tisdag 27 september 2011

Höstig ljusask

Hej på er!
Hoppas att ni njuter av en vacker höstdag idag. Själv har jag tillbringat em på balkongen i solen, med mitt kaffe. Det är gott det!
Jag har gjort en liten ljusask med lite höstigt utseende.




Jag fick tag i ett så vackert papper från Prima i lite höstiga färger. Det heter Estella och kommer ur Romantique Collection. Bilden har jag hittat på nätet. Kolla in den söta lilla kannan på framsidan. Den är så söt. Köpt den hos Rox Stamps.
Jag lämnar in detta bidrag till Outi Pappersgalens blogg, tema romantik.
ha det gott.

18 kommentarer:

bili sa...

Otroligt vacker :o Jättefint papper och modellen på ljusasken, att du har vänt på måtten, tycker jag är kul att se. Har sett det på någon annan blogg oxå och har tänkt testa. Men som med mycket, man tänker, men sen kommer det inte längre, du kanske känner igen det. Trevlig fortsättning på dagen kram bibbi

onkis sa...

Din ask är lika fin som våran höstdag har varit här med strålande sol.
Lycka till i tävlingen.
Kram!

Titti sa...

Du gör otroligt fina alster och denna är inte undantagen. De blir så fina och nya pappret från prima är suveränt. Kram Titti

Busans Pysselblogg sa...

WOW så snyggt! Allt matchar så snyggt och ser du har en sån söt fågel också som jag med... visst är de sååå söta också!?! :)
Ja, dumma min migrän. Den är allt annat än rolig men den kan vara mycket värre än så här så ska ändå inte klaga. Sen igårkväll har det gått tillbaka mer så jag kom också ut i luften idag - har varit så fint höstväder här med idag och solen den skiner här med. Och klar frisk luft! :)
Hoppas du får en mysig kväll och stort lycka till i utmaningen - konstigt om du inte vinner!
Massor med kramar till dig!
Åsa

Maud Freij sa...

Så vacker ljusask du gjort , vilken bra present att ge bort.

Kram från Maud

morkaren sa...

Jeg har desvære ingen balkon, men jeg nyder min kaffe her medens jeg også nyder dit smukke kort. v.h. morkaren.

Lena B E sa...

Wow vilken tjusig ask!! :)
Så läckra papper, ett jättefint motiv, söt kaffepanna och så himla snyggt dekorerat!! :)
Ha en trevlig kväll.
Kramar från Lena

Pyssel och Kort sa...

SÅÅ otroligt vacker,
Kram Elin

Eva sa...

Fantastiskt vacker ask! Gillar också att du "vänt på formen". Lycka till i utmaningen!
Ha det gott
hälsar Eva

Gertrud sa...

Kul bild, hon liknar dig när du sitter på balkongen och dricker kaffe :) Och den lila kannan är verkligen söt. Trevligt med ett ljuskort i hösttema för det börjar närma sig att tända ljus på kvällen. Ha det gott kompis, kram Gertrud

Vaktmästarn sa...

Underbar ask! Härlig höstkänsla och fina detaljer.

Tack för att du deltar i Romantik-utmaningen.

Kramar Outi
http://pappersgalen.blogspot.com/

Britt-Inger sa...

Ljuvligt!!!! Älskar dessa papper ;O)
Ha en bra dag!
Kram, Britt-Inger

Lilla Pyssel Inger sa...

Att titta in här Lena vännen är en STOR LYCKA här bjuds man ALLTID på underbart ögongodis:) Som ALLTID så har du skapat ett ljuvligt underbart alster som jag tycker mycket om:)

Önskar dig en underbar dag och kramar från Lilla Inger vännen:)

lk46 sa...

Så underbar ljusask Lena!
Jättefin bild, snygga papper och dekorationer!
Du är kanonduktig vännen!
Kram lene

Riet sa...

So wonderful Lena,I love the image and your papers.

Hugs Riet.xx

Katarina sa...

Vilken fin ljusask. Fint papper och dekorationer. Kram kram

Annelie sa...

Men så mycket underbara saker du har pysslat med den senaste tiden!
Den här ljusasken var verkligen supersnygg!!
Kram Annelie

Lisa-olsi sa...

Väldigt snygg ask i härliga färger.
Kram