fredag 1 juli 2011

Ett Stepcard

Hejsan!

Idag har det varit lite grått här efter de senaste dagarnas hetta. Jag har suttit inne och pysslat lite . Jag tycker det är roligt att testa lite olika vikningar på kort. Så idag blev det ett stepcard.




Jag lämnar in detta kort till följande utmaningar.
Papirdokkene utfordring 7 Sommarbingo. jag valde raden med Perler, sommer, blomster


Scrappekammeret Utfordring # 33 Sommer
Card and Scrap utfordring 12 Bruk Punch / Dies

Nu har semestern för sambon börjat. Så det kommer säkert att bli lite dags utflykter framöver. Det fina vädret lockar heller inte till så mycket pyssel. Så det kommer nog inte att bli så tätt med inlägg den här månaden. Man måste ju försöka passa på och njuta av sommaren och tillvaron.
Igår blev jag så glad, när jag såg att jag vunnit Examens tävlingen hos Nettans. Vann 200 kr att shoppa för och det är ju inte helt fel eller hur?!!

Önskar er alla en bra och solig fortsättning på sommaren. Tack för alla goa kommentarer, som jag blir så glad för.

27 kommentarer:

Petra sa...

Grattis till välförtjänt vinst hos Nettans, var inne o tittade på ditt kort och det är superfint. Såsom även ditt fina stepcard ovan. Nä, inte blir det mycket pysslat under sommartid, vi får ta igen det sen i höst o vinter.
Kram o trevlig helg.
Petra

Lena B E sa...

Tusen tack för det fina kortet som kom till mig idag, jag blev jätteglad!! :D
Stort Grattis till vinsten, den har du verkligen gjort dig förtjänat av! :)
Jag blev så glad när jag såg att du vunnit hos Nettan, inte illa alls med lite shoppingpengar. :) Hon har ju såå mycket fint i butiken, så pengar behövs det en hel del av. ;)
Ett sånt fantastiskt fint kort du gjort, underbart!! :)
Hoppas du har tur att vinna med det också.
Ha en underbar helg min vän!
Många kramar från Lena

Maud Freij sa...

Underbart kort klart du vinner, och grattis till vinsten du fick nu.
Ha det gott.
Kram från Maud

onkis sa...

Vilket vackert kort!!
Grattis till vinsten,jätte roligt att du vann..

snojbi sa...

GRATTIS till din vinst

Jättefint kort

Nina sa...

Grattis till vinsten.Fint kort och stämpeln är så söt. Trevlig helg. Kram Nina

Gertrud sa...

Grattis, jag blir så glad när du vinner därför att du gör så fina alster. Och du provar på så mycket nytt. Dagens kort är så läckert med de stora swirlarna. Superfint! Jag hoppas ni får sköna veckor och lagom väder. Hälsa C. Kram Gertrud

Gro sa...

Så herlig kort du har laget. Tilda er nydelig, og så flott med alle swirlene, blomstene og sommerfuglene.
Takk for at du ville være med på Sommerbingoen til Papirdokkene. God sommer og lykke til.
Klem :o)

Linda sa...

Så lekkert!! Nydelig pyntet og ikke minst sommerlig :)

Takk for et flott bidrag til Scrappekammeret, klem fra Linda :)

Lisa-olsi sa...

Jättefint kort, söt stämpel.
Lycka till!
Kram

Anne Bente sa...

åh.... denne er jo ret og slet super nydelig, så smuk pyntet

100000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring

klemmmmmm

Mim... sa...

Snyggt och ljuvligt kort!! Grattis till vinsten.
Ha en bra sommar.....

Lisan sa...

Grattis till vinsten och för det fina kortet du bjuder på här. Ha en trevlig semester med sambon. Kramis från Lisan

Anne sa...

Et herlig kort i nydelige farger! Fint med swirlene, og Tilda er jo bare nydelig!

Takk for at du spiller bingo med oss Papirdokker, og fortsatt god sommer

Smil fra Anne:)

maria sa...

Hej Vännen.
Stort grattis till vinsten. En liten pysselpeng är aldrig fel.
Jag ska absolut ha en fin semester.Jag önskar dig detsamma.
Lycka till i utmaningarna.
/Maria

maria sa...

Jo, skulle säga att ditt kort är jättefint och de där löven var så fina.Väldigt sött och lite krispigt!
/Maria

Riet sa...

So wonderful card Lena,I love the image and the colours.
So gorgeous papers and the details.

Hugs Riet.xx

nedergaard sa...

Åhh sååå fantastisk smukt et kort.
Tak fordi du deltager i vores udfordring hos Card and Scrap

lk46 sa...

Hej lena vännen!
Åh så vackert kort du gjort nu igen, helt fantastiskt snyggt dekorerat!
grattis till vinsten, så kul att du får lite för alla fina kort du gör!
Ha en bea dag och var rädd om dig!
kram lene

Margareta sa...

Ljuvligt kort! (som jag vant mig vid här inne! Tack för inspiration!)
Tack också för födelsedagshälsningen! Så rart!
Njut nu av sommaren! Hos mig blir nog också lite glesare på bloggen då andra aktiviteter tar över - tills det blir nån regnvädersdag
;-)
Ha det gott!

Cattis sa...

Helt underbart Lena :)
Grattis till vinsten, vad roligt.
Ha en bra dag / Kram kram

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig Lena vännen:)
DU ÄR SÅ VÄL VÄRD VINSTEN HOS Nettan STORT GRATTIS VÄNNEN:)

VILKET KORT DU HAR SKAPAT WOW:) Så valarbetat i underbara härliga färger och ljuvliga detaljer:) Sen när allt detta skapas i hop av dig så kan det inte bli annat en super snyggt:)

Önskar dig en underbar måndag och vecka:) Var rädd om dig och massor med kramar från lilla Inger vännen:)

Britt-Inger sa...

Grattis till vinsten :o)
Otroligt vackert kort, med läckra detaljer.
Vad duktiga en del av er är, att hitta olika tävligar och utmaningar......Jag hittar ingenting av den modellen eller så sitter jag och tittar på annat ;o) ;o)
Ha en riktigt skön tisdag.
STORA Kramen, Britt-Inger.

Pernol sa...

Grattis till vinsten hos Nettans!

vilket jättesnyggt step card du har gjort! Väldigt sirligt och fint med swirlsen.

Ha en trevlig sommar!
kramis Pernilla

Cath. sa...

Stort grattis till din vinst! Och vilket fint step-card du gjort!
Önskar dig härliga sommmardagar!´
Kramar!

bettand sa...

Nydelig kort;) Elsker alle de små punchede detaljene og de herlige sarte fargene. Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap. Klem Bettina

Katarina sa...

Så otroligt vackert!