tisdag 23 augusti 2011

Baby ask

Hej på er!
Hoppas att ni har lika vackert väder som vi har här i Småland idag.
Nu har jag tröttnat på all jul som har varit i min blogg ett tag nu. Man kan ju tro att det snart är jul. Vilket tack och lov dröjer ett tag till.
Jag har pysslat med en liten baby ask.



Papper från Magnolia och det lilla söta låset från Melissa Frances.

Så fick jag en beställning på ett dopkort. Till en liten flicka som heter Judith.



Samma bild och papper på detta kort.

Det är väldigt vad bloggen krånglar. Tar evigheter att få fram inläggsrutan och inte funkar uppdateringslistan heller här. Det har varit mycket strul med bloggarna senaste tiden tycker jag.


Svar till Carina: Jag lyckas inte hitta din blogg. Bilderna är från Inkido, Vintage Baby.
Ha en bra vecka och tack för alla goa kommentarer jag får.

22 kommentarer:

Petra sa...

Jättevacker ask och underbart kort. Så ljust o fina färger. Ja bloggarna krånglar som bara den, jag kan inte kommentera alltid och där jag vill, så himla trist.
Här är också vackert väder idag, jag tar bara en liten paus i arbetet, tvättar o hänger ut täcken i det fina vädret.
Kram

Lena B E sa...

Åååååh men Lena, asken och kortet är ju helt underbara, såå söta!!! :)
Verkligen fina och välarbetade skapelser som det alltid är hos dig min vän.
Ha en riktigt skön dag i det fina vädret, passa på och njut lite i solen!
Kramar från Lena

Lisa-olsi sa...

Så vacker ask, verkligen välarbetad
och med fina detaljer att titta på.
Kortet är så gulligt.
Ha det gott!
Kram Lisa

onkis sa...

Både asken och kortet är jättefina,mjuka goa färger.
Så söta.
Kram.

Pernol sa...

Åååh vilka söta alster du har gjort! Kortet är jättefint och asken otroligt söt.

Postlådan i inlägget under är jättesnygg! Kul idé!

Ha det bra!
kramis Pernilla

bili sa...

Jättesöt ask och kort :) Visst är det kul at göra små askar. kramar bibbi

Carina sa...

Så fin ask och gulligt kort. Är det en stämpel eller bokmärke?

Louise sa...

WOW vilka fina saker du har gjort. Så väl gjort och vackert. Det kommer bli så uppskattat.
Är mycket imponerad av det du har gjort.
Ha det bäst.
Kram Louise

Gertrud sa...

Asken är så fin, alla detaljer som hörnen, den lilla nappflaskan och det rutiga pappret :)) Kortet likaså och tänk min mormor hette Judith ! Fina gammla namn som dammas av igen. Kram Gertrud

Annacarin sa...

Hej Lena!
Vilken söt liten låda du gjort! Bilden påminner mig om min bardom, jag tror jag hade bokmärken och klistermärken som såg ut så... det var tider det!
Spellbindern som du använt ligger högst upp på min lista... kanske får ligga där till jul?!
Här har vädret varit jätte skönt idag och man har fått lita smak av sommaren (annars har det känts som om den har lämnat oss...)
Hoppas att du har det bra!
Kram Annacarin

Eva sa...

Så fin ask du har gjort! Jag älskar askar av alla de slag och den här var riktigt läcker.
Säkert en uppskattad gåva.
Ha det gott
hälsar Eva

Maud Freij sa...

Men du är helt otrolig den är ju så söt så man smälter.

Ha det gott.

Kram från Maud

snojbi sa...

Men vilken underbar ask och vilket underbart kort.
Såååå fina

Pyssel och Kort sa...

En helt fantastiskt söt liten ask
Kram Elin

Margareta sa...

En så otroligt ljuvlig ask du gjort! En såå fantastisk present!
Dopkortet är också underbart - du bara spottar ur dig vackra alster!!
Usch för krånglande bloggar - har haft stora svårigheter att skicka kommentarer - vet inte heller om de kommit fram alltid - och ibland flera gånger istället!!! Trist!
Anyhow, ha en skön vecka och njut det sista av sommaren!
Kram!

Snowflake´s pysselrum sa...

Fin låda du gjort otrolligt fina färger. Vilket fint väder vi hade igår tisdag kunde tro att sommaren kommit till oss igen. Kram Titti

lk46 sa...

bedårande vacker är denna söta asken, likaså kortet!
Du är makalöst duktig vännen, så välarbetat dina alster är1 Söt liten nappflaska!!
Ha en bra dag vännen!
Kram lene

Annelie sa...

Åh de är ljuvligt söta både asken & kortet!
Hoppas du får lika fint väder idag, hos mig ser det riktigt lovande ut :)
Kram Annelie

Lilla Pyssel Inger sa...

DU ÄR SÅ HIMLA MAKALÖS GRYM på att få det till:) Det som du bjuder på här är helt fantasirikt vackert, snyggt och så valarbetat:)
Så trevligt att titta in här för här bjuds det verkligen på underbara saker:)

Tusen tack snälla Lena vännen på mycket trevliga rader hos mig om Mita sin ask:) Så snällt av dig och lilla norskan blev mycket glad:)

Ha det bäst och önskar dig en helt underbar dag:)

Massor med kramar från din lilla vän Inger:)

Nina sa...

Vacker ask och ett underbart kort.Så fina papper du har användt.Ha en bra dag. Kram Nina

Anne Bente sa...

wawwww hvor er det dog bare smukt

klemmm

Katarina sa...

Underbar ask och kort som du gjort och som jag gillar jättemycket. Visst är det jobbigt när det krångar och jag tycker att det hållet på från och till i flera månader nu, hoppas det löser sig. Ha en trevlig helg. Kram Katarina