lördag 20 augusti 2011

Postlåda

Jag hittade en mall hos denna tjej, Rosmarie
Hon har gjort en mall på en post, brev, låda som hon snällt delar med sig av. Kolla in hennes postlåda, den är så himla vacker.
Pysselsugen som jag blev. Så satte jag igång med att göra en. Man kan kanske lägga ett kort eller godis i och ge någon till jul.
Jag har använt Bo Bunnys underbara nya julpapper, Father Christmas.

Jag satte två öljetter i locket , trädde i ett band och knöt en rosett. Några rödguldiga blad, bär, en bjällra , ett tags och två guldhörn som dekoration.

Jätteroligt var det att göra den.
Ha en bra fortsättning på helgen.

21 kommentarer:

Louise sa...

Så snyggt du har gjort. Man får ju riktigt jul kännsla av att gå in här just nu. Ja julen är ju inte dum heller.
Du är verkligen duktig och jag beundrar det du gör.
Många Kramar Louise

Carina sa...

Vad snygg den blev. Trevligt att lägga julkort i:)

onkis sa...

Vilken jättefin postlåda och ha framme på julen och sammla julkorten i som man får.

Rosemarie sa...

Ååå, va fin din brevlåda blev! Den verkligen utstrålar julkänsla så nu blev jag riktigt sugen på att göra en jullåda också.
Kram
Rosemarie

Gertrud sa...

Åh, vad fin den är. Ett nytt papper som jag inte känner igen. Kul att lägga julpost i, eller som du säger godis eller någon annan julklapp. Ha det gott, vi ses snart, kram Gertrud

Lena B E sa...

Åh vilken jättefin postlåda du gjort!! :) Helt underbart vacker är den och som du säger, perfekt att lägga nåt i och ge bort till jul. Jättekul ide!! :)
Så fint papper du har och snyggt har du dekorerat den med. :)

Ja visst är det en postlåda du gjort, du har så rätt. ... Svar från en gammal postis. hihi ;)
Ha en skön söndag vännen! :)
Kramar från Lena

Margareta sa...

Ååååh så underbar!!! Det var en jättebra ide - och så fint genomförd av dig!!! Papperet är ljuvligt - hade bestämt mig för att inte köpa ett enda nytt julpapper men hittar jag de där kan jag nog inte hålla mig. ;-)
Ha en skön söndag!

Anne Bente sa...

wawww denne var bare flot,lækre detaljer

klemmmm

Mim... sa...

Sicken snygg brevlåda! detta måste jag testa älskar ju askar i alla möjliga former.
Ha det gott..

bili sa...

Urtjusig! Läckert med julpappret och fint dekorerad. kram bibbi

Nina sa...

Så snyggt, den ser rolig ut att göra. så fint du har dekorerat. Kram Nina

Snowflake´s pysselrum sa...

Tycker jättemycket om lådan, den måste provas att göra.Och vilket väder vi fått ha idag...yes
Kram Titti

lk46 sa...

ÅH Lena den är ju så snygg! Och så snygga papper du använd!
Jag ska nog göra en jag också att ha min julpost i, kan den bli lika fin som din vill man ju ha den framme!
Ha en bra dag imorgon!
Kram lene

Eva sa...

Wow... vad snygg den här idén har jag aldrig sett, måste testas!
Tack för tipset!
mvh Eva

Annacarin sa...

Men vad fint!
Snyggt arbete och så snygga papper!
En sådan skulle jag vilja ha... :) måste nog kolla in denna sidan och kolla in beskrivningen på den lilla lådan!
Ha det gott, Annacarin

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej och god morgon på dig Lena vännen:)

WOW vilken låda du har gjort så läcker absolut något att testa på:) Fast den blir nog inte så läcker som din för den blev så himla snygg:)

Kul att du gillade min "Tutorial" det tok lite tid och lite jobb med det men det är "ni" värda:)
Lycka till med din te ask:)

Önskar dig en jättetrevlig måndag och vecka och ha det bäst:)

Massor med kramar från Lilla Inger vännen:)

Annelie sa...

Vilken supersöt julpostlåda du har gjort!
Ha en fin vecka!
Kram Annelie

Riet sa...

So gorgeous Lene.

Hugs Riet.xx

frubards pysselkök sa...

Tack så jättemycket för att du bryr dej om! Det känns skönt att veta...

Vilken jätteläcker postlåda du gjort! En sån vill jag också göra. Och det ska jag, bara det blivit lite lugnare här.

Kram på dej // Kikki

Pyssel och Kort sa...

Det va verkligen en snygg postlåda.
Härligt julig.
Kram Elin

Cath. sa...

Åååå, så himla snygg! Kramar!