lördag 10 september 2011

Ett Tag

Här har det varit pysselväder idag. Grått, trist och regnskurar kommer det ibland.
Jag har roat mig med att göra ett litet tag. Den ska hamna på ett paket eller flaska en gång framöver.


Detaljbild



Jag vill delta med detta tag i följande utmaningar.

Card and Scrap Utfordring #15 Pynt en tag

Vintage Udfordring udfordring 27 Brukt metal på et vintage projekt
fjäril, hänge och ornament av metall.


Papirdokkene utfordring 10 Använd minst 2 olika dies eller punchar
Jag har använt C Lynn French Pastry Doily
Magnolia dies swirl
Qk dies leaves


Ha en bra fortsättning på helgen.

23 kommentarer:

Nina sa...

En helt underbar tags, vackert med hängsmycket. Lycka till med alla utmaningar. Kram Nina

Ann-Charlotte's blogg sa...

Wow denna tag var ursnygg, gillar det vackra hänget!
Må så gott!
Kram Ann-Charlotte

Mim... sa...

Vilken vacker tag, snyggt med hänget nertill!!
Ha det gott....

Maud Freij sa...

Så fin tag och va det gjorde mycke med beslaget längst ner.

Kram från maud

MezzaNotte sa...

Mycket vackert tag!! Vackra detaljer som du fått till. Älskar den!

Kram Katja

Busans Pysselblogg sa...

Du milde himmel... Lena-vännen... hur GÖR du dessa underbara saker!?! Hm... om du inte vinner en eller båda dessa tävlingar så förstår jag INGENTING! :) Sa jag att jag tycker den är helt sagolikt vacker!?! :D
Tack snälla goa du för att du tittade in till oss... ja, det var ett arbete vill jag lova att fota och lägga ut bilder men det kan vara roligt att ha själv och jämföra med sen. Det brukar ju inte hålla så länge med tre vildbasare här. ;) Värmer att du tyckte det blev bättre! ♥
Hoppas du får sol på dig imorgon och slipper regn några dagar nu. ♥
Ha en fortsatt trevlig helg vännen min!
Massor med kramar
Åsa

Snowflake´s pysselrum sa...

Hårligt kort du gjort till tävlingarna om inte du vinner gå...
Precis kommit hem efter en dag med sonen, åkte från våran goa sol och den försvann......vid Tranås.
Hoppas vi träffas någon gång, ska om mindre en två veckor till dottern i Oslo sen upp på scrapmässan i Lilleström ska bli så skoj att se dessa otroliga alster norskorna gör de är otroligt duktiga en av dem (maja ) är dt hos min vän, ska bli så rolgt..Kram Titti

Anneli Mellstrand sa...

Jättefin många fina detaljer ...
Kram
//anneli

Carina sa...

Jösses säger jag bara, så fint. Helt bedårande.

Gertrud sa...

En jättefin tag, som du har dekorerat så snyggt. En söt bild och metalldekorationen passar så bra. Ha en bra vecka så hörs vi, kram Gertrud

Lisa-olsi sa...

Snygg tag, jag gillar
hänget längst ner.
Kram Lisa

Katarina sa...

Wow, vilken snygg tag, mycket fint dekorerad. Kram Katarina

Pyssel och Kort sa...

En helt fantastik tag
super fin.
Kram Elin

lk46 sa...

ÅH Lena den är underbar vacker. Så fin hänge du gjort! Om inte du vinnar i någon av utmaningarna förstår inte jag....
Ha det gott vännen!
Kram lene

onkis sa...

Vilken vacker tag,snyggt med metalldekorationerna och bilden är så fin.
Kram!

Anne Bente sa...

wawww denne var bare rålækker, sødt motiv og fin pyntet

10000 tak for at du deltager på card and scraps udfordring

klemmmm

Diddij sa...

En kjempe fin tag. Liker fargene, stemningen, ja alt ved den :)

Takk for at du deltar hos papirdokkene :)
Linn :)

Lena B E sa...

En helt underbar tags Lena vännen!! :) Den är jättefin och motivet är sååå sött. Sååå fina dekorationer med!! :)
Önskar dig lycka till i alla utmaningarna, hoppas du vinner!!! :)
Ha det så bra och ha en skön kväll.
Kramar från Lena

snojbi sa...

Vilken kanonfin tag

Annacarin sa...

Hejsan!
Super fin tag!! Du är en fena på alla detaljer, jag säger bara det... SÅ snyggt!
Här har det varit blandat väder och det är på sätt och vis skönt, när man kan sätta sig med pyssel utan att få dåligt samvete för allt man försakar.
Ha en toppen vecka!
Kram Annacarin

Annelie sa...

En riktigt snygg tag Lena, jag håller ett par tummar för dig i utmaningarna, Lycka till!
Och förstås Grattis till din vinst i julkortsutmaningen!
KRAM!

bettand sa...

Rålekker detalj. Liker alle detaljene og vintage stilen. Lekkert med "papyrusrullen" nederst. Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap og lykke til. Håper du blir med oss igjen den 15 også;) Klem Bettina

Gro sa...

Nydelig tag.
Takk for at du deltar hos Papirdokkene.

Klem :o)