tisdag 4 oktober 2011

En Blogcandy i Julens tecken, till mina bloggvänner


Detta inlägg kommer att ligga överst i min Blogg tills candyn är avslutad. Ev nya inlägg kommer att ligga under detta inlägg.

Jag har tänkt att ha en Candy speciellt för er som brukar kika in hos mig
och lämna en kommentar.
Men även om ni har hittat hit nu så är ni välkomna att vara med, så klart. Alla är välkomna.
Det är er jag vill fira. Därför ber jag er att INTE blogga om denna candy.




Utan er skulle det inte vara nåt roligt alls att blogga.
Ni lämnar så snälla, gulliga kommentarer jämnt, så
jag tycker att ni är värda en Candy.
Candyn kommer att lottas ut bland er som lämnar en kommentar.


1. Lägg en kommentar under detta inlägg.

Vill du ha mer än en lott, så gäller detta, helt frivilligt naturligtvis.

2. Bli följare av min blogg. Är du det redan, så skriv det i din kommentar och du får två lotter.

3. Gissa hur många julkort jag har gjort i år. Fram till dagens datum.
En gissning per person.
Den som först gissar helt rätt vinner ett pris.
Gissar ingen rätt, så tar jag till lottdragning bland er som ligger närmast rätt antal julkort.


Samtidigt som du gissar får du alltså 3 lotter i min candy.
Priset i gissningstävlingen är en valfri Magnoliastämpel.. Eller om du vill ha en annan stämpel till samma värde, går det bra.
Du väljer själv vilken stämpel du vill ha, i valfri Svensk butik. Du väljer, jag betalar.

Innehållet i min candy är;
Alla 12 pappren i Pions serie " I väntan på tomten 2 "
En ny stämpel 2011 från Lili of the Valley ” Twinkling star” Jag har inte fått hem den än. Men ni kan se på bilden hur den ser ut. Den gulliga tjejen i blått. Bild lånad i LOTV Blogg.
Röda band
Röda blommor
Röda pärlor
Röda bär
Vita pappers hjärtan
Ett ark med änglar
Ett ark med stickers.

Jag kommer även att lotta ut ett tröstpris. Som består av ett par stämplar och några band.





Ni har fram till den 4/10 2011 kl 23.59 på er.
Hoppas att du vill vara med i min Candy.

51 kommentarer:

bili sa...

Å vilken fin bloggcandy :) Brukar sällan vinna, men den här kan jag inte motstå att vara med på. Är följare sedan tidigare och jag gissar på 9 st julkort till dags datum. kram bibbi
www.kortfonstret.blogspot.com

Lena B E sa...

Wow vilken kanonfin candy du har ordnat!! :)
Klart jag vill vara med, och följare är jag ju redan sedan länge, så då har jag väl 2 lotter nu men jag vill ha en tredje också så jag gissar...
Fram till dagens datum så tror jag att du gjort 10 julkort. Hoppas jag gissat rätt nu. ;)
Ha en bra dag i höstrusket, här har det också börjat blåsa mer nu.
Många kramar från Lena

Maud Freij sa...

Självklart så vill jag vara med, en sådan chans kan man inte missa och candyn ser så fin ut.

Jag tror du gjort 13 st kort hittils.

Ha det gott.

Kram från maud

snojbi sa...

Wow vilken underbar candy du har och den vill jag ju inte missa.
Följare är jag ju redan och så tror jag att du har gjort 11 julkort

Kramisar

lk46 sa...

hej vännen!
Jag vill helt klart vara med att tävla om din fina candy!
Jag är följare sen länge och jag tror du har gjort 11 julkort!
Kramizar från Lene

Annelie sa...

Klart att jag vill ta chansen att vinna din underbara candy!
Då Lena redan hade gissat på samma som jag tänkte, 10st, så chansar jag på att du har gjort 12st julkort istället.
Och följare är jag ju sen förut :)
Tack för lotterna!
Kram Annelie

Anneli Mellstrand sa...

Detta missar man inte jag är följare sen tidigare .........
Du inspirerar mig mycket .....
Jag tror du har gjort 27 julkort redan ...............

pysselkramar

//anneli

Pillan sa...

