lördag 24 september 2011

Bara Till Dig!

Annelie håller just nu i en tävling.”jag är så glad för att jag är DT för PY Hobby- tävling "!
Det är en vacker bild som man ska inspireras av. Jag blev inspirerad av färger, rosor, spets och metall.

Så här kommer mitt bidrag.





Pappret som jag använt kommer från Riddersholm Design "Vintage Pink", metallhörn, vita löv och ornament köpt hos Py Hobby. Blommor och kanter har jag färgat in med lite Distress crackle paint " Picket fence" och så har dom fått lite stickles på sig med, för att glimma. Bara till dig stämpel Rox Stamps. Bilden har jag hittat på nätet.
Önskar er en fortsatt trevlig helg.


22 kommentarer:

lk46 sa...

hej Lena vännen!
Vackert kort, söt bild, snyggt papper och så fint dekorerat!
Ska ta en titt jag också, är ju i utmaningsfasen. *L*
Visst blir man glad för allt man får! Jag räknade och jag har fått 256 olika alster!
Ha en bra dag vännen!
Kram lene

Anneli Mellstrand sa...

Wow då, fint kort du gjort, detta blev en favorit hos mig ......

Här på din blogg blir jag inspirerad jättemycket ,vad duktig du är ........

pysselkramar
//anneli

morkaren sa...

Meget yndigt vintage kort, lige de farver jeg holder af, god weekend til dig og dine. v.h. morkaren.

Anneli sa...

Vilken vacker kort! Vinatagebilden är verkligen fint å notpappret passar in så himla bra som du har rullat ihop! Mycket snyggt med alla dekorationerna. Tack för att du ville vara med i min lilla tävling.
Ha en härlig helg!
Kraaaaaaaaaaaam Anneli

onkis sa...

Vilket jättefint kort,
helt underbart!
Kram.

bili sa...

Såå fint kort :) Gillar din tolkning av bilden (har kollat in den ;) ) Lycka till. kram bibbi

Sindra sa...

Sååå himla fint kort! Jag gillar hela upplägget...romantiskt chabby chic känns det som :)
Dekosen nere till vänter är jättefint arrangerat :)
Kram

Pernol sa...

Gokväll Lena!

Så vackert kort du har gjort! Snyggt med metallhörnet och ornamentet. Ostduken var en snygg dekoration.

Vad många och snygga julkort du har gjort! Å äppelcidervinäger flaskan är ju supersnygg! Jag måste altra min också för nu har den tagit slut. Tack för att du länkade till mig! :)

Ha en fortsatt trevlig helg!
kramis Pernilla

Carina sa...

Ett helt underbart vackert kort.
Du är väldigt duktig

Gertrud sa...

God lördag i stugan. Vilken söt bild, jag tror att hon liknar mig när jag var liten :)) Ett riktigt Lena-kort, just detta som du är så bra på. Ha det gott, kram Gertrud

Ann-Charlotte's blogg sa...

Oj Oj vilken fullträff, helt enastående bara älskar detta kort, vackert med de vita metall dekor.
och underbar bild!
Kan inte förstå vad du menar, med
nästa julkort.....hi hi ;-)
Ha en skön lördagskväll!
Kramar

Katarina sa...

Wow, vilket otroligt vackert kort du gjort, såååå fint. Lycka till i tävlingen. Kram Katarina

smuulan sa...

Så fina kort du gjort, och vilken generös blogcandy! Jag skall inte vara med eftersom ingen har varit sämre med att besöka sina bloggvänner än jag, jag hoppas att det skall bli bättre med det nu.
Massor av kramar!

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig kära Lena vännen:)

Ingen tvil om att du kan skapa som ALLTID är det ett bedårande vackert valarbetet kort du visar som vi alla får njuta av:)
Instämmer helt med andra en fullständig fullträff är detta kort:) Du är jo bara bäst:)
Lycka till med tävlingen !

TUSEN TACK snälla du vännen för dina alltid så trevliga och goa kommentarer hos mig:) Det gör mig mycket GLAD:)

Ha det bäst och önskar dig en toppen vecka som kommer:) Var rädd om dig !

Kramar från Lilla vännen Inger♥ :)

Britt-Inger sa...

WOW...vilket underbart, nostalgiskt kort, men jätte fina detaljer och upplägg.
Ha en skön Söndag!
Kram, Britt-Inger

snojbi sa...

Ett sånt underbart fint kort.
Lycka till
Kramis

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig kära Lena vännen:)

Jag vet precis vad du menar och din omtanke om att mitt initiativ till insamlingen duger långt ska du veta:)

Jag har haft tur och redan fått ett jättefint bud på den ena asken mera en vad jag kunde ha önskat så jag är super lycklig och nöjd över det:) Tack för dina rader vännen:)

Önskar dig också en trevlig fortsättning på helgen:)

Kramar från Lilla Inger vännen:)

Lena B E sa...

Helt underbart vännen!! :)
Sååå himla sött motiv, så fint dekorerat och kanterna blev hur läckra som helst med både stickles och crackle painten!! :) Superdupersnyggt!! :)
Lycka till i utmaningen. :)
Japp, då kör vi men jag måste laga mat först, får fundera under tiden istället. ;)
Ha det så bra och lycka till! :)
Kramar från Lena

Eva sa...

Himmel och plättar vilket vackert kort, ren ögonfröjd.
Lycka till i tävlingen!
hälsar Eva

Riet sa...

So wonderful card Lena,I love the image and your papers.

Hugs Riet.xx

Busans Pysselblogg sa...

Så snyggt detta är också! Längtar tills jag ska prova Vintage... har börjat lite på julkorten i alla fall.
Massor med kramar
Åsa

Susy sa...

Vilket underbart härligt kort!

KRAM SUSY