fredag 29 juli 2011

Cuttlebug säljes( SÅLD) och årets första julkort är gjort.

Hejsan!

Nu är jag hemma igen efter några dagars semester nere i Skåne. Åkt runt och verkligen njutit av allt vackert nere på Österlen. Några besök i scrap affärer var inplanerade och väldigt roligt att besöka. Handlat blev det naturligvis en del. Man måste ju passa på, ha,ha.
Jag har blandannat köpt mig en Big Shot maskin. Ett köp som jag är väldigt glad över.
Det innebär att jag nu har en begagnad Cuttlebug här, som är till salu.
Om ni tittar högst upp i min blogg så har jag en sida Till Salu där. Jag håller på med att lägga in lite saker . Så kolla in du, om du kan hitta något av intresse. Vill du köpa något, så lägg en kommentar eller skicka ett mail.
Anledningen till att jag köpt en ny maskin är.. Efter det att jag bröt min handled, så har jag inte samma styrka längre. Så " Biggen" är aningen lättare att veva och stansa ut. Cuttlebugen,( V1)"Grodan" fungerar bra och det är inga fel på den. Lägg ett bud om du är intresserad. Bilder på den finns på min Till Salu sida.




Jag ska försöka att titta in och titta på allt vackert ni har gjort under helgen.Önskar er alla en trevlig helg.

20 kommentarer:

Petra sa...

Hej Lena! Ett jättefint julkort du gjort. Jag är intresserad av att köpa creative shapes 80:-.
Kram
Petra

onkis sa...

Hejsan!
Ska genast kolla in vad du har till salu..
Vilket fint julkort du har gjort,kul att vi hade samma dikt du och jag denna vecka :)

Annacarin sa...

Hej Lena!
Tjusigt julkort... jag har märkt att allt fler lägger ut julkort och jag känner mig lite efter.. :)
Det är kul att göra julkort, det ligger så mycket mys och positiva tankar runtomkring julen för min del.
Känner igen den blomstansen du använt, den har jag inte använt på länge! Dags att plocka fram den. Härliga kort ger god inspiration och jag gillar din blogg väldigt mycket! Det var en bra idé att lägga upp fler sidor, det ger ett proffsigt utseende!
Ha en skön helg! Kram Annacarin

Nina sa...

Ett vackrt julkort med många fina detaljer. Trevlig helg. Kram Nina

bili sa...

Vackert julkort, fina färger. Gillar insidorna, fint med texten och stämpel på sidorna.kramar bibbi

snojbi sa...

Underbart Julkort.
Den texten är såå fin.

Margareta sa...

Läckert julkort! Är så impad av att du hittar inspirationen så här i sommarvärmen!
Ha en härlig helg!!

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig Lena vännen:)
Här osar det Jul vilket helt underbart vackert Julkort:) Du är grym på att få det till min vän:)

Trevligt att du gillade te askarna:) Du vet jag och askar det är något jag gillar att hålla på med:)

Vi hade verkligen tur med vår båtsemester:) Å jag är mycket glad och tacksam för det:) Vädret var inte alls bra här hemma heller men ute på sjön var det helt kanon:)

Får hoppas att du också snart får njuta av underbart trevligt sommarväder:)

Ha det bäst och en mycket trevlig helg till dig:)

Kramar från lilla vännen Inger:)

Snowflake´s pysselrum sa...

Hej Lena!
Hoppas du haft en riktigt trevlig resa och med scrapbutiker, Jippi.
Min egna lust har hamnat i träda.
Fint kort till jul har du tillverkat.
Hoppas det blir fint väder, då hamnar man i scraprummet på nått konstigt vis.
Kram Titti

lk46 sa...

Hej Lena vännen!
Så vackert julkort! Blommorna är så fina och jag gillar hur du använder små tags! Insidorna är helt perfekta!!!!!
Ha en skön helg och var rädd om dig!
Kram Lene

pojjo sa...

Åh vilket sött julkort :D
jätte härliga färger oxå :D
kram

BellaMio sa...

Jättevackert kort!!! Gillar speciellt att du dekorerat insidan oxå, väldigt stämningsfullt.

Tack för titten!

Lena B E sa...

Åh vilket jättefint julkort!! :)
Insidorna är fantastiskt fina, helt underbara vännen och jag älskar dom!! :)
Ha en jättehärlig helg.
Kramar från Lena

Maud Freij sa...

Hej Lena!

Härligt med semestertripp och att komma till nya pysselbutiker är inte heller så dumt.

Klart det är kul med en ny maskin, jag har också en Big shot och är väldigt nöjd med den.
Kortet är jättefint du gjort.

Kram från maud

Annelie sa...

Åh vilket mysigt julkort du har gjort, jag gillar det massor!
Väldigt fin insida med!
Ska absolut ta en kik inne på din Till salu sida - fast jag nog inte borde...borde nog skaffa en egen sälja-sida istället ;)
Ha en fin ny vecka!
Kram Annelie

Pernol sa...

Hej Lena!

Så snyggt julkort du har gjort! Insidan blev ju jättefin dem med. :)

Jag har en pågående blogcandy som jag hoppas att du vill delta i. :)

Ha en underbar vecka!
kramis Pernilla

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej och god morgon på dig Lena vännen:)

Det är bara lilla jag som tassar runt här hos dig:)

Ville önska dig en jättetrevlig måndag och vecka som kommer:)

Ha det bäst och massor med kramar från Lilla vännen Inger:)♥

Anette sa...

Det är ett jättefint kort!

Jasmine - säljer handgjorda kort sa...

Blommorna på kortet är riktigt fina! Jag hade gärna velat ha sådana själv. :)
Kram

Lisa-olsi sa...

Snyggt kort, både på
ut- och insida.