söndag 28 augusti 2011

Tilda med paket

Jag har gjort ett Grattiskort med söta Tilda med paket.
Pappret det ljusa kommer från Best Creation och glittar så vackert. Jag har använt en bit ostduk som kikar fram bakom motivet.
Kortet har jag gjort stående. Lite variation skadar inte, ha,ha.




Runt motivet har jag stämplat med en stämpel från stempelglede och samma stämpel och papper på insidan.


Det har varit några fantastiskt varma och härliga dagar. Men nu verkar det som vädret ändrar sig. Här regnar det idag.
Ha det så gott.



19 kommentarer:

bili sa...

Härligt ljust kort och fina blommor. Snyggt med stämpelmotivet runt kanter :) kramar bibbi

Maud Freij sa...

så jättecharmigt kort.

Ha en bra söndag.

Kram från Maud

Annacarin sa...

Hej Lena, ett underbart kort!
Härligt med ljusa kort, snygga detaljer. Den lilla Tilda är väldigt användbar då man kan ha med henne på ett julkort också utan problem. Väldigt snyggt!
Här har vi haft det väldigt varmt!
Men tyvärr den klibbiga värmen som man inte kan röra sig i för att man rinner bort! Åskat har det gjort dessutom med blixtar som avlöste varandra innan mullret han fram. Så det var riktigt dramatiskt!
Hällregn hör väl till ett sådant åskväder så det tänker jag inte gnälla över... *ler*
Ha en bra dag!
Kram Annacarin

snojbi sa...

Underbart kort och den stämpeln är sååå fin

onkis sa...

Vilket vackert kort,
va snyggt du har fått till alla fina blommorna.
Ha en bra dag!
Kram.

Katarina sa...

Så vackert kort och Stempelgledes stämplar är så tacksamma, det blir så fint med dem. Ha en skön söndag. Kram Katarina

maria sa...

Hej.
Ja bättre väder kan man önska sig. Här har det åskat och regnat hela helgen.
Otroligt fint kort du knåpat ihop.
Så trevligt med ostduk.
Vart hittar man sånt? Har undrat länge.

Nina sa...

Ett vackert kort, fina papper och jag gillar hur du har sätt text stämpeln.Ha en bra dag. Kram Nina

Cath. sa...

Så fantastiskt fint och välarbetat kort! Var länge sen jag gick på blogpromenad så jag ska promenera vidare i din blogg nu! Kramar i massor!

Anneli Mellstrand sa...

Underbart kort , måste nog testa det där med att sy på kort ....spännande

kram
//anneli

Pyssel och Kort sa...

Ett helt fantastiskt kort,
jätte fint.
Kram Elin

Cattis sa...

Jisses människa såå mycket ljuvligt ögongodis du visar här.. Jättemycket fint att titta på nu när jag inte varit inne på så länge..Nu ska jag njuta ordentligt av varje alster :) Ha det så gott / Kram kram...ps. här har solen lyst idag ;)

Gertrud sa...

Så fint det blir när man syr runt alla kanter. Ostduken är en kul detalj. Du är så duktig att göra fina blomgrupper. Hela kortet är välarbetat, för att inte prata om insidan. Snyggt!! Kram Gertrud

Riet sa...

What a wonderful card Lena.

Hugs Riet.xx

Anne Bente sa...

Hvor er det bare smukt, flot pyntet.

klemmm

Carina sa...

Älskar den stämpeln, villa ha den.
Kortet är underbart,snyggt när det är sytt runt

Mim... sa...

Vilket UNDERBART kort!
Ha det gott...

Pernol sa...

Vilket snyggt kort! Blomgrupperna är så snygga.

Tack, ja tusen tusen tack för mitt vackra födelsedagskort!

Ha en fin vecka!
kramis Pernilla

lk46 sa...

Godmorgon vännen!
Så vackert kort och så ljuva färger! Insidan är så snygg!
Ha en bra dag !
Kram lene