kortstommarna med Spellbinders labels 17. Blir en trevlig modell på korten tycker jag. Silverkvistar från en skrotad ljusmanschett

Det har lovats vackert väder i helgen. Så jag önskar er alla en trevlig och solig helg. Carpe Diem.




29 kommentarer:

Annelie sa...

Helt underbara kort Lena, väldigt snyggt med 3D-effekten!
Ha en riktigt bra helg du med!
Kram Annelie

Anneli Mellstrand sa...

Ett underbart kort helt i min stil , detta kommer jag nog testa hoppas det är okey ???????

Trevlig helg
Pysselkramar

//anneli

Lena B E sa...

Åååååh vilka underbara julkort!!! :)
Dom är fantastiskt fina.
Håller med dig, pion papperen är JÄTTEFINA!! :)
Ha en jättefin helg vännen.
Carpe Diem!
Kramar från Lena

pojjo sa...

jaa visst är dom underbara dessa papper :D
Super fina kort du har gjort...

bili sa...

Så härliga kort :) mycket fina. Kliar i fingrarna att fixa några julkort och även leta efter Pion papper. Önskar dej oxå en trevlig och skön helg kram bibbi

onkis sa...

2 helt underbara julkort.
Du får till det sååå bra!

Pyssel och Kort sa...

Så jätte fina kort,
härligt med dom ljusa färgerna.
Kram Elin

Busans Pysselblogg sa...

Mmm, blir så snyggt med den formen på kort och papperna är verkligen så snygga och du får till dem så fint Tycker de ser "gammla" ut, och läckert med 3D effekten. Duktig du är!
Hoppas så att du har det så bra du bara kan idag och får en trevlig helg! ♥
Här ville mitt huvud inte som mig idag och vi är förkylda så jag sitter och försöker mysa så gott det går vid datorn tills det ger sig. Är glad det inte är värre ändå. Men längtar efter att pyssla! Ja, ska se om jag kan blogga ett gammalt kort så länge istället och se om jag kan göra ett bloggrunda i alla fall. :)
Massor med kramar till dig!
Åsa

Busans Pysselblogg sa...

Glömde... sååå snyggt utseende igen på din blogg!!! ♥
Massor med kramar igen!
Åsa

Nina sa...

Vad skall man skriva, helt otroligt fint. Trevlig helg.Kram Nina

Petra sa...

Oh, så fint Lena. Jättesnyggt också med spellisarna. Ska skriva upp dem på önskelistan. Jag älskar också Pion Designs Papper och jag ska snart åka och hämta ut mitt efterlängtade papperspaket på Maxi.
Kram

Carina sa...

Pappren är underbara. Fina kort och underbara dekorationer.
Håller tummarna att det blir fint väder. Vi ska byta fasad på huset:)

lk46 sa...

hej Vännen!
Underbara Jultag! Det översta med de små fårglar är så vackert! Gillar den där formen mmmm
Ha en trevlig helg och var rädd om dig!
kram lene

Gertrud sa...

Ett superfint julkort i dina älsklingspapper, Lena. Det blir så fint när du använder denna formen på kortet. Jag har letat efter det rutiga bandet till dig men än har jag inte fått napp :( Nu ska jag mysa och pyssla hela helgen, kram Gertrud

Anne Bente sa...

wawwww hvor er den dog bare NYDELIG

klemmmm

snojbi sa...

Wow de är ju helt underbara och formen är ju bara såååå snygg till korten
Trevlig helg

Britt-Inger sa...

Underbara julkort och älskar din modell av dom.
Ha en skön lördag. Här ska det bli äppelsaft... ;O)
Kramen, Britt-Inger

Maud Freij sa...

Oj oj oj vilka fina.
Ha det gott.

Kram från Maud

♥Gry sa...

Nydelige julekort <3
Me liiike!

klem

Angelica sa...

Helt underbara kort!!!

Eva sa...

Åhh, vilken härlig blog du har, med massor av fint!!Glad att ha hittat hit! Fick tipset hos Annelie M. Nu har jag lagt mig som följare och ska se till så du hamnar på min sida, för jag vill inte missa nåt mer.
Ha det gott
hälsar Eva

Katarina sa...

Wow, vilka underbart vackra julkort du lagt upp. Gillar formen på kortet och 3D effekten och du dekorerar dem så snyggt. Pion papprena är såå fina. Ha en bra söndag. Kram Katarina

Mim... sa...

Oj Oj dessa var ju helt undebara!
Ha det gott...

Sindra sa...

Otroligt fina kort!!! :)

Margareta sa...

Ljuvliga julkort av ljuvliga papper! (Vill ha - men jag har lovat mig själv att inte köpa mer mönsterpapper - utom möjliger "kuvertpapper" ;-) )
Ha en skön vecka! Kram!

Minasverden sa...

Nydelige kort du lager,med flotte farger og mange flotte detaljer på.:)

Pillan sa...

Helt underbara julkort!! Jag har kikat runt lite i din blogg nu och du gör så otroligt mycket fint!! Jag återkommer gärna fler gånger...
/Pillan

Annika sa...

Jättefint med 3d-effekt på kortet! Bra att använda sånt som man ändå inte ska ha (den skrotade ljusmanschetten) :)

/Annika

Lisa-olsi sa...

Snygga och mysiga kort :)