Vilken fin candy du bjuder oss på!! Jag är följare sedan tidigare, alltså två lotter och sedan tar jag en till med min gissning på 37 julkort fram till nu. Tror du har gjort ett i veckan hela året... :-)
Kram, Pillan

Mim... sa...

1: Så roligt med candy klart jag vill vara med på utlottningen av den.
2:Följare sedan länge av denna underbara blogg.
3: julkort kan det vara 17 st.
Ha det gott och GRATTIS till vinsten hos Card och Scrap....

Carina sa...

Vilken härlig julcandy, den nappar jag på. Har följt din blogg ett tag via min sidebar, nu har jag även blivit följare här. Och gissa julkort är jag dålig på, säger 13 kort...

Jezz79 sa...

Underbar candy, har oxå följt dina blogguppdateringar via sidebaren, är nu följare på "riktigt" med.
Gissar på 10 julkort!!

Anne Bente sa...

wawwww for en super flot candy, jeg vil meget gerne være med.

jeg er jo følger:)

Jeg tror du har lavet 24 julekort intil nu i år'

krammmmm

onkis sa...

Vilken rolig bloggcandy.
Följare är jag sedan läne..
Och jag tror att du gjort 19st julkort.
Kram!

Cattis sa...

Åhh vad gullig du är vännen :) Självklart vill jag vara med i din candy :) Följare är jag sen länge ;) sen var den sista uppgiften lite knivig hmm jag gissar på 8 julkort..
Ha det så gott tills vi hörs igen / Kram kram

Pernol sa...

hej Lena!

Vilken rolig blogcandy! Oj, vilka fina priser!

Jag är följare sedan länge. Då har jag 2 st lotter. För att få 3 st lotter gissar jag på att du har gjort 16 st julkort.

Tack för att du ordnar en sån rolig tävling!

kramis Pernilla

Cecilia sa...

Hejsan!
Hittade till din blogg igår och tar nu chansen till att vara med i min första candyutlottning, får se vilken tur jag kan ha.. :)
Har även lagt till så att jag nu följer din sida och för att få en tredje lott så gissar jag på 23 julkort. Tycker du är duktig som är igång med de men det är väl dax att sätta igång så man hiner med
mvh
Cecilia

Lisan sa...

Hejsan snälla goa du!
1-Alltid lika trevligt när ni hittar på sådant här trevligt.Jag vill givetvis vara med.
2- är redan följare av bloggen, så klart
3- Jag tror att du har gjort 18st julkort fram till idag.
Tusen tack för roliga candy tävlingar. Kramis LIsan

Louise sa...

Hej
Jag vill jätte gärna vara med i din blogg candy. Det är alltid lika trevlig att titta in här och du gör så fina saker.

2: Trodde jag var följare men inte. Man jag har följt dig länge i allafall hi hi hi

3: Jag gissar på 15 stycken jul kort.
Ha en bra dag Kram Louise

Annacarin sa...

Hejsan Lena!
Vad roligt!!
Klart att jag vill vara med... ;)
Följare är jag ju redan :D
Jag gissar på 11 kort...!
Har tänkt lägga ut ett candy själv nu i dagarna fick precis hem det jag beställt! Har du något emot att jag lånar idén hur du lagt upp candyn?
1.
2.
3.
osv...
Hoppas att du får en skön helg Lena!
Kram Annacarin

Camillakreativa sa...

Ja, detta vill jag vara med i ! Och jag tror du har gjort 12 st julkort allaredan!
Följare, ja det vet jag inte... hmm får kolla det, är jag inte det allaredan så blir jag ju det.
Kramar
Camilla

Katarina sa...

Så klart jag vill vara med i din fina blogcandy. Följare på din blogg är jag sen tidigare och jag tror att du gjort 23 kort hittills i år. Ha en härlig fredag och en trevlig helg. Kram Katarina

maria sa...

Hej Vännen.

Så rolig candy du har. Jag är redan följare och kommenterar gör jag när jag hinner. Annars så tittar jag in betydligt oftare!

17 verkar vara ett tal som förföljer mig för tillfället. Så jag gissar på 17 st julkort. Själv har jag inte gjort ett enda och det måste jag verkligen ändra på. Tackar för inspirationen.

Hoppas du får en trevlig helg.

Busans Pysselblogg sa...

