fredag 23 september 2011

Är hon inte näpen så säg!

Denna lilla tjej från Lili of the Valley. Jag tycker hon är så himla söt.



Detaljbild


Pappret är från Maja Design och heter sommarkök. Går bra att använda till julkort med!
Jag lämnar in detta kort till Scrapperiket Utfordring 35 Punch/Dies.
Jag har använt en C Lynn dies till rundeln bakom motivet samt en kant och snöflingestans från M Stewart.
Det regnar över Småland idag med. Men hoppas åtminstone få se lite sol i helgen. Ha en trevlig helg.

21 kommentarer:

Anneli Mellstrand sa...

Hon är alldeles alldeles underbar , ett 10- poängs kort ........

Trevlig helg

kram
//anneli

lk46 sa...

Jo hon är bedårande vacker, likaså kortet. Kul att ha sommarpapper... men de är ju så snygga till julkort!
Måste nog ta en sväng om apoteket imorgon, det är ju så snyggt med gasbinda.
Kram lene

Carina sa...

ja det är en söt stämpel. Kortet är ljuvligt

Maud Freij sa...

Håller fullständigt men dig om denna näpna lilla dam.

Kram från Maud

Gertrud sa...

Hon är mycket näpen och i sällskap med dessa fina papper och dekorationer så är hon ännu sötare.
Jag tycker att röd o vit rutigt papper är så snyggt. Håller tummen för detta fina kort, kram Gertrud

unni's scrappeboble sa...

Nyyydelig julekort du har laget med et herlig stempel :))
Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår, hilsen Unni på Scrapperiket :))

Lena B E sa...

Åh vilket jättefint kort!! :)
Tjejen är jättesöt, stämplarna från Lili of the Valley är sååå fina.
Kanske vi skulle ta en tur dit?
Nä visst nä, jag har ju köpstopp. :) Attans!!
Ha en trevlig helg vännen.
Kramar från Lena

Katarina sa...

Söt stämpel och ett jättefint kort. Trevlig helg. Kram Katarina

Riet sa...

So beautiful card Lena,I love the image and your papers.

Hugs Riet.xx

Petra sa...

Men ja, så himla näpen o söt. Och jättefint juligt kort du har gjort. Jag har fått till ett kort idag håller på med nr 2. Fattar du att jag håller på att damma av min PM-pennor, var på väg att sälja dem för ngr dagar sen nu vill jag ha fler, så tokig man kan va´!
Kram

Mim... sa...

Så underbart, nu längtar jag riktigt efter att sätt igång med julkorten!!
Ha det gott.........

Ann-Charlotte's blogg sa...

Verkligen ljuvlig stämpel och så fint färglagt och pappren passar perfekt!
Trevlig helg!
Kram Ann-Charlotte

onkis sa...

Det va verkligen en fin stämpel och koret är underbart fint.
Ha en trevlig helg!

Eva sa...

Jovisst är hon helt ljuvlig precis som hela kortet....bara sååå fint. Blir riktigt sugen på att göra julkort har inte gjort ett enda i år.
Trevlig helg
hälsar Eva

Margareta sa...

Hon är verkligen så ljuvlig den lilla juletösen! Ett jättevackert kort du har gjort (liksom det i inlägget under - hinner ju inte med i kommenterandet, så flitig som du är!)
Önskar dig en riktigt trevlig helg och hoppas att solen lyser på dig! Kram!

Cath. sa...

Så söt stämpel och kortet är alldeles underbart! Önskar dig solsken!
Kram!

Vaktmästarn sa...

Så sött och så många fina detaljer det är på ditt kort!

Kram Outi
http://pappersgalen.blogspot.com/

Annacarin sa...

Hej Lena!
Det är verkligen en underbar stämpel Kortet är jätte fint och jag hoppas att du vinner. Det är du absolut värd!!
Här i skara är klockan nu 8.56 och solen skiner så fint... lite kallt ca 6 grader men SOLEN skiner!!
Vi beställde stämplar från LoV för någon vecka sedan och det spritter i mig att få börja skapa. Min mamma köpte den lilla damen du har använt på ditt kort och jag hoppas att vi träffas snart så vi kan stämpla av varandras stämplar!
Ha det bra.
Kram Annacarin

Britt-Inger sa...

Vilket underbart julkort du gjort, vilka detaljer..WOW...
Ha en riktigt skön helg!
Kramen, Britt-Inger

snojbi sa...

Hon är såååå söööt .
Kortet är kanonfint

Busans Pysselblogg sa...

Vilka julkort du gör! WOW! Jo, hon är så söt!
Massor med kramar igen!
Åsa