tisdag 9 augusti 2011

Rosa ask och en sommarhälsning.

Hej på er!
Jag har gjort en liten bra att ha ask. Kan vara bra att ha några dito i lager. Fick ett tips om att Månadens Utmaningvill se askar denna gång. Så jag lämnar in min ask till denna utmaning.






Papper från Inkido, Grattis stämpel Bildmålarna, gipsdekorationer Melissa Frances, rosor, pärlor och utstansad fjäril.
Så måste jag visa er ett vackert kort jag fått. Det är snälla Cattis som har skickat ett vackert vintagekort. Tack så jättemycket.






Önskar er en bra vecka.



16 kommentarer:

Annelie sa...

Åh vilken underbar ask!
Så snyggt dekorerat & ett underbart papper, verkligen jättefint!
Ha en fortsatt fin dag!
Kram Annelie

bili sa...

Mycket vacker ask du har gjort :) Gillar dina dekorationer och pappret så snyggt till, mmm
kram bibbi

Snowflake´s pysselrum sa...

Vad otroligt fin asken blev.
Härliga färger. Kolla in Bildmålarnas nya papper
otroligt fina i verkligheten.
Jättekramar från Titti

Anneli Mellstrand sa...

Oj ,vad impad jag blir vilket jobb du lagt ner , asken är helt i min smak färger dekorationer oj oj oj

Gillar jätte mycket .....

kram

//anneli

Pernol sa...

Hej Lena!

Ååååå vilken underbart vacker ask! Så snygga dekorationer på.

Snyggt kort du fått från Cattis!

Ha det bra!
kramis Pernilla

Annacarin sa...

Åh så ljuvligt söt den är! Härliga färger... hade jag fått till något så fint, vete sjutton om jag hade velat ge bort det till någon!!
Kram Annacarin

Nina sa...

Såå fint och underbara dekorationer du användt.Kram Nina

Gertrud sa...

En underbar ask, du är såå bra på just sådana saker :) Underbara papper och dekorationer, precis din stil. Och ett jättefint kort du har fått av Cattis. Ha det gott, kram Gertrud

Mim... sa...

WOOOW och vad säger man mer?? jag blev helt betagen den är ju underbar. Har du sett att Månadens utmaning denna gång vill se askar?
http://utmaningensblogg.blogspot.com/
Ha det gott...

snojbi sa...

En sån underbart snygg ask

Linda Horn sa...

Underbar ask. Kul att du bidrar till Månadens Utmaning.

Pyssel och Kort sa...

Underbar ask,
det pappret är så fint.
Kram Elin

lk46 sa...

ÅÅÅH så vacker ask du gjort Lena!
Lycka till i utmaningen!
Hoppas allt är bra med dig?!
Här börjar det ordna sig efter en hård sommar på jobbet!
Var rädd om dig vännen!
Kram lene

Lena B E sa...

Åh vilken underbar ask du gjort!! :)
Så fint du dekorerat & underbart papper har du använt, verkligen jättefint!! :)
Vilket jättefint kort du fått från Cattis också, såå snyggt!! :)
Ha en fortsatt bra dag i pysselvrån. ;)
Kramar från Lena

Margareta sa...

Helt ljuvlig ask! Färg, form, dekorationer - ja allt är sååå genomtänkt! Lycklig den som får en så vacker ask!
Lycka till med utmaningen!

Busans Pysselblogg sa...

Oj, denna ask måste du bara vinna med! ♥ Du har lyckats göra mig mållös... så här får tystnaden tala. Kan säga att det är bara så positivt som jag känner men hittar inte orden... du är helt enorm på att skapa!!!
Cattis är så duktig också! Kortet du fått är så romantiskt! Är ju som du vet så lyckligt lottad själv att ha fått ett underbart kort av Cattis... förstår inte hur hon hunnit med i sommar men är så glad och tacksam.
Massor med kramar till dig igen!
Åsa