Helt galen bloggcandy - WOW vilka fina saker och så roligt du lagt upp den... ♥
Återkommer med deltagande när jag funderat färdigt på vad jag ska gissa på för antal julkort du gjort... hm...
Trodde jag var var följare av din blogg men när jag tittade nu fick jag ansluta mig igen. Ja, hur som helst så ska jag titta vad du hittat på mer sedan jag var inne sist nu. Hör av mig med gissningen sen - tack för du gör detta roliga för alla oss som kan vara med! ♥
Ha en trevlig helg också om vi inte hörs innan och massor med kramar till dig!!! ♥
Åsa

MezzaNotte sa...

Åh, wow vilken fin candy du bjuder på!! Följer din blogg och alla dina fina alster.
Gissar att du hunnit göra 20 julkort!!

Massa kram och en fortsatt fin helg!!

Kram kram

Busans Pysselblogg sa...

Okej vännen, nu har jag funderat klart.... jag tror du har gjort 14 julkort. :)
Massor med kramar till dig och hoppas så du har det så bra du bara kan och snart får en mysig pysselstund igen!
Åsa

morkaren sa...

HEJ LENA!!! ja men jeg vil da også gerne stille op i køen til din dejlige CANDY, jeg melder mig som fast læser om lidt, ikke kun på grund af CANDYEN men jeg kan se du laver mange smukke ting. Og jeg gætter på du har lavet 34 julekort.
Mange venlige hilsner morkaren. morkarens hjørne

Vaktmästarn sa...

Hej Lena!
Jag hittade din blogg genom julkortsutmaningen hos Altheas Mix. Nu har jag tittat runt lite och det har varit så inspirerande. Du gör så fina saker, och du tycks ha fantasin med dig:)

Nu är jag följare och jag lägger till dig på min blogglista, så jag hittar tillbaka hit.

Gissar att du har gjort 27 julkort hittills.

Kram Outi
http://pappersgalen.blogspot.com/

frubards pysselkök sa...

Hej! Vill jättegärna vara med på denna candy. Följare har jag varit ett bra tag nu.Plus att du finns med i min bloggrunda i min sidebar.
Hmmm... Sen var det ju att gissa på hur många julkort. Jag drar till med 33 st...
Japp. Så har jag 3 lotter!!!

Nu ska jag hålla mina tummar att det är jag som gissat rätt, och vinner allt det fina...

Kram / Kikki

Lilla Pyssel Inger sa...

WOW VILKEN UNDERBAR BLOGGCANDY och så himla generöst av dig vännen:)

Å självklart så vill man signa sig upp och vara med på denna underbara bloggcandy:)

Tror att du har gjort hela 50 Julkort hittills i år vet jo att du jobbar på bra:)

Ha det bäst och tack nog en gång för att du har denna underbara Candy för oss alla:)

Kramar från lilla vännen Inger:)

Mona sa...

Hej Lena hittade hit till dig av en slump och tycker du har många fina saker. Jag följer din blogg nu och jag gissar att du har hunnit göra 26 julkort ( det tycker jag är mycket eftersom jag inte har gjort ett enda ännu:))
Så det hade varit så roligt att vinna din fina julcandy så kanske jag också hade blivit färdig med lite julkort

ha en bra dag Mona

Cath. sa...

Ojoj, vilken generös blogcandy du har.
Jag trodde att jag lagt till mig som fäljare men det hade jag inte så jag fixar det nu.
Att gissa är inte min starka sida. Ia alla fall inte att gissa rätt. Men jag tippar på 14 stycken. Har INTE läst igenom vad alla skrivit...
Önskar dig en trevlig vecka!
Kramar i massor!

Petra sa...

En helt underbar candy du bjuder på Lena. Klart jag vill vara med.

Jag tar 3 lotter, har kommenterat, följare är jag sen länge och jag gissar på 10 julkort.

Kram

Annika sa...

Vilken fin bloggcandy! :D

Jag är följare och gissar att du har gjort 16 julkort! :D

Nu hoppas jag på tur! :D

Kram Annika

Gertrud sa...

Åh, vad kul.
1. kommentar
2. Är redan följare
3. Du har gjort 9st julkort.
Kram Gertrud

Elzie sa...

Brukar kika inom här för jag tycker du gör så fina saker. Tyvärr är jag lite dålig på att lämna kommentarer, men nu vill jag naturligtvis göra det, haha.
Lägger mig som följare också och jag gissar på 24 kort.
Ha en fin kväll.
Kram Elzie, en annan småländska!

Maja sa...

Inte sett din blogg förut men hitta den i dag och jag blir följare och skulle blivit det utan din candy! Du gör såna härliga alster! :) En chans att vinna lite kul scrap material är ju aldrig fel.
Gissar att du gjort 15 julkort so far!
Hälsar Maja
http://majas-scrappade.blogspot.com

Sindra sa...

Hejsan Lena!
Så klart jag vill vara med i ditt fina bloggcandy! Följare är jag redan. Och så ska jag ju gissa på antalet julkort också...hm...jag gissar på 15 julkort :)
Julpysselmaterial kommer att gå åt i mass, så lite ökning av julpysselmaterial skulle vara trevligt ;)
Så hålls det hårt i turtummarna! ;)
Kramis

Margareta sa...

Hej Lena!
igår gick det inte att kommentera på blogger och jag fick panik ;) för denna candy kan man ju inte missa!!!
Följer ju din fina blogg så gott som dagligen och får så mycket inspiration av alla vackra alster du visar, men hur man blir följare vet jag inte. Är nog för ny i bloggvärlden! ;)
Gissa kan jag däremot: tror du hunnit med 21 julkort!
Ha det gott! Kram!

Ann-Charlotte's blogg sa...

Självklart vill ja vara med i utlottningen av din fina blog candy
följare är jag sedan tidigare och jag tror du har gjort 14 st julkort. Och dina julkort är verkligen underbara!
Ha det gott!
Kramar Ann-Charlotte

Frida sa...

En julcandy är ju aldrig fel! =)
Jag är följare o du har gjort 14st superfina julkort (o en julask) =)

Hoppas du får en härlig dag!
Kram Frida

Anneli sa...

Så rolig,fin och å generös blogcandy!

Trodde jag var följare men inte... Man jag har följt dig länge,du inspirerar mig mycket .....
Men nu har jag lagt till så att jag nu följer din sida och för att få en tredje lott så gissar jag på 48 julkort.

Önskar dig en skön helg
Kram Anneli

Berit sa...

Hei, jeg vil gjerne være med på denne candyen:)
Følger har jeg vært en stund nå.
Og jeg tror at du har laget 15 julekort.
Ha en fin helg:)

Rebecca sa...

Åh tänk att det snart är jul igen!
Jag är följare och gissar på att du har gjort 29 kort hittills !
3 lotter tar jag tack och önskar dig en trevlig helg :)
KRam
Becca

Lisa-olsi sa...

Vilken härlig blogcandy, självklart
vill jag vara med på en lott.
Jag tror du har gjort 28 julkort :)
Ha en skön söndag.
Kram Lisa

Marie Eriksson i Bredbyn sa...

Åååå vilken härlig candy !! Klart jag vill vara med o vinna den. Jag tror du har gjort 42 julkort ! //Marie

Britt-Inger sa...

Visst vill jag vara med och hoppas på tur ;O);O)
Är följare, kommenterat och jag tror att du har hunnit med några stycken...Jag gissar 31 julkort!!!
3 Lotter och jag håller tummen ;O)
Kramar, Britt-Inger

Bojjan sa...

Första gången jag besöker din sida, men absolut inte sista. Du gör otroligt fina kort.
Lägger till mig som följare så att jag kan fortsätta att se dina fina kort.
Jag tror att du har gjort 18 julkort hittils.
//Bojjan

Malin E sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Malin E sa...

Åh jag vill jättegärna vara med i din candy, vilka fina saker.
tack för chansen att få vara med och tävla om detta.

Glömde i första inlägget skriva att jag tar gärna 2 lotter och jag tror att du har gjort 27 julkort i år.
Ha det gott.
KramMalin

Jenny J sa...

Hej!
Jag gissar på 40 st. Ett varje vecka. Följer dig gör jag via RSS, även om jag är VÄRDELÖS på att kommentera andra. Skall försöka bättra mig.
Kram Jenny

Ulrika sa...

Hej!
Jag är nu följare av din blogg. Det var verkligen en fin bloggcandy du ska lotta ut.
Jag gissar att du har gjort 24 stycken kort fram till nu.
Du gör verkligen jättefina kort